וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיינר R&R: המסעדה שהרגיזה את החרדים נפתחה בירושלים

27.11.2017 / 12:30

למרות הניסיונות של השכנים החרדים למנוע את פתיחתו, יצא לדרך אמש דיינר R&R בירושלים, המנוהל על ידי בנות הזוג רעות ורומינה ומגיש אוכל לא כשר

רעות כהן ובת זוגתה רומינה בדיינר R&R. נועם מושקוביץ,
רעות כהן ורומינה/נועם מושקוביץ

רעות כהן נולדה וגדלה בירושלים, ולכן כשהחליטה שהיא רוצה לפתוח מסעדה יחד עם בת זוגתה, רומינה, זה היה רק טבעי שתיפתח בעיר הקודש. היא לא תיארה לעצמה שהמקום החדש שהן יקימו יעורר מהומות ויגיע למהדורות החדשות, היא רק רצתה לעשות אוכל. המהומות התחילו כשהקמות המקום היו בעיצומן, השכנים הדתיים לא אהבו את התוספת החדשה לשכונה, מסעדה לא כשרה של זוג נשים, והחלו מתנכלים לשתיים, פוגעים ברכוש ומפזרים איומים על מנת לגרום להן להסתלק מהשכונה.


עוד מסעדות בירושלים ששווה לבדוק:
- ולרו, הכשרה החדשה של אביב משה
- JLM סושי כשר חדש בבירה

המבורגר בדיינר R&R. נועם מושקוביץ,
אוכל מושחת ומנחם/נועם מושקוביץ

אבל רעות ורומינה היו נחושות להמשיך ולעשות את האוכל שהם אוהבות, וכך השבוע, למרות ההתנכלויות המתמשכות, נפתח הדיינר שלהן, R&R שמו, ראשי התיבות של שמותיהן. "רציתי לעשות אוכל מושחת ומנחם", מסבירה רעות, "משהו עם וייב אמריקני, אוכל פשוט אבל מוקפד".

רעות הקימה בעבר את מסעדה עזה 40 בירושלים, ורצתה לשחזר חלק מהאווירה והתפריט, מקום שפועל בכל שעות היום ומציע אוכל שמתאים לשעות שונות ביום, מקום כזה שאפשר גם להזמין בו המבורגר בבוקר, וארוחת בוקר באמצע הלילה. "מקום שבערב האורות מתעמעמים, המוזיקה מתגברת ויש יותר אווירת אלכוהול", מסבירה רעות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
סנדביץ' רובן בדיינר R&R. נועם מושקוביץ,
סנדביץ' רובן במסעדה החדשה/נועם מושקוביץ

מה בתפריט? מדובר בדיינר שף, מטבח פשוט ונגיש אבל עם טביעת היד של רעות. למשל פירה כמהין ופרמזן שיש בו אחוזים גבוהים מאוד של חמאה וגבינת גרנה פדנה (26 שקלים); או פאנקי שניצל שהוא שכבות של עוף ואמנטל בציפוי פריך מטוגנים בחמאה (72 שקלים); יש סנדביצ'ים מושחתים שמגיעים לצד קולסלואו וקורנישונים כמו כריך רובן מעושן (68 שקלים); פילי סטייק עם בצל מטוגן וצ'דר (62 שקלים) או המבורגרים שמוגשים בכל שעות היום עם תוספות שונות כמו בייקון, גבינה כחולה ואננס (56-78 שקלים).

ברוסקטה טונה בדיינר R&R. נועם מושקוביץ,
ברוסקטה טונה/נועם מושקוביץ

בתפריט יש גם מגוון סלטים ומחלקת פסטה מכובדת עם ריזוטו, ניוקי ופסטה קרבונרה למשל, ומנות עיקריות כמו צלע חזיר בשמנת וחרדל (82 שקלים) או אנטריקוט מיושן עם ביצת עין (74 שקלים). גם ארוחות בוקר מגוונות מוגשות בדיינר בכל שעות היום וביניהם צ'וריסו לאמיצים, עם טוסט אמנטל וסלט עגבניות חריף או בייקון אנד אגס שמוגשים כל שעות היום.

דיינר R&R בירושלים. נועם מושקוביץ,
עיצוב תעשייתי מגניב/נועם מושקוביץ

"היה לי חשוב שהמחירים יהיו נוחים", מספרת רעות, "שגם סטודנטים יוכלו לבוא וליהנות מסטייק אנטריקוט שבדרך כלל הם לא יכולים להרשות לעצמם". המסעדה עוצבה בסגנון תעשייתי, אלומיניום חשוף, רצפת בטון מוחלק, הרבה עץ ומתכת, וצבעים רגועים של לבן, אפור ושחור. יש גינה מקסימה בחוץ עם תאורה רומנטית, "זו הפינה הכי רומנטית בירושלים היום, כדאי לשריין מקום לדייטים", אומרת רעות וצוחקת.

המסעדה לא קטנה ויש בה בר ארוך וכ-100 מקומות ישיבה בפנים ובחוץ. המקום פתוח כרגע במתכונת הרצה אבל רעות ורומינה מקוות שעם הזמן הן יוכלו להחזיק את המקום פתוח רצוף מיום חמישי בבוקר ועד יום ראשון, כלומר סופי שבוע שלמים שבמהלכם המסעדה תפעל 24 שעות ביממה.

דיינר R&R, יפו 33 ירושלים, 02-6253435

המבורגר בדיינר R&R. נועם מושקוביץ,
תוספת גבינה על ההמבורגר/נועם מושקוביץ
רעות כהן ובת זוגתה רומינה בדיינר R&R. נועם מושקוביץ,
רעות ורומינה/נועם מושקוביץ
דיינר R&R ירושלים. נועם מושקוביץ,
מחירים נגישים לכולם/נועם מושקוביץ
  • עוד באותו נושא:
  • מסעדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully