וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרמל: דוכן פיתות חדש בשוק של מזללת דה באן

2.1.2018 / 12:03

אחרי שהביאו לעולם את בשורת האוכל האסיאתי בצורת מזללה נגישה ופופולרית, פתחו השבוע האחים אייל ושי קיצ'ס מדה באן את הדבר הבא: כרמל, דוכן פיתות חדש ומבטיח בשוק התל אביבי

פיתה מעורב חלקי פנים טלה. אופק גיצלר,
חלקי פנים של טלה בפיתה/אופק גיצלר

השנה שהסתיימה נשאה על כתפיה את ההמבורגר בתור המנצח הגדול אבל באופן כללי, ושוב אפשר היה להצביע על אוכל הרחוב כמגמה המובילה בקולינריה הישראלית. השפים והיזמים המקומיים מתרחקים ממסעדות העילית ומתקרבים אל קהל הסועדים בעזרת מנות אוכל רחוב ודוכנים בתמחור נגיש.

אייל שני עשה את זה עם המזנון, שאול טבת עם ג'סמינו, שגב משה התחיל להפוך המבורגרים ועומר מילר הרחיב את תחומי העניין שלו מהמבורגר לפיצה ושווארמה. ההתפתחות הקולינרית הצפויה הזאת ממשיכה, ולכן לא הופתענו כששמענו שהחבר'ה של דה באן פתחו דוכן פיתות בשוק הכרמל ונתנו לו את השם המתבקש- כרמל.

פיתה מעורב חלקי פנים טלה. אופק גיצלר,
תפריט מצומצם אבל איכותי/אופק גיצלר

שי ואייל קיצ'ס מאכילים בשש השנים האחרונות המוני סועדים מרוצים במסעדה האסיאתית דה באן. הרבה לפני שהטרנד היפני ושגעון הראמנים הגיע לארץ, הם עשו את האוכל המופלא הזה במקצועיות ובעקביות. לאחרונה לקחו תחת חסותם דוכן סמוך, בכניסה לשוק, שם הם מגישים החל מהשבוע תפריט מצומצם של כמה מנות בפיתה בו הם משתמשים בבשר מעדרים מקומיים הגדלים למרגלות התבור.

בתפריט מעורב של חלקי פנים של טלה בפיתה (32 שקלים); פרגיות עסיסיות בסומק וזעתר (30 שקלים); קבב אדנה בסגנון טורקי אסלי (30 שקלים); נקניקיית מרגז (32 שקלים); שפונדרה לילה שלם בתנור (42 שקלים) ואפילו יש מעורב ירקות צמחוני (20 שקלים). בהמשך יש כוונה להוסיף לתפריט עוד כמה מנות כך שזו רק ההתחלה.

עוד באותו נושא

סיכום שנה במסעדות: התופעות המרכזיות בקולינריה ב-2017

לכתבה המלאה
פיתה מעורב חלקי פנים טלה. אופק גיצלר,
דוכן בשוק הכרמל/אופק גיצלר

אל הפיתות נדחסים גם מגוון ירקות וירוקים מהשוק הסמוך, בצלים, פטרוזיליה, כוסברה, צ'ילי חריף, נענע או סלסת עגבניות. בגזרת השתייה יש "סודה כרמל", גזוז תוצרת בית מפירות טריים, ויש גם בירה ישראלית מהחבית. המקום מעוצב בפשטות, אין הרבה מקומות ישיבה והרבה מהפיתות נאכלות בעמידה. הדוכן כרמל ממוקם בדיוק באמצע בין המזנון בקינג ג'ורג' לבין ג'סמינו באלנבי, אז תזכרו את זה בפעם הבאה שאתם רעבים ובאזור.

כרמל, הלל הזקן 18 תל אביב, א'-ה' 11:00-23:00 ו' עד 16:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully