וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 מקומות מעולים לארוחה הכי חשובה ביום

מחפשים מקומות מגניבים לבראנץ' כיפי בתקופת החגים, בסוף השבוע או ליומולדת? קבלו 2 המלצות טעימות לארוחת בוקר מפנקת

מאפה חסקובו של מועדון ארוחת הבוקר בשבי ציון. באדיבות מועדון ארוחת הבוקר,
מאפה צמות מבצק עלים במילוי גבינות מתוך ארוחת חסקובו של מועדון ארוחת הבוקר בשבי ציון/באדיבות מועדון ארוחת הבוקר

ארוחת הבוקר בארץ כבר מזמן חרגה מחוץ לגבולות הזמן המוגדר שנקבע כשעות הבוקר. בראנץ' הפך לשם קוד לאירוע אוכל מפנק, אם זה ליומולדת, סוף השבוע או פשוט לחגוג את החופש.

אין כמו ההווה כדי להכיר שני מקומות וותיקים יחסית, אבל לא מספיק מוכרים, שיהפכו את ארוחת הבוקר לחוויה מפנקת במיוחד. האחד מסתתר במושב נווה ימין שליד פתח תקווה והשני בגליל המערבי בדרך לחוף שבי ציון.

ארוחת בוקר בגלריה של אלמוג. יעל וקסמן, מערכת וואלה! NEWS
צד אחד של בופה הסלטים בגלריה של אלמוג בנווה ימין/מערכת וואלה! NEWS, יעל וקסמן

הגלריה של אלמוג בנווה ימין

במושב נווה ימין הסמוך לפתח תקווה בתוך מה שנראה כמחסן גדול בקצה המשק, נמצאת ממלכה קיטשית וקסומה. אין מילים לתאר את עושר הפריטים והחפצים המסודרים באקלקטיות גדושה, אך נעימה בחלל. שולחנות וינטג' עטוי מפות פרחוניות, אהילים מסוגננים ונברשות שצצים מכל פינה, ענתיקות שהובאו משווקים בחו"ל, כלי כסף מצוחצחים ועל השולחנות והמדפים שלל צלחות וקערות מאוירות.

אלמוג רוקח הפכה את הגלריה המרהיבה שלה לבית קפה המגיש ארוחות בוקר מפוארות וכישרון האירוח שלה ניכר בכל. העושר הוויזואלי נכנס גם לצלחת ובמרכז החלל שולחנות בופה עמוסי כל טוב שלא היו מביישים אף בית מלון נחשב. ממגוון עצום של סלטים על בסיס ירקות, כאלה על בסיס קטניות או עשבי תיבול, אנטיפסטי, מאפי בוקר מלוחים ומתוקים, מגוון גדול של ביצים וגבינות וזה מבלי שאמרנו מילה על כוננית המדפים עמוסת המתוקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ארוחת בוקר בגלריה של אלמוג. יעל וקסמן, מערכת וואלה! NEWS
מדפי הקינוחים בארוחת הבוקר בגלריה של אלמוג/מערכת וואלה! NEWS, יעל וקסמן

למי מתאים? מושלם לבוקר של בנות, בעיקר לחובבות ענתיקות, אבל לא רק. גם גברים שנצפו במקום נראו נהנים מהעושר הקולינרי.

ועוד משהו קטן: את כל הפריטים הסובבים אתכם במהלך הארוחה ניתן לרכוש ואם תספרו שאתם חוגגים יומולדת, בעל/ת השמחה יזכו לזר פרחים לראשם שישתלב מושלם עם האווירה הפרחונית של המקום.

פתוח כל השבוע, מלבד יום שבת בין השעות 09:00-15:00 . מחיר לסועד באמצע שבוע 99 שקלים וביום שישי 120 שקלים. מושב נווה ימין.

ארוחת בוקר בגלריה של אלמוג. מתוף דף הפייסבוק,
חביתות ירק, פריטטות ולפחות סוג אחד של שקשוקה/מתוף דף הפייסבוק

מועדון ארוחת הבוקר

על הכביש היורד אל חוף הים של שבי ציון בגליל המערבי ממוקם מועדון ארוחת הבוקר וכשמו כן הוא- כל כולו מוקדש לארוחה החשובה ביום. את המועדון פתחו לפני 6 שנים המוזיקאי גלעד מטרני והשף מוריס זריהן שעבד עד אז כשף של פנחס וגסטון. המקום מעוצב בקלילות כמו גם המנות שמרכיבות את התפריט. בחוץ יש גינה נעימה לשבת, בה אפשר לזכות בליטופי השמש של הבוקר ובפנים אוירה כיפית ומוזיקה טובה.

בתפריט ארוחות בוקר מושקעות ומגוונות כמו בוקר זוגית של המועדון הכוללת פלפלים קלויים וגבינת שמנת, כרובית ביוגורט עיזים, חצילים עם ריקוטה, סלמון, מטבלים, ביצים ועוד (142 שקלים לסועד כולל שתיה), מזרח תיכון חדש הכוללת סינייה ירקות אפויים בתנור עם טחינה וביצה רכה (68 שקלים כולל שתיה), ארוחת בוקר חסקובו שבמרכזה מאפה צמות מבצק עלים בסגנון בולגרי ממולא ריקוטה ומנצ'גו מעל תרד מוקפץ עם פטריות, ביצה קשה ויוגורט (42 שקלים), בוקר סקנדינבי בו מוגשת ביצה עלומה עם סלמון על בריוש ורוטב הולנדייז (68שקלים כולל שתיה), ויש כמובן גם פנקייקים, פרנץ' טוסט ועוד ועוד.

מועדון ארוחת הבוקר בשבי ציון. באדיבות מועדון ארוחת הבוקר,
מועדון ארוחת הבוקר בשבי ציון/באדיבות מועדון ארוחת הבוקר

למי מתאים? לכולם כולל ילדים שימצאו בתפריט מנות המותאמות להם במיוחד כולל בצורת ההגשה. גם אם יש סיכוי קלוש שאתם לא אנשים של ארוחות בוקר תמצאו כאן את מבוקשכם כי ההגדרה של ארוחת בוקר הרבה יותר רחבה כאן.

ועוד משהו קטן: מלבד ארוחות הבוקר בכל יום יש מנות ספיישלים שוות שמשתנות בהתאם לעונה כמו מנה נדיבה ונפלאה של סשימי טונה מעושנת עם גבינה פטה ואבוקדו (58 שקלים), קציצות כרישה על אורז אדום, פלפל חריף, זעתר, מרווה וסומאק (54 שקלים), פולנטה פריכה עם סלמון קרם פרש וצלפים ועוד. בימי רביעי, חמישי ומוצ"ש מקום פתוח גם בערב עם תפריט שונה בהתאם.

פתוח כל השבוע בין השעות 08:00-16:00 ובימי רביעי, חמישי ושבת גם בין השעות 18:00- 22:00. מושב שבי ציון.

מועדון ארוחת הבוקר בשבי ציון. באדיבות מועדון ארוחת הבוקר,
מזרח תיכון חדש. ירקות צלויים עם טחינה וביצה רכה/באדיבות מועדון ארוחת הבוקר
מועדון ארוחת הבוקר בשבי ציון. באדיבות מועדון ארוחת הבוקר,
פולנטה פריכה עם סלמון קרם פרש וצלפים/באדיבות מועדון ארוחת הבוקר
מועדון ארוחת הבוקר בשבי ציון. באדיבות מועדון ארוחת הבוקר,
סשימי טונה מעשנת/באדיבות מועדון ארוחת הבוקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully