וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להגשים את החלום: באגט עם קציצות ביתיות והרבה נשמה

5.12.2017 / 7:09

בין פלאפל לחומוס, החלום האמיתי של כל אדם בדרכים הוא מנה בטעם של בית, כזאת שהוכנה מאהבה. את זה המונה מוצא בקולוני באגט בבנימינה, בתוך סנדביץ' קציצות שנעשה מכל הלב

קציצות בבאגט בקולוני. קובי רובין
קציצות בבאגט/קובי רובין

כשמדובר באוכל, יש תשובה מאד פשוטה וצנועה, למה רוצה הבן אדם. בסך הכל להגיע הביתה בסוף היום ולאכול משהו קטן, פשוט וביתי, מעשה ידי זהב. גם בדרכים, למרות ההיצע שלא תמיד מיישר קו, זה החלום האמיתי. במהלך נסיעה לכיוון יקב תישבי, אחד המקומות הכי יפים בארץ, גיליתי פנינה חבויה על הסיבוב של הכיכר ליד הגשר של הרכבת, כזו שהגשימה לי את אותו החלום. קולוני באגט הוא מקום משפחתי, קטן ותמים למראה. בחלקו הקדמי מתפעלת את העסק קארין הבת. מאחורי הקלעים, על הסירים, אמא סימה, שלא אוהבת לצאת מהמטבח האחורי. זו הממלכה שלה, היא שולטת עליה ביד רמה ורצינית, כשקארין מדי פעם מצטרפת אליה לטעימות קלות.

לכל הטורים של המונה טועם
המונה זולל חריימה מדהים באשדוד
המונה טועם אוכל ביתי בלי פלצנות בת"א

קציצות בבאגט בקולוני. קובי רובין
ויש גם סלטים שונים/קובי רובין

את המקום פתחה קארין, ואימא הבינה לבד שהיא צריכה להגיע למקום לעזור. היא נותנת תמיכה אמיתית, לא בכאילו, באמת עובדת קשה במטבח ועזרה להרים את המקום מהרגע הראשון, תופסת את הלקוחות בחוש הטעם והריח ומוליכה היישר לתוך המטבח הביתי שלה. רק הכמויות השתנו וברוך השם גדלו. לעשות אוכל ביתי אותנטי זו כנראה העבודה הכי קשה בעולם. אם לא תכניס בתוכו את כל הלב שלך, הלקוחות ישר יזהו וירגישו מרומים. יש שאוכלים כשהם מורעבים ולא שמים לב לטעם, ויש כמוני שאוכלים גם כאשר הם שבעים, מתמוגגים מכל ביס ומעריכים כל טעימה. לא תמיד אני מוצא את עצמי בארוחה כזאת, כמו בבנימינה, שבסופה חיוך של הוקרת תודה אמיתית מכל הלב, שמגיע אחרי שזיהית שיש לו לב יותר גדול משלך על בטוח וכל האהבה בעולם הושקעה בתוך הצלחת שלך.

עוד באותו נושא

פירושקי או סמבוסק? כיסוני בשר מופלאים בשוק פתח תקווה

לכתבה המלאה
קציצות בבאגט בקולוני. קובי רובין
כך נראה באגט עם קציצות והרבה נשמה/קובי רובין

את הבאגטים קארין מכינה במקום. אמא סימה אמונה על הטיפול בבשר, ומהידיים שלה יוצאות קציצות בקר ברוטב עגבניות בבאגט עם תוספות. יש חריף אדום לכל האורך שמרים את הטעם עוד למעלה, הקציצות דחוסות, הן לא עדינות לנגיסה, אלא ביתיות עד בלי די, מסוג 'עשיתי, אז אתם תאכלו ובתאבון'. בצד קצת מלפפונים חמוצים, פטרוזיליה מעל בסגנון חופשי, בצל חי ריבועים, החציל המטוגן רק מוסיף לטעם, ושלא תעזו לשים צ'יפס, מה אתם ילדים?

סימה אוהבת להתבונן בדממה על הלקוחות המרוצים. אכלתי חצי על המקום, את החצי השני שמרתי הביתה ואכלתי לארוחת ערב, עוד מנה ביתית מומלצת על הדרכים, שמפוצצת, מעבר לטעם, גם בנשמה, ששווה כל שקל מה-30 שקלים שהיא עולה. עד עכשיו היא הייתה סוד מקומי, עכשיו כבר לא, בתאבון לכולם, השובע מובטח.

קולוני באגט. המסילה 1 בנימינה. 04-8377220.
שעות פתיחה: א'-ה' 08:00-19:00. כשר, רבנות בנימינה

קציצות בבאגט בקולוני. קובי רובין
קולוני באגט/קובי רובין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully