וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנג בנג: המבורגר חדש ומושחת ברעננה

20.11.2017 / 11:39

לאחרונה נפתחה ברעננה המבורגרייה חדשה בשם בנג בנג שמציעה לחמניות משוגעות במיוחד עם שפע תוספות מושחתות. לא נותר אלא לפתוח כפתור ולהסתער

צילום: עידו שחם, עריכה: נועה לוי

החורף אמנם עוד לא הגיע אבל גשם ההמבורגרים שיורד עלינו לא פוסק. תופעת הטבע הזו לא ייחודית לתל אביב- שגב קראנץ' בורגר, ההמבורגר החדש של שגב משה נפתח דווקא בראשון לציון ועכשיו הרדיוס מתרחב עם המבורגר חדש ומושחת בעיר רעננה.


עוד המבורגרים חדשים שכדאי לנסות:
- ההמבורגר הטבעוני החדש בדרום תל אביב של נייצ'ר בויז
- צ'אביז, דיינר בנתניה עם המבורגרים מושחתים

המבורגר עם תוספות של בנג בנג. אפיק גבאי,
המבורגר, צ'יפס ותוספות/אפיק גבאי

המזללה החדשה שנקראת בנג בנג מושכת מיד תשומת לב. ברחוב הרענני המנומנם בדרך כלל בולט המקום בעיצוב מונוכרומטי בסגנון הרחוב הניו-יורקי עם מטבח פתוח שמעוצב כפוד-טראק, גרפיטי וזיקה מובהקת לעולם הכדורסל וההיפ-הופ. על היצירה הזו אחראית קבוצת היזמים הרעננית הצעירה שמאחוריה מקומות נוספים כמו קפה לנדוור רעננה, הבר שינקין והפיצריה PAZZO.

עוד באותו נושא

נוגסים בשוק: ההמבורגרים האיכותיים משתלטים

לכתבה המלאה
המבורגר עם תוספות של בנג בנג. אפיק גבאי,
המבורגר ניו יורקי בבנג בנג/אפיק גבאי

בתפריט של בנג בנג תמצאו רשימת המבורגרים עם קציצה בתערובת בשר סודית שמגיעה בלחמנייה שנאפית במקום, הכל במטבח פתוח ולעיני הסועדים. ההמבורגר של בנג בנג מגיע בשני גדלים, הקטן נקרא בנג וגודלו 130 גרם והגדול נקרא בנג בנג וגודלו 260 גרם. על גבי ההמבורגר אפשר לבחור מיני תוספות הממתינות בוויטרינה וביניהן ריבת בצל, גווקאמולי, טבעות בצל, ביצת עין, ריבת צ'ילי, קולסלאו, אננס, צ'דר, חמאת כמהין, צזיקי, חלומי מטוגן ועוד.

המבורגר עם תוספות של בנג בנג. אפיק גבאי,
אווירה צעירה בבנג בנג. אוכלים המבורגר/אפיק גבאי

אבל גולת הכותרת היא תוספות הנקניקים והבשרים המיוחדים כמו בייקון, פפרוני, האם ועוד (5-9 שקלים). המבורגר בנג ללא תוספות עולה 29 שקלים וארוחה הכוללת המבורגר בנג, צ'יפס ושתיה קלה תעלה 49 שקלים. המושג בנג בנג, לפי מטבע הלשון שטבע לואי סי קיי, מתייחס לשתי ארוחות אחת אחרי השניה, או בקיצור שחיתות. מעבר להמבורגרים המושחתים יש בבנג בנג מוזיקה מדליקה ואווירה ונמרצת, מסוג המקומות שמביא משב רוח מרענן לרעננה.

בנג בנג, הסדנא 6 רעננה, שעות הפעילות א'-ש' 18:00-עד לקוח אחרון, 050-5215017

המבורגר עם תוספות של בנג בנג. אפיק גבאי,
המבורגר עם תוספות/אפיק גבאי
המבורגר עם תוספות של בנג בנג. אפיק גבאי,
תוספות בשריות/אפיק גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully