וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תסתכל בקנקן: ביקורת צהריים בק-פה האנוי

העיצוב היפה של ק-פה האנוי בלב לבה של תל אביב יוצר לא מעט ציפייה, אבל ארוחה עסקית במקום חושפת שלל בעיות בתחום האוכל והשירות. מועדון ארוחת הצהריים לא מצליח להתאהב

ק-פה אנוי. נמרוד סונדרס
קליגר,
מנות אסיאתיות בק-פה האנוי/נמרוד סונדרס קליגר

רקע

שעה: 13:30

מיקום: כיכר רבין, תל אביב.

נעים להכיר: מסעדת ק-פה האנוי נפתחה בחודש יוני האחרון ומציעה מנות פיוז'ן בסגנון צרפתי-וייטנאמי עם השפעות מהמטבח הישראלי. המסעדה שפעלה בפריז ובמקומות נוספים בעולם תקעה יתד בישראל, בזכות שני אנשי העסקים שמאחוריה, עמנואל דיין וקלוד לוזון.

מאחורי הסירים: השפית נופר זוהר (כתית, צפון אברקסס, משחקי השף).

מה הדיל: העסקית כוללת ראשונה, עיקרית ושתייה חמה במחיר העיקרית. חשוב לשים לב שרק חמש ראשונות הן ללא תוספת תשלום והן כולן וריאציות על סלט. ארבע ראשונות נוספות הן בתוספת תשלום בסכומים שקופצים מ-14 שקלים, למעל 20 שקלים ומגיעים עד ל-35 שקלים תוספת תשלום למנה ראשונה בעסקית.

עיצוב, אווירה ושירות

המסעדה הייתה ריקה יחסית, בהתחשב בשעה ובאזור. ישבנו בחוץ, ושם האווירה הזכירה קצת תחנת רכבת; מלצרים מתרוצצים ושולחנות ספורים של קהל רנדומלי, בעיקר עוברי אורח שחיפשו מקום לשבת בו לצהריים.

ההשקעה בעיצוב ניכרת, החל מהדלתות האדומות הגדולות בכניסה, דרך הסרטים שתלויים מהתקרה, ציורי הקיר הצבעוניים, השירותים שדורשים סלפי ועד הסכו"ם והצלחות. למרות הערבוביה הצבעונית הכל מוקפד וברור שהושקעה מחשבה רבה בכל פרט.

ככל שהעיצוב הרים את הרף, כך השירות הוריד. אם בהתחלה היה נדמה שנפלנו על מלצרית חדשה שמגמגמת את התפריט וחסרת ידע לגבי מרכיבי המנות, הרי שבשלב כלשהו בארוחה היא נעלמה ואז התגלתה מגמה דומה בקרב שאר המלצרים. למרות ריבוי אנשי הצוות במקום שהתגודדו בכניסה למסעדה התקשינו להשיג איש צוות. הדיסוננס בין היומרות לביצוע הורגש גם בפער שבין האייפדים ההיי-טקיים שהמלצרים מסתובבים אתם לבין הלואו-טק של התפריט, שכתוב עם הרבה שגיאות (בסך הכל מדובר בכמה דפי A4 שקל מאד להחליף). גם אם מתעלמים מהטעויות, חלק מהמנות הכתובות בו חסרות, המידע לא נמסר מראש על ידי המלצרים או התפריט ומתגלה רק במעמד ההזמנה (למרות שיש אייפדים, בפועל כשהזמנו משקאות המלצרית נאלצה ללכת למטבח ולבדוק מה באמת יש).

הגישה הבעייתית בשירות בלטה במנה שהזמנו עם בקר והגיעה עם עוף וכשסיפרנו למלצרית על הטעות, לצד זה שהציעה לנו להחליף היא גם התעקשה ש'אמרתן עוף, בוודאות'. מלצרית אחרת גלגלה לכיוונינו עיניים, ונוספת באה לנקות את השולחן לפני הקינוח אבל העבירה מגבון רק על חצי ממנו בחוסר סבלנות והיו עוד מספר אירועים דומים במהלך השעתיים ששהינו שם. כמו האוכל, השירות היה בעיקר מתוק עם חיוך קצת מאולץ, אבל לא אינטליגנטי ולא יעיל.

מנות ראשונות ק-פה האנוי. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
מנות ראשונות בק-פה האנוי/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully