וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחת למחירי המחירון: המונה טועם פלאפל בכשרות בד"צ

7.11.2017 / 6:52

בזמן שאתם משלמים הון תועפות על פלאפל, במקום הזה בדרום הארץ מגישים לכם את המנה הכי מפנקת, במחיר משעשע

מנת פלאפל באשדוד. קובי רובין
הפלאפל הכי משתלם. הפלאפל של בראשית/קובי רובין

קשה להיות יהודי בכלל, קשה במיוחד להיות יהודי מאמין. לא כולם יכולים להרשות לעצמם לגור בבני ברק או בירושלים, הצורך תמיד יוצר ביקוש, חברי הקהילה החרדית בארצנו מספיק מאותגרים כאשר הם רחוקים מהבית, קשה למצוא איפה לאכול. פלאפל בראשית הוא נקודת מפגש לא רשמית במרכז השכונה החרדית של אשדוד, ריח הטיגון הנישא באוויר מקרב לבבות ומביא את כולם ליד הדוכן.

לפני 6 שנים פתח אבא של אלעד את פלאפל בראשית. בביקורי הראשון בתחילת דרכו של המקום, לא היה לי על מה לכתוב. סיכמתי את הביקור בהבנה שהמחיר הזול של הפלאפל לא מצדיק כתבה. חיכיתי להזדמנות הראשונה לנסות שוב, לפחות ידעתי שלא מדובר בפלאפל יקר, השאלה המתבקשת הייתה מבחינתי, האם פלאפל בראשית עבר שינוי לטובה במהלך הזמן האחרון?



לכל הטורים של המונה טועם
עוד פלאפל מוצלח

טיגון פלאפל בשמן עמוק. קובי רובין
טיגון בשמן עמוק. פלאפל בראשית/קובי רובין
רק לפני כמה שבועות שילמתי כמעט פי שתיים על חצי ממה שהוגש לי כאן.

את אשדוד מבינים רק אשדודים, לכלל תושבי הארץ העיר אשדוד גדולה מדי, מאוד מבלבלת. אתה יכול למצוא את עצמך נוסע לאורכה דקות ארוכות, חולף על פני עשר שכונות בלי לשים לב, כל שכונה היא עולם בפני עצמו, במיוחד כאשר מדובר על שכונה חרדית בטבורה של העיר. אפילו הרחובות בתוך השכונה מעגליים, כך שאתה בטוח שיצאת מהשכונה, אבל מוצא את עצמך נפלט לאותו פקק שלכאורה שחמקת ממנו.

כשסוף סוף מתמצאים ומגיעים למקום הנכון, התשובה לגבי טיבו של פלאפל בראשית בגלגולו הנוכחי מתגלה. אלעד הבין כנראה את הרמז המתבקש ונכנס לעשות קצת סדר. המקום כל הזמן מלא בלקוחות ברוך השם, מכל הקשת האמונה. כולם היו על הכוונת של הדלפק, עליתי את המדרגות לקראת הפלאפליה, הצצתי פנימה ונפגעתי קשות, ריח הפלאפל תפס אותי חזק. יכולתי להרגיש את התבלינים כל כך חזק, כאילו היו בתוך הפה שלי. סבלנות תמיד חסרה כשסובלים, הסבל שלי היה למזלי קצר מועד, הגיע תורי והזמנתי מנה לקחת, הכדורים היו עדיין בתוך השמן.

אלעד הבן הגיש לי כדור מהנאגלה הקודמת, עדיין מהביל בקצות אצבעות ידי, בצעתי אותו, אתם יודעים, רק בשביל לפתוח את התיאבון. לא הייתה בתוך הכדור טיפה של שמן בתערובת, הבדיקה עברה בהצטיינות יתרה. אכלתי את חציו הירקרק של הפלאפל תוך כדי הצצה חוזרת על המחירון, שלא אטעה חלילה. רק לפני כמה שבועות שילמתי כמעט פי שתיים על חצי ממה שהוגש לי כאן. אל תטעו, אלעד מכין את המנה המפנקת ב-10 שקלים בלבד. זאת ללא ספק המנה הכי מפנקת ביחס למחיר שיצא לי למצוא בשנים האחרונות ברחבי הארץ. ויש לו בונוס ענק על זה שהוא עומד יפה במבחן הטעם למרות כשרות מאתגרת.

לצד הפלאפל יש סלט ירקות רגיל, ואם תבקשו יפה, חצילים מטוגנים של סביח מעל הדלפק, פלפלים מטוגנים חריפים, מלפפונים חמוצים בקוביות וכרוב חמוץ ועוד לא הזכרתי את הצ'יפס הביתי המעולה. כל חתיכה של צ'יפס שונה בגודלה, בדיוק כמו שאני אוהב. הפיתה היפה כיסתה לי את כל היד, עשתה צל של ממש, מנה יפה, טעימה ומשביעה במחיר משעשע בשכונה הכי רצינית של אשדוד.

פלאפל בראשית. אליעזר בן הורקנוס 3 אשדוד. 052-7021123. שעות פתיחה: א'-ה' 08:00-22:00. כשר, בד''צ העדה החרדית הרב לנדא

בשבוע שעבר

מבטיח ומקיים: הפריקסה המדהים של חיימיקו

לכתבה המלאה
פלאפל באשדוד. קובי רובין
כל קשת האמונה מגיעה לכאן. פלאפל בראשית/קובי רובין
סלטים בדוכן הפלאפל באשדוד. קובי רובין
הסלטים של פלאפל בראשית/קובי רובין
  • עוד באותו נושא:
  • פלאפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully