וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבטיח ומקיים: הפריקסה המדהים של חיימיקו

24.10.2017 / 7:06

תקופה ארוכה שהמונה שומע על סנדביץ' הפריקסה של חיימיקו שבו, תמורת 15 שקלים, מכינים לכם את הלחם טרי-טרי במקום וממלאים אותו בשפע תוספות נדיבות

פריקסה אצל חיימיקו. קובי רובין
פריקסה אצל חיימיקו/קובי רובין

אין לי פינה חמה בלב למקומות שעושים טובה ומכינים כמה פריקסה על הבוקר ודוחפים אותם ללקוחות במהלך כל היום. זה אותו הפריקסה שאחרי חצי שעה נראה כמו לחמניה משומשת ומדובללת. גם אם התפשרתי מרוב רעב ואכלתי אותו, לעולם לא אשוב למקום כזה. לכן, מה רבה הייתה השמחה כשהגעתי למקום של חיימיקו בהוד השרון, שבו אוכלים אותו טרי וחם רגע אחרי שהוא יצא מהשמן הלוהט.

במהלך העבודה במונית מתנהלות שיחות ערות כשאוכל הוא תמיד נושא מקרב בין זרים. לפני כמה שנים הבנתי שיש פריקסה בהוד השרון, במהלך הנסיעות, בכל פעם שהייתי מסיע לכיוון הוד השרון, הגנבתי שאלת תם ללקוח, האם הוא מכיר את המקום ההוא עם הפריקסה? לא היה אחד שלא מכיר את המקום ולא אכל בו, שילוב המילים פריקסה חם חזר על עצמו עד שנשברתי. חיימיקו מכין פריקסה כל יום, במהלך היום, רק בעת ההזמנה, לא שנייה לפני, אין שום סיבה שיהיה פריקסה מוכן מראש.

לכל הטורים של המונה טועם
עשו זאת בעצמכם: פריקסה אמיתי

הפריקסה של חיימיקו. קובי רובין
לקוחות מרוצים בפריקסה של חיימיקו/קובי רובין

הזמנתי את הפריקסה הכי קטן האפשרי מבחינת המחיר, 15 שקלים בלבד והוא היה מספק גם בשביל גדול גוף כמוני. חיימיקו לא רצה לחשוף על האופן בו הוא מכין את הפריקסה שלו, זכותו המלאה לשמור על סודותיו המקצועיים. בצק הלחמניה טרי-טרי וקצת מתקתק. חיים בוצע אותו כשהוא עדיין מלא באדים, ומתחיל למלא אותו בכל טוב. חמישה עשר סוגים של כל טוב. אף פעם לא אומרים לא לסלט שאוהבים, על ההתחלה, שלושה ממרחים אחד על השני, זה עוד לפני החריף על סוגיו השונים, מטבוחה, פלפלים וטירשי, סלט ירקות רגיל ולידו טונה מתובלת כמעט ללא שמן, תפוח אדמה חתוך לקוביות וביצה קשה, זיתים שחורים או ירוקים, מלפפון חמוץ, לימון כבוש בטחינה גסה, עכשיו החריף, פלפל צ'ומה, פלפל ירוק חריף טחון כממרח משכר בטעמו, רוצים שיפקה כתוספת? רק תבקשו. אם פיספסתי משהו, מצטער מראש, כל זה נעטף בזהירות, נא להישען קדימה, זה מטפטף על בטוח.

עוד באותו נושא

עונג שבת בבוקר: הג'חנון שמקיים את כל ההבטחות

לכתבה המלאה
סלטים בפריקסה של חיימיקו. קובי רובין
מבחר של סלטים בפריקסה של חיימיקו/קובי רובין

אותו זכרון ילדות של ריח הפריקסה חזר אליי בהגיעי לחיימיקו, באמצעות אותו ריח הטיגון העמוק שנישא באוויר. סנדביץ' פריקסה ביתי תמיד הבטיח וקיים, מעבר לאוכל הטעים, תחושת שובע בשפע. ואותו הדבר בדיוק אצל חיימיקו. הפריקסה פריך כל כך, כל נגיסה לוותה בצלילי פצפוץ משמחים לצד כל הרטבים השונים שמתחברים להם יחדיו למנה מושלמת בטעם המדהים.

חיימיקו . דרך רמתיים 63 הוד השרון.09-8657371‬. שעות פתיחה: א'-ה' 09:00-22:00 ו' 0900-1430. כשר רבנות הוד השרון

סנדביץ' פריקסה אצל חיימיקו. קובי רובין
את הפריקסה מכינים במקום/קובי רובין
סנדביץ' פריקסה אצל חיימיקו. קובי רובין
ניחוחות של טיגון. הבצק בתוך השמן אצל חיימיקו/קובי רובין
פריקסה אצל חיימיקו. קובי רובין
מרגישים את האדים? בוצעים את הפריקסה החם/קובי רובין
פריקסה אצל חיימיקו. קובי רובין
ככה נראה לחם פריקסה טרי/קובי רובין
פריקסה אצל חיימיקו. קובי רובין
15 סלטים בתוך סנדביץ' אחד. הפריקסה של חיימיקו/קובי רובין
  • עוד באותו נושא:
  • פריקסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully