וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: השוקולדים הכי שווים לחורף

25.12.2017 / 13:47

חטיף עד חצות חדש שנגמר מהר מדי, שוקולד פרה מושחת עם עוגיות, עוד חטיף שיאפשר להשתכר בסתר במשרד בלי בקבוקי אלכוהול, ודגני בוקר בטעם של דוחן - כל מה שחדש על המדף

שוקולד ריטר רום צימוקים ואגוזי לוז

חטיף שוקולד ריטר ספורט אגוזים וצימוקים. יח"צ,
חטיף שוקולד ריטר ספורט אגוזים וצימוקים/יח"צ

על המוצר: Ritter Sport משיקים שוקולד חדש עם רום צימוקים ואגוזי לוז.

מחיר: ניתן להשיג ברשתות השיווק והחנויות הפרטיות במחיר של 8.9 שקלים.

שולפים שיניים: קשה מאוד לטעות עם ריטר אבל כאן השוקולד האיכותי נבלע בתוך הצימוקים הספוגים ברום. מישהו דאג להטביע את החטיף האהוב בכמויות מסחריות של רום כך שזה לא בדיוק מותאם לילדים. היתרון המובהק הוא שזאת אופציה סמויה נהדרת לשחק אותה דון דרייפר במשרד בלי שיהיה בסביבה איזה בקבוק שיחשוף אתכם.

יולו עם שוקולד לבן בטעם קרם פטיסייר ופטל

יוגורט יולו שוקולד לבן ופטל. יח"צ,
יוגורט יולו שוקולד לבן ופטל/יח"צ

על המוצר: תנובה משיקה את סדרת YOLO WHITE – טעמי שוקולד לבן: YOLO שכבות שוקולד לבן ושוקולד חלב בטעם קרמל מלוח ו- YOLO שוקולד לבן בטעם קרם פטיסייר ופטל.

מחיר: 3.40-4.10 שקלים לפי mysupermarket.

שולפים כפיות: יולו white עם שוקולד לבן בטעם קרם פטסייר ופטל - מעדן שוקולד משגע בטעם מקורי ומרקם חלק כמו קינוח במסעדה. השוקולד הלבן מורגש, גוון טעם עדין של פטל וקצת פחות מורגש הקרם פטיסייר. בהחלט ריענון מרגש מכל המעדנים הרגילים בטעמי שוקולד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

דנונה גריק יוגורט עם מלפפונים

יוגורט דנונה חדש של שטראוס. סטודיו שטראוס,
צילום: סטודיו שטראוס/סטודיו שטראוס

על המוצר: דנונה משיקה לראשונה בישראל יוגורט מתובל, תחת המותג דנונה GREEK: ציזיקי- יוגורט עם מלפפון שום ושמיר 5.6% שומן; דנונה GREEK זעתר – יוגורט עם זעתר 5.6% שומן.

מחיר: 3.20 שקלים.

שולפים כפיות: יוגורט דנונה greek בטעם ציזיקי עם שמיר ומלפפונים- היתרון המשמעותי של ציזיקי הוא הטריות. כשלוקחים שמיר שאמור להיות טרי ושמים ביוגורט הוא סובל מטעם לוואי. כמו כן יש מעט מאוד מלפפונים בגביע וחתיכות מאוד קטנות. וגם, חלק מהטועמים הצביעו על בעיה פסיכולוגית לאכול מלפפון שעמד ימים ארוכים בתוך גביע יוגורט. היוגורט עצמו אגב מצוין במרקם נפלא ובאחוזי שומן שנותנים סמיכות וטעם נהדר ומי שיאהב את הטעם ויתגבר על העדר הטריות ימצא פתרון טוב סך הכל לנשנוש במשרד.

שוקולד קוקי קראנץ', עלית

שוקולד קוקי קרנץ'. יח"צ,
שוקולד קוקי קרנץ'/יח"צ

על המוצר: עלית משיקה טעם חדש נוסף לסדרת חטיפי השוקולד "פרה קראנצ'" – פרה קראנצ' עוגיות, חטיף במילוי קרם חלב עם שברי עוגיות בטעם שוקולד ובאריזה זהובה.

מחיר: 5.90 שקלים.

שולפים שיניים: הדעות היו חלוקות. חלק אהבו את האריזה המנצנצת וגם את תכולתה הרכה והמתוקה. חלק אחר טען שזה פשוט מתוק להחריד וקשה מאוד להמשיך לביס נוסף.

פייבר וואן קינמון

חטיף פייבר וואן קינמון. יח"צ,
חטיף פייבר וואן קינמון/יח"צ

על המוצר: טעם חדש ל-Fiber One - עוגת וניל רכה עם שבבי קינמון וזיגוג וניל ב-90 קלוריות.

מחיר: העוגה אישית תשווק במארז של 5 עוגות אישיות, 24 ג' ליחידה (ובסה"כ מארז של 120 ג') במחיר 19.90 שקלים ברשתות השיווק המובחרות ובחנויות הנוחות. מחיר מבצע בהשקה 12.90/14.90 שקלים.

שולפים שיניים: החטיף עצמו טעים ודווקא חתיכות הקינמון (תודו, לא התיאור הכי אטרקטיבי, כשהדבר הראשון שעולה לראש הוא כפיסי קינמון שנתקעים בפה) מוסיפות קראנצ'יות ומאזנות את הרכות של החטיף. הקינמון עצמו דומיננטי, מתוק במידה ולא מר. לסיכום –עוגיית שוקו צ'יפ בתחפושת במינימום קלוריות, היינו קונים שוב.

שוקולד לינדט 78 אחוז

שוקולד לינדט. יח"צ,
השוקולד החדש של לינדט/יח"צ

על המוצר: מותג השוקולד השוויצרי "לינדט" מרחיב את סדרת
Excellence עם לינדט אקסלנס 78% מוצקי קקאו.

מחיר: 15 שקלים.

שולפים שיניים: נקדים ונאמר זה לא לחובבי ז'אנר שוקולד החלב. מדובר בשוקולד מריר קלאסי, נקי ונטול מתיקות. אחרי שנופו כל המתנגדים נותרנו עם שוקולד מעולה, נקי מושלם לנשנוש בריא שיש לציין ממש לא מרגיש כמו התוצאה המרה והדחוסה של ה-90 אחוז של השוקולד שהוא אך ורק לאפייה.

עד חצות

שוקולד אצבעות ועיגולים. יחצ,
שוקולד אצבעות ועיגולים/יחצ

על המוצר: מותג "עד חצות" של עלית מקבוצת שטראוס מציע סדרה החדשה, שבה 2 מוצרים – "עד חצות" אצבעות ו"עד חצות" עיגולים – מבוססת על השילוב המוכר והאהוב של ביסקוויט פריך עם שכבה שוקולדית והפעם, גם בתוספת קרם חלב.

מחיר: 10 שקלים למארז.

שולפים שיניים: שני המארזים היו מושלמים ונתנו מעל ומעבר לבוסט השוקולדי הנדרש, גם ליד הקפה וגם בפני עצמם כפינוק מתוק. הטענה היחידה שלנו היא שאריזת העיגולים מתעתעת כי לכאורה יש בה שפע עוגיות במארז, אבל בפועל היא מתחסלת במהירות כי אי אפשר לאכול רק עוגיה אחת.

ברנפלקס אקסטרה פייבר

ברנפלקס אקסטרה פייבר. יח"צ,
ברנפלקס אקסטרה פייבר/יח"צ

על המוצר: ברנפלקס אקסטרה פייבר - דגני בוקר פריכים מסובין חיטה וחיטה מלאה המכילים כ- 40% סיבים.

מחיר: 19.9 שקלים.

שולפים שיניים: בביס הראשון זה באמת מרגיש לא מאד מתוק אבל הכל נהרס עם סיומת נורא מתוקה שמזכירה שהמלים 'ללא תוספת סוכר' הן לא התחייבות שאין אותו מלכתחילה. הגלילים החלולים הזכירו לנו קצת אוכל לציפורים וגם הטעם מזכיר את עולמות הדוחן המבאסים.

לואקר קפוצ'ינו

לואקר גרנד פטיסרי  קפוצ'ינו. יח"צ,
לואקר קפוצ'ינו/יח"צ

על המוצר: מותג לואקר משיק את גרנד פטיסרי קפוצ'ינו שכבות וופל במילוי קרם קפוצ'ינו בציפוי שוקולד חלב או שוקולד לבן.

מחיר: מארז 100 גרם 11.90 שקלים.

שולפים שיניים: הרבה פעמים הנטייה בטעמי קפה היא לזייף אבל כאן הטעם היה מושלם, ניכר כי כל הרכיבים איכותיים ומספקים תוצאה נהדרת שהיא שילוב אולטימטיבי בין וופל לקרם קפה.

מנטוס

סוכריות מנטוס בשקית. אפרת אשל,
סוכריות מנטוס בשקית/אפרת אשל

על המוצר: בימים אלו, עולות על המדפים שקיות משפחתיות של סוכריות מנטוס בטעמי פירות וותיקים לצעד טעם חדש בטעם דומדמנית שחורה.

מחיר: שקית סוכריות מנטוס החדשה מגיעה באריזת נוחות המכילה 160 גרם ועלותה 10 שקלים.

שולפים שיניים: אין ממש חידוש כאן למעט הטעם של הדומדמניות שהוא סביר אבל לא בולט כמו הקלאסיקות האחרות באריזה וגם ביחס לאחרים הוא מופיע פעמים מועטות יותר. בגלל שמדובר במארז משפחתי הפיתוי לנשנש הרבה מנטוס גדל ומצאנו את עצמינו טוחנים הרבה מעבר לרגיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully