וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל מסעדות פתוחות מציין 50 שנה לקפה קדוש

16.11.2017 / 14:31

אירוע מסעדות פתוחות בירושלים נפתח בקול תרועה רמה עם מסיבות פחמימות משוגעת בימק"א, שם צויינו חמישים שנה לקפה קדוש עם מבחר מסחרר של קינוחים ומתוקים

צילום: עידו שחם, עריכה: נועה לוי

פסטיבל מסעדות פתוחות הושק אמש בירושלים ביריית פתיחה מרשימה בה התכנסו כל המי ומי של עולם הקולינריה לאירוע קינוחים מושחת בחסות קפה קדוש הירושלמי. הפסטיבל, שיערך במהלך סוף השבוע הקרוב, יכלול מגוון אירועים ופעילויות הקשורים כולם לאוכל דרך נושאים שונים כמו טכנולוגיה, חדשנות, תרבות ואמנות.

עוד מקומות בירושלים ששווה לבדוק:
- מסעדה יפנית חדשה בירושלים- JLM
- ולרו, הכשרה החדשה של אביב משה בירושלים

וגת נאפוליאון של קפה קדוש באירוע הפתיחה של פסטיבל מסעדות פתוחות. רעות סהר,
עוגות מושחתות של קפה קדוש/רעות סהר

קפה קדוש, של בני הזוג קרן ואיציק קדוש, חוגג חמישים שנה להקמתו על ידי מאיר קדוש, אביו של איציק. כבר עשרים שנה שאיציק מוביל את הקפה יחד עם קרן אשתו והשניים הצליחו לשמור את קפה קדוש כמוסד ירושלמי קולינרי מוביל ובמקביל להתברג כפאוור קאפל ירושלמי. האירוע שהתרחש אתמול בימק"א (YMCA) בירושלים, נבנה בקונספט שהגו הזוג קדוש על פי עולמה של מארי אנטואנט- חגיגת קינוחים מושחתת וצבעונית מקושטת בזהב ויהלומים, נעליים צבעוניות, זכוכיות מפוארות, כוסות שמפניה ופנינים.

עוד באותו נושא

סוד הגן הקסום: בית קפה חדש נפתח בבית הנסן בירושלים

לכתבה המלאה
עוגות של קפה קדוש באירוע הפתיחה של פסטיבל מסעדות פתוחות. רעות סהר,
אירוע בסגנון מארי אנטואנט/רעות סהר

2000 קינוחים הונחו על גבי שולחנות מעוצבים וביניהם עוגות תותים, עוגות נפוליאון, פחזניות, קרואסונים משודרגים, סופגניות מקושטות, עוגיות מרנג, חטיפי שוקולד, מרשמלו תוצרת בית, שערות סבתא צבעוניות ועוד. אורחי האירוע גם זכו לצפות ברקדנים ושחקנים לבושים במיטב המחלצות של התקופה ולהאזין לפסנתרן שניגן במקום.

עוגות של קפה קדוש באירוע הפתיחה של פסטיבל מסעדות פתוחות. רעות סהר,
קינוחים יוקרתיים של קפה קדוש/רעות סהר

פסטיבל מסעדות פתוחות שיערך החל מה-15 ועד ה-18 בנובמבר הוא יוזמה של מרב אורן, ובו משתתפים שפים, טבחים, עיתונאים ויזמי קולינריה מהעולם כולו. בסוף השבוע של הפסטיבל יתקיימו אירועים כגון סיור קולינרי של עיתונאית האוכל רונית ורד יחד עם השף אסף גרניט באגפים השונים מוזיאון ישראל במסע אחר אוכל וביטויו באמנות לאורך התקופות.

קינוחים של קפה קדוש באירוע הפתיחה של פסטיבל מסעדות פתוחות. רעות סהר,
יהלומים פנינים ומטילי זהב/רעות סהר

יש גם ארוחה ממטבחם של שלושה שפים ירושלמים משלוש דתות שונות- מוסלמי, נוצרי ויהודיה שכל ההכנסות ממנה תרומה לעמותה שפים למען השלום. תתקיים גם תחרות השף המבטיח בשיתוף משרד החוץ לבחירת השף הכוכב העולה בצרפת, איטליה, ספרד, גרמניה הולנד ופורטוגל. עוד יהיו תערוכות צילום הקשורות לאוכל עם אמנים ושפים פורצי דרך כמו אלכסנדר לחניש הידוע בכינויו 'זונדר'. יש גם הרצאות על אוכל, סרטי קולנוע ודוקומנטריה העוסקים באוכל, סדנה של החמצת ירקות, כנס העוסק בהכנת ארוחת השבת, ועוד מגוון פעילויות ואירועים מיוחדים.


מומלץ להתעדכן באתר האינטרנט של הפסטיבל.

אירוע הפתיחה של פסטיבל מסעדות פתוחות עם קפה קדוש. רעות סהר,
רקדנים מחופשים/רעות סהר
סופגניות של קפה קדוש באירוע הפתיחה של פסטיבל מסעדות פתוחות. רעות סהר,
הסופגניות של קדוש/רעות סהר
קינוחים של קפה קדוש באירוע הפתיחה של פסטיבל מסעדות פתוחות. רעות סהר,
שולחנות עמוסים בקינוחים של קפה קדוש/רעות סהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully