וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משק עפאים: בראנץ' נהדר בחצר הכי יפה בארץ

מועדון ארוחת הצהריים עולה לירושלים וטועם מהבורקאסון של משק עפאים, גבינות משק טריות, הרבה ירקות, כשאת ההצגה גונבת האווירה הירושלמית הקסומה

מנות ירקות וגבינות  במסעדת משק עפאים בבית הנסן. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
בראנץ' במשק עפאים/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

רקע

שעה: 13:00.

מיקום: מסעדת משק עפאים בבית הנסן, רחוב גדליהו אלון 14, ירושלים.

נעים להכיר: בית הקפה נפתח בקיץ 2017 במתחם הייחודי של בית הנסן, שפעל בעבר הרחוק כבית החולים למצורעים. מאחורי המיזם עומדים האחים הדיי וינון עפאים ממשק עפאים לחקלאות בת קיימא בערבה. בבית הקפה מגישים מנות המתבססות על תנובת המשק (שאותה ניתן גם לקנות בחנות הצמודה), עם הרבה ירקות טריים וגבינות שמגשימים את החזון של המשק: "מהזרע לצלחת". לאחים בית קפה נוסף בשכונת בית הכרם בירושלים.

מאחורי הסירים: האחים ינון והדיי עפאים בנו את התפריט, ועל הביצוע בפועל הופקד שף גולן מקס.

מה הדיל: אין עסקיות צהריים, רק תפריט רגיל. התפריט מחולק לארוחות בוקר, סלטים, כריכים, סקצייה שנקראת 'תאכלו משהו' עם פשטידות ופלטות ירקות למיניהן וקינוחים.

לכל המדורים של מועדון ארוחת הצהריים

בית הקפה של משק עפאים בבית הנסן. נועם מושקוביץ
חנות המשק הצמודה לבית הקפה/נועם מושקוביץ

עיצוב, אווירה ושירות

מלבד שני חללים פנימיים שבהם אפשר לשבת לצד שולחן, יש גם שולחנות שמפוזרים בגינה בחוץ ובה עצים ואוויר ירושלמי נעים במיוחד. האווירה במקום נינוחה, ומעודדת רביצה עצלה וממושכת. בכלל, נדמה שאף אחד פה לא ממהר, והכל מתנהל על מי מנוחות. השירות מתוק ותומך עם המלצות והכוונה מתובלת בהומור לאורך כל הארוחה. נותני השירות מכירים את האוכל על בוריו, ובקיאים בטעמים והמרכיבים, כשיש תחושה של אירוח ביתי, הרחק מהציניות התל אביבית המשופשפת.

בית הנסן העתיק ועתיר ההיסטוריה, בשילוב הגינה והצמחייה מייצר קסם מיוחד, ומקנה תחושת אסקפיזם מושלמת. השהות בחצר המקום לצד צמחיה מקומית ומעט פראית תאמה את הסגנון הלא מלוטש של המסעדה שמתבטא בסכו"ם, צלחות וכיסאות המגובבים באוסף אקראי.

עוד באותו נושא

מתחת לרדאר: העסקית המשתלמת של סנטה קתרינה

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • משק עפאים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully