וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיץ נצחי: שתי גלידריות חדשות נפתחו בתל אביב

28.9.2017 / 14:32

הקיץ הנצחי של תל אביב עוד אתנו, קבלו את שתי המצטרפות החדשות לצי הגלידריות בעיר ללא הפסקה (מגלידות): דולצ'ה ופעם שלישית גלידה

צילום: עידו שחם, עריכה: רן צימט, תמונה: נועם פריסמן
מקפא יוגורט עם תוספות בדולצ'ה. נועם פריסמן,
מקפא יוגורט עם תוספות של דולצ'ה/נועם פריסמן

אמנם הקיץ עומד להסתיים אבל העיר תל אביב ממשיכה להתקשט בגלידריות חדשות, מבלי להתייחס ללוח השנה. שתי גלידריות שנפתחו השבוע מציעות מגוון טעמים ייחודיים ומנסות להתבלט בדרכן בתל אביב עמוסת המתוקים.


עוד גלידריות חדשות שכדאי לנסות:
אוטלו - גלידה חדשה נפתחה בת"א
קרים, הגלידריה החדשה מבית הבייקרי בתל אביב
גלידיום, מעבדת הגלידה המושחתת בחיפה

דולצ'ה

גלידה ברוטב שוקולד של דולצ'ה. נועם פריסמן,
גלידה דולצ'ה עם תוספות/נועם פריסמן

הגלידריה הירושלמית דולצ'ה, שלה סניף נוסף בקדימה, עושה עליה לתל אביב עם סניף חדש ומעוצב בלוקיישן מרכזי באבן גבירול, בלוקיישן בו פעלה קרמרי דה ל'אקלר. הגלידות בדולצ'ה הן תוצרת בית, עשויות במתכון מיוחד ומבסיס שמכינים מאפס מחומרי גלם איכותיים ושמנת אמיתית, ללא תחליפים וללא חמאה.

טעמי הגלידות מגוונים, בהם פאי תפוחים וקינמון, פאי לימון עם קראנץ' עוגיות, טריקולד של שלוש שכבות שוקולד- מריר, בלגי ולבן, גלידת יוגורט ופיצוחים עם פיסטוקים וקשיו מלוחים, גלידת שזיף ועוד טעמים קונבנציונליים יותר או פחות.

לדולצ'ה יש מחלקת גלידות טבעונית חזקה מאוד עם גלידות על בסיס סויה, חלב שקדים או חלב אגוזי לוז עם טעמים טבעוניים כמו קוקוס, לוטוס, חלבה פיסטוק ועוד. בגזרת הסורבה בולטים הטעמים אננס ואסאי, שוקולד מריר 80%, פירות יער ופסיפלורה. למרות השם המתקתק בדולצ'ה דואגים גם למי שנמנע מסוכר עם כמה טעמים מיוחדים ללא סוכר כמו אגוזי לוז או אספרסו.

מלבד גלידה בדולצ'ה מציעים גם מקפא יוגורט 1.5% שומן עם תוספות. ארבעה טעמי יוגורט ניגרים מהמכונה וביניהם יוגורט תות ויוגורט ללא סוכר וגם מקפא יוגורט טבעוני מתחלף. היום, יום הפתיחה, הוגש מקפא אסאי טבעוני חמצמץ. מגוון תוספות ישדרגו את הכוס הממותגת שלכם, ממתקים וסוכריות ופירות טריים ועד פיצוחים, גרנולה ודברים יותר בריאים.

בדולצ'ה אוהבים אתגרים ומזמינים את מי שמגיע ללקק לאתגר את המטבח בהכנת גלידות באיזה טעם שלא יעלה על דעתכם. דולצ'ה נפתחת היום במסיבת פתיחה חגיגית שתתחיל ב-17:00 ובמהלכה יחלקו גלידה ויוגורט במתנה למי שיגיע לחגוג. פרטים נוספים בעמוד הפייסבוק של דולצ'ה.

דולצ'ה, אבן גבירול 75 תל אביב, שעות הפעילות א'-ה' 10:00-23:00, ו' 9:00-00:00, ש' 11:00-00:00, 03-9312117

גביע גלידה עם תוספות של דולצ'ה. צילום: נועם פריסמן,
גם גלידה בגביע של דולצ'ה/צילום: נועם פריסמן

פעם שלישית גלידה

פעם שלישית גלידה. שי בן אפרים,
סורבה בזיליקום של גלידריית פעם שלישית גלידה/שי בן אפרים

בית מלאכה של גלידה מבית By The Way וביסטרו בראון. בתפריט- גלידות טריות תוצרת בית, קינוחי גלידה וגלידה על מקל. בפעם שלישית יוצגו מידי יום 14 טעמים של גלידה וביניהם מבחר גדול של טעמים לטבעוניים על בסיס סורבה קרם קוקוס או חלב שקדים. בין הטעמים יוצאי הדופן של המקום אפשר למצוא שוקולד מרשמלו ושקדים מלוחים; סורבה מנגו מפרי טרי; יוגורט עיזים אורגני ואוכמניות; חמאת פקאן ללא סוכר וגם טעמים שמתאימים לחגים כמו סורבה רימון או דבש ונוגט (כוס קטנה 16 שלים; כוס בינונית 20 שקלים; כוס גדולה 24 שקלים; קילו 82 שקלים).

מלבד הגלידה, תוצג בפעם שלישית קולקציית עוגות על בסיס גלידה שפורסים ממש כמו עוגה רגילה כאשר אז מתגלה עושר הטעמים כמו קפה פרלינה (110 שקלים); וניל מוחיטו (95 שקלים) אי טרופי- שילוב של מנגו, אננס ופיסטוק (110 שקלים) ועוד. יהיו בפעם שלישית גם וופל בלגי מבצק בריוש, קוקיז במילוי גלידה וגם גלידת יוגורט רכה והמון תוספות מיוחדות שאפשר גם לקחת הביתה.

פעם שלישית גלידה, ניסים אלוני 10 , מתחם G תל אביב, 052-3392552, שעות הפעילות כל יום 9:00-21:00

פעם שלישית גלידה. שי בן אפרים,
עוגות גלידה של פעם שלישית גלידה/שי בן אפרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully