וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוקו במבינו: זוכה מאסטר שף פותח מסעדה חדשה

25.12.2017 / 15:18

זוכה מאסטר שף טום אביב פותח מסעדה איטלקית חדשה ומסקרנת בת"א ולא מפסיק להתרגש. המסעדה תפתח במקומה של פאפאס הוותיקה שתיסגר בסוף החודש

סלט קפריזה. טום אביב,
סלט קפריזה/טום אביב

זוכה העונה השישית של מאסטר שף טום אביב נתן לשנה לחלוף מאז הזכייה שלו ועד שהכריז אתמול בהתרגשות על קוקו במבינו, מסעדה איטלקית חדשה תחת ניצוחו שם יביא פרשנויות משלו למטבח האיטלקי. זו היתה שנה עמוסה עבור אביב, הזכייה הובילה אותו להנחות תוכנית בישול ולהשתתף במגוון אירועים בולטים, אבל כל אלה היו כנראה רק ההכנה לדבר האמיתי, פתיחת מסעדה משלו. "אני מבין פתאום שהכל היה סוג של חימום", אומר אביב, "במאסטר שף זה היה צילומים וטלוויזיה זה מלחיץ, בישלתי ארוחות במטבחים של אחרים, הכל היה מרגש, אבל שום דבר לא מתקרב לחוויה של לפתוח מסעדה משלך, פתאום יש כאן טבחים ומנהל מטבח, מבשלים את האוכל שלי. אני מרגיש שפתאום אני שוחה למרחקים, שעד עכשיו שחיתי בגיגית".

עוד מסעדות איטלקיות חדשות בתל אביב ששוה לבדוק:
ג'רדינו בלו מסעדה איטלקית בצפון תל אביב
פומו מסעדה איטלקית חדשה ברמת החייל

קרפצ'יו בטטה של טום אביב. טום אביב,
קרפצ'יו בטטה/טום אביב

המסעדן אורי רז (הבעלים של הסושיאל קלאב, ריפאבליק, פיאצה) החליט לסגור בסוף החודש את מסעדת פאפאס שבבעלותו, שיושבת ברשת הרחובות של שוק הכרמל, ולתת את המפתחות לאביב. הוא כבר חזה ביכולותיו של אביב שהגיע להתארח בפאפאס בעבר, אירוע שהצליח מעבר למצופה. הפעם אביב לא מגיע להתארח כי אם ליצור מקום חדש ברוחו ועל פי טעמו כשהחזון הוא מסעדה איטלקית ים תיכונית באווירה משוחררת עם הרבה מנות שרינג שמתאימות לחלוקה.

עוד באותו נושא

מנוחת הלוחם: טום אביב נופש בלי חולצה

לכתבה המלאה
טום אביב זוכה העונה השישית של מאסטר שף. ניר קידר,
טום אביב/ניר קידר

התפריט שבונה אביב נותן כבוד לשורשיו האיטלקיים של המקום, מסעדת פאפאס ולפניה מסעדת ביג מאמא. "לפי הקארמה אנחנו צריכים להמשיך בקו האיטלקי", מספר אביב, "ולכן המחשבה הראשונה היתה להקים מקום שהוא פיאסטה איטליאנה, חפלה איטלקית, אבל עם נגיעות ים תיכוניות ומבלי להתעלם משוק הכרמל הסמוך". מלבד שלושה סוגי פסטות ושלושה סוגי פיצה יהיו מנות כמו קרפצ'יו של בטטה שצולים בטאבון של הפיצות, עם יוגורט, גבינת בריזה, בלסמי מצומצם ואורגנו; קפרזה על קרם פלפלים עם כל מיני סוגים של עגבניות; קלמרי באבא-גנוב- מן טייק אוף על מנה של סלט קלמרי וסלט חצילים, עם עגבניות וזיתי קלמטה ועוד.

לאחרונה חגג טום אביב את יום הולדתו ה-30, "במקביל גם חגגתי שנה לזכייה במאסטר שף", הוא מספר, "ככה שהרגשתי שמה שקורה פה זה סוג של סגירת מעגל, שמבחינת קארמה זה מה שצריך לקרות".

קוקו במבינו. הלל הזקן 12, תל אביב. 054-337-7667

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully