וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיחור אופנתי: טרנד וופל הבועות מגיע לישראל

11.12.2017 / 14:29

וופל הבועות שמגיע עם גלידה צבעונית וכיכב השנה באינסטגרם ברחבי העולם, מגיע לישראל בדוכן חדש בשם אגזיט בחולון. כל מה שצריך בשביל לשפר את היום הוא וופל חדי קרן צבעוני

צילום: עידו שחם, עריכה: נועה לוי

בתחילת השנה טרנד חדש כבש את רחובות לונדון וניו יורק- וופל הביצים. הוופל, שנקרא גם וופל בועות, הוא אחד ממאכלי הרחוב הנפוצים בהונג קונג כבר מאז שנות השישים, אבל רק השנה התופעה הזאת סחררה את הערים הגדולות במערב עם עיצוב מחדש של הקינוח המושחת הזה

וופל יוניקורן חד קרן באגזיט. רעות סהר,
להיט אינסטגרם. וופל חדי קרן/רעות סהר

הוופל עשוי בלילה המבוססת על ביצים וקמח ונאפה בצורת עיגולים, וכשהוא יוצא חם מהמחבת הוא מגולגל לצורת קונוס. את הקונוס ממלאים בגלידה ובתוספות מתוקות אחרות והמוצר הסופי מצטלם נהדר לאינסטגרם, כפי שיוכיח לכם ההאשטג הנהדר #eggwaffle. כל הדבר המשמח הזה מגיע לישראל ומתמקם בעיר חולון, שאחראית ללהיט אינסטגרמי אחר - מסעדת גורדוס המוגזמת עם המילקשייקים המושחתים וההמבורגרים שלה.

עוד כמה קינוחים מושחתים:
- שאורום בייקהאוס מאפייה צבעונית בתל אביב
- נייט קוקי, משלוחי עוגיות חמות בתל אביב

עוד באותו נושא

להיט חדש באינסטגרם: גלידה בוופל דג

לכתבה המלאה
וופל ביצים ותותים באגזיט. רעות סהר,
במהדורה מיוחדת לחנוכה/רעות סהר

שרון צעירי, קונדיטורית המתמחה זה שנים רבות בעוגות מעוצבות, פתחה דוכן וופל ביצים מושקע שקיבל את השם Eggzit. את כל אהבתה לקינוחים מתוקים השקיעה צעירי בפיתוח המתכון המדויק של הבלילה שהיא מכינה מדי יום במקום.

וופל ביצים וגלידה באגזיט. רעות סהר,
עם גלידה אמריקאית בטעם מרשמלו מסטיק/רעות סהר

חוץ מאהבה לתחום יש לצעירי גם מיומנות רבה והיא מכינה בעצמה גם את הגלידות שממלאות את הוופל, מעל שישה טעמים ומהנדסת את דלפק התוספות, ככה שיהיה מענה לכל צורך מושחת- עוגיות מסוגים שונים, סוכריות, פירות טריים, שוקולדים, סירופים, קצפת ואגוזים. בתפריט של גם וופל בטעם שוקולד וגלידות אמריקאיות צבעוניות (soft serve) בטעמי מרשמלו ומסטיק שצעירי מכינה בעצמה במכונת הגלידה המוצבת במקום.

וופל ביצים ותותים באגזיט. יעל לאור,
עם תותים וקצפת/יעל לאור

אפשר להרכיב את הוופל בעצמכם או לקחת אחד מהשילובים המוצעים בתפריט כמו אגזיט קינדר שכולל גלידת אוראו, קצפת, פצפוצי שוקולד חלב, רוטב שוקולד וחטיף קינדר (28 שקלים) או אגזיט מיוחד לקראת חנוכה העשוי וופל שאפוי עם ריבת תות, עם גלידת תות וקצפת, תותים טריים, רוטב תותים ושבבי קוקוס (28 שקלים).

וופל ביצים באגזיט. רעות סהר,
צבעוני ומשמח/רעות סהר

כמובן שגם באגזיט תוכלו להצטייד במגרפת הלייקים באינסטגרם, הלוא הוא הוופל יוניקורן, במילוי גלידה לבחירתכם (וכדאי לכם שזה יהיה ורוד), רוטב שוקולד לבן, מיני מרשמלו, נשיקות מרנג, סוכריות צבעוניות בכל מיני צורות וקרן זהב מבצק סוכר. חולון מסתמנת כיעד מושחת במיוחד ןשחיתות מהסוג הזה אנחנו דווקא מאוד מעודדים.

EggZit, סוקולוב 62 חולון, שעות הפעילות א'-ה' 12:00-00:00, ו' 10:-15:00, ש' 18:00-00:00, 052-3437501, כשר.

גלידה מרשמלו מסטיק באגזיט. רעות סהר,
גלידה אמריקאית שמכינים במקום/רעות סהר
  • עוד באותו נושא:
  • וופל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully