וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאת המסעדה שתוקם במקומה של מסעדת רפאל

28.9.2017 / 9:13

אחרי סגירתה של מסעדת רפאל נודע כי ויקטור גלוגר, שף מסעדת קלואליס, יפתח שם מסעדה חדשה. מסעדת קלואליס הוותיקה ברמת גן תיסגר לצמיתות

מסעדת רפאל סגורה. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
בקרוב תיפתח מחדש. השלט שבישר על סגירתה של מסעדת רפאל/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

אחרי חודשים ארוכים במהלכם נבדקו אפשרויות שונות, הבוקר פורסמה ההכרעה הסופית בנוגע לבעלות החדשה של מסעדת רפאל לשעבר. השף ויקטור גלוגר, בעלי מסעדת קלואליס הוא שייקח את המסעדה הצמודה למלון דן בתל אביב.

המסעדה החדשה צפויה להיות בסגנון בראסרי מודרני, בהובלתו של השף ויקטור גלוגר כמובן. הקונספט שגובש עד כה מבטיח מקום בילוי קולינרי שמח ועכשווי עם תפריט אוכל מגוון לצד תפריט בר נגיש של קוקטילים, יינות ואלכוהול. בצמוד למסעדה החדשה יפעל בר עישון (כנראה במקומה של החמארה שפעלה שם בימי רפאל) בקונספט של מנות קטנות שיוגשו לצד מגוון עשיר של אלכוהול.

הפתיחה מתוכננת בחודשים הקרובים, כשגלוגר מסרב להתחייב על מועד ספציפי. "אני ממש לא ממהר", הוא אומר. "גם כשפתחתי את קלואליס ברמת גן ב-2001 לקח לי שמונה חודשים עד שפתחתי את המסעדה, אני לא מאמין במשהו מהיר, אצלי דברים לוקחים זמן כי אני חושב על כל דבר פעמיים-שלוש".

מסעדת קלואליס הכשרה. בר שריר,
ויקטור גלוגר/בר שריר

מסעדת קלואליס הוותיקה של השף גלוגר צפויה להסגר, לאחר 16 שנות פעילות. ההזדמנות שנפלה לחיקו היא שהביאה לסגירה לטענתו, כדי לעבוד במיקום אטרקטיבי יותר. "אני לא מחפש להתרחב רק לעבור דירה לתל אביב", הוא מסביר. המסעדה החדשה ככל הנראה לא תיקרא קלואליס אבל גלוגר מבטיח להעביר את רוח מנות השף המזוהות אתו מרמת גן לתל אביב. לפני הסגירה יספיקו לארח במקום את פסטיבל ראונד טייבלס ואף לקיים סדרת ארוחות פרידה שיתוקשרו לקהל הרחב. מסעדת קלואליס הכשרה תמשיך לעבוד כרגיל.

המסעדה החדשה של גלוגר תיפתח במקומה של מסעדת רפאל של רפי כהן, שנסגרה בקיץ האחרון. "רפי הוא גאון, ואני מאוד מוקיר את פועלו אבל אני לא קשור לזה בכלל", מסביר גלוגר.

עוד באותו נושא

למה נסגרה מסעדת רפאל?

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת קלואליס ברמת גן. תיסגר/מערכת וואלה!, צילום מסך
הוארך מעצרו של השף רפי כהן, שנמלט מישראל לאחר שהיה מעורב בשתי פרשות פליליות. יותם רונן
"מוקיר את פועלו" רפי כהן/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully