וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סליידר: המבורגר חדש נפתח בגבעתיים

5.12.2017 / 13:13

בשורות מרעישות לתושבי גבעתיים: אימפריית הברים והמסעדות של האחים אבידן מביאה לעיר מקום חדש בשם סליידר, שיגיש מנות כמו המבורגרים קטנים בלחם פרנה, המבורגרים רגילים, קריספי צ'יקן וגם חלת בצל

המבורגר של סליידר בגבעתיים. דרור עינב, מערכת וואלה! NEWS
ההמבורגר של סליידר/מערכת וואלה! NEWS, דרור עינב

שגעון ההמבורגרים לא עוצר. עוד ועוד מקומות שמגישים קציצה בלחמנייה נפתחים בזה אחר זה, שגב משה והסניף הראשון של רשת ההמבורגרים שלו קראנץ' בורגר בראשון לציון, המבורגר טבעוני חדש נפתח לאחרונה בתל אביב ונקרא נייצ'ר בויז, המבורגריה מגניבה חדשה נפתחה ברעננה שנקראת בנג בנג, ועכשיו קבלו את המצטרפת החדשה לרשימה, העיר גבעתיים שזוכה לקבל לחיקה מזללת המבורגרים חדשה ומדליקה- סליידר.

סליידרים של סליידר בגבעתיים. דרור עינב, מערכת וואלה! NEWS
הסליידר/מערכת וואלה! NEWS, דרור עינב

מאחורי המיזם הזה עומדים שלושת האחים אבידן (רז, מור ועידן. יש גם אח רביעי אבל הוא עוד בצבא), מילידי העיר גבעתיים, ומי שמאחוריהם שורה ארוכה של פרויקטים קולינריים בתל אביב, ברחוב דיזנגוף יש את הבר רום סרוויס, בר הקונסיירז' וסנטרו קפה. בבעלות האחים גם מסעדת נלסון רמת אביב שכבר פועלת 8 שנים והשנה הם גם פתחו את בר הקוקטיילים גרניש ואת הבר השכונתי האיבני בצפון הישן של תל אביב.

עוד באותו נושא

נוגסים בשוק: ההמבורגרים האיכותיים משתלטים

לכתבה המלאה
אור גינסברג השף של סליידר בגבעתיים. דרור עינב, מערכת וואלה! NEWS
אור גינסברג/מערכת וואלה! NEWS, דרור עינב

"נולדנו פה, אני עוד חי כאן ומגדל כאן ילדים, מאוד רצינו לעשות משהו שיתאים לאזור", מספר עידן אבידן, "חשבנו על זה שאין ברדיוס הזה אף המבורגר והחלטנו למלא את הוואקום". מתורגלים בפתיחה של מקומות חדשים, ומאובזרים בשף אור גינסברג, זוכה העונה השנייה של משחקי השף, הם פותחים מחר את סליידר, מזללת המבורגרים מעוצבת ומדליקה, עם תפריט קטן וממוקד שבא לענות על הצורך של תושבי גבעתיים בהמבורגר לכל המשפחה.

קריספי צ'יקן של סליידר בגבעתיים. דרור עינב, מערכת וואלה! NEWS
קריספי צ'יקן/מערכת וואלה! NEWS, דרור עינב

בתפריט, כיאה לשם המקום, מגישים שלושה סוגים של סליידר, המבורגרים קטנים במשקל 60 גרם שמוגשים בלחם פרנה מרוקאי. יש את הסליידר הקלאסי, סליידר מקסיקני עם אבוקדו וסליידר עוף עם ממרח איולי וכרוב מטוגן (16 שקלים). ארוחת סליידר עם צ'יפס ושתייה תעלה לכם 36 שקלים, עם שני סליידרים 52 שקלים ועם שלושה 62 שקלים. מי שמעדיף את ההמבורגר שלו בגודל יותר סטנדרטי יוכל להזמין את הקלאסיק בורגר (38 שקלים) או בדיל של ארוחה עם צ'יפס ושתייה (58 שקלים), ויש גם קריספי צ'יקן (37 שקלים). יש גם חלת בצל לחובבי העניין (18שקלים) ותוספות מגניבות להמבורגר כמו ריבת סלק, ארטישוק על הפלאנצ'ה, אננס טרי, אווז מעושן ועוד (3-9 שקלים). מזל טוב לתושבי גבעתיים על ההמבורגר החדש.

סליידר, וייצמן 29 גבעתיים, שעות הפעילות- א'-ה' 12:00-01:00, ימי ו' 11:00-כניסת שבת, כשר.

מסעדת סליידר בגבעתיים. דרור עינב, מערכת וואלה! NEWS
חדש בגבעתיים/מערכת וואלה! NEWS, דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully