וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיט בר בורגר: ההמבורגר החדש של מיטבר בהרצליה

20.12.2017 / 14:27

טירוף ההמבורגרים ממשיך לדהור: תכירו את ההמבורגר החדש מבית מוסד הבשרים המיט בר שנקרא MB בורגר בהרצליה. בתפריט: בשר טרי ואיכותי ותור ארוך בכניסה

צילום: עידו שחם, עריכה: אביעד בללי

בשקט-בשקט נפתחה בהרצליה לפני שלושה שבועות מזללת ההמבורגרים מבית המיט בר. מי שלא מכיר את מוסד הבשרים הוותיק משדרות ח"ן בתל אביב אולי נתקל במסעדה בהרצליה פיתוח או בדוכן ההמבורגרים בשרונה מרקט. המיט בר ידועים בבשר מקומי מעולה ובשיטות טיפול מקצועיות. לצד בהלת ההמבורגרים שעברה על הארץ בשנה החולפת, לקחו במיט בר את אחת המנות האהובות שלהם, ההמבורגר, ופתחו בשרונה מרקט דוכן שמגיש רק את זה בשנת 2015. לפני שלושה שבועות הגדילו לעשות והביאו את ההמבורגר שלהם להרצליה פיתוח והתור שמשתרך מחוץ למסעדה בצהריים לא משאיר מקום לספק, מדובר בהמבורגר פופולרי מאוד.

עוד המבורגרים חדשים ששווה לנסות:
- הקרנץ' בורגר החדש של שגב משה
- נייצ'ר בויז- המבורגר טבעוני חדש בתל אביב

המבורגר של מיטבר בורגר הרצליה. רעות סהר,
אווירה שוקקת/רעות סהר

במיט בר בורגר בהרצליה מקבלים מדי בוקר אספקה טרייה של בשר וטוחנים אותו במקום כך שהתוצאה המתקבלת היא המבורגרים עם טעם נפלא של בשר טרי, מתובל בעדינות במלח ופלפל כך ששום דבר לא יפריע לחומר הגלם לדבר בעד עצמו. התפריט מעמיד את ההמבורגר במרכז, למען האמת אין שום דבר אחר וגם אין הרבה משחק בתחומים אחרים- אפשר להזמין את ההמבורגר רק בגודל אחיד של 200 גרם, אפשר להוסיף גבינת גאודה אבל אין שום תוספת שתסיח את דעתכם מהבשר, ויש צ'יפס, שתיה קלה ובירה (טעימה ובלעדית, תוצאה של שיתוף פעולה עם מבשלת ג'מס). במיט בר מכינים את כל ההמבורגרים במידת עשייה אחידה בפרסר, מכונת טיגון המבורגרים אוטומטית, מורחים מיונז חריף שזה רוטב הבית ומעמיסים ירקות בלחמנייה, כולל מלפפונים חמוצים שכובשים במקום.

את ההמבורגר מזמינים בדלפק ואוספים עצמאית בהתראה של הודעת SMS, בלי מלצרים ובלי באזרים. דרך החלונות השקופים תוכלו לצפות בכל תהליך ההכנה מטחינת הבשר ועד שתקבלו את המגש הממותג שלכם. יש דיל צהריים של המבורגר, צ'יפס ושתייה קלה ב-54 שקלים אבל באופן כללי המחירים במקום די סטנדרטיים בעולם ההמבורגרים ונעים בין 47 שקלים להמבורגר בסיסי, ועד לדיל ערב של דאבל-בורגר עם צ'יפס ושתייה ב-89 שקלים.

עוד באותו נושא

בנג בנג: המבורגר חדש ומושחת ברעננה

לכתבה המלאה
המבורגר של מיטבר בורגר הרצליה. רעות סהר,
עם או בלי גבינה/רעות סהר

במסעדה, שעוצבה כמסעדת רחוב בשונה מהדוכן בשרונה מרקט, יש תאי ישיבה, שולחנות ארוכים, ובר גדול. העיצוב תעשייתי, רשתות מתכת, חביות, גרפיטי, פחי אשפה ניו יורק סטייל, פוסטרים מגניבים ואווירה שוקקת. יש גם מקומות ישיבה ספורים בחוץ ובמיט בר מספרים שבקרוב יהיו יותר. בקרוב גם העובדים בסביבה הקרובה ותושבי האזור יוכלו לעשות הזמנות ב-SMS כך שיש למה לחכות.

MB בורגר, משכית 35 הרצליה, שעות פעילות א'-ש' 11:30-23:00

מיטבר בורגר מגיע להרצליה. רעות סהר,
המבורגר בלי הסחות דעת/רעות סהר
ההמבורגר של מטבר בורגר הרצליה. רעות סהר,
מגשים ממותגים/רעות סהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully