וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורדים לעם: 12 אופציות לארוחת שף במחירים משתלמים

11.1.2018 / 17:00

תופעת השפים שמגישים סטריט פוד התפשטה מאוד בשנה האחרונה. לרגל פתיחתה של רשת דוניא של מאיר אדוני, אספנו עבורכם 12 מקומות שבהם תוכלו לטעום מנות של שפים מפורסמים במחיר שווה לכל נפש

יח"צ - חד פעמי

וידיאו: הצצה לשגב קראנץ' בורגר

פתיחתה של רשת דוניא של השף מאיר אדוני שתתרחש בעוד מספר שבועות, מצטרפת לטרנד החם של שפים שמגיעים ממסעדנות גבוהה לעולמות אוכל הרחוב ופונים למכנה המשותף הרחב. אספנו עבורכם את 12 מזללות השף הבולטות ביותר בשטח כרגע.

אייל שני: מזנון

המזנון. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
המזנון/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

המשתתף הוותיק ביותר ברשימה השכיל להבין כבר לפני כמה שנים מהי הנוסחה שמדברת ללקוח המקומי. אוכל רחוב ישראלי, פיתות במילויים יוצאי דופן כמו כרובית או רטטוי, נגיעות עיצוביות ייחודיות עם הרבה ירקות, שפה משלו, וכמובן מילוי חופשי של שורות פיתה עם טחינה, רסק עגבניות, חמוצים וחריף חופשי, יגרמו לסועדים לבוא שוב ושוב. ומה אתם יודעים, בהמשך גילה שני שזה מדבר לא רק לישראלים, אלא לכל הזללנים ברחבי הגלובוס, כשיש לו סניפים בווינה, מלבורן, פריז ובקרוב גם בצ'לסי מרקט בניו יורק.

מחירים: 23-48 שקלים למנה בפיתה.

משלוחים: יש.

לכל הפרטים

שגב משה: שגב קראנץ' בורגר

המבורגר של שגב קראנץ' בורגר. אנטולי מיכאלו,
שגב קראנץ' בורגר/אנטולי מיכאלו

בין כל ההמבורגריות שנפתחו השנה בלט המקום החדש של השף שגב משה, שמיטיב תמיד לקרוא את הקהל המקומי. ההמבורגר שנפתח בראשון לציון מציע גימיק חדשני: שילוב חוטי אורז מסולסלים ופריכים המגביהים את ההמבורגר ומעניקים קריספיות לכל ביס. עוד במקום, המבורגר בהשראת מקומות שונים בעולם, צ'יפס משודרג ורטבים טריים.

מחירים: 39-62 שקלים להמבורגר.

משלוחים: יש.

לכל הפרטים

יונתן רושפלד: קפטן קארי

קפטן קארי. דרור עינב, מערכת וואלה! NEWS
מנה בקפטן קארי/מערכת וואלה! NEWS, דרור עינב

העסק הכי יציב של השף רושפלד בשנים האחרונות הם דווקא דוכני אוכל הרחוב שלו, קפטן קארי. יש בקפטן כמה מנות שכבשו את הסועדים כמו פורל טנדורי או בקר ראג'ה מון. המקום מצליח להביא אוכל הודי שמותאם לחיך הישראלי, ומעבר לכך שמדובר באוכל צבעוני וזול הוא גם מאוד בריא ומספק ווליו פור מאני גבוה.

מחירים: 54-62 שקלים.

משלוחים: יש.

לכל הפרטים

רן שמואלי: קוקוריקו

קוקוריקו. אפיק גבאי,
רן שמואלי והעופות של קוקוריקו/אפיק גבאי

לא רחוק ממסעדת קלארו שלו בשרונה פתח בקיץ האחרון רן שמואלי את דוכן העוף קוקוריקו בשרונה מרקט. העופות של שמואלי מפורקים מהעצם ונצלים ומוגשים ללא עצמות, מה שמאפשר ארוחה נוחה יותר וזריזה. העוף של קוקוריקו מוגש מפורק בלחם פרנה או בצלחת לצד תוספות כמו סלטים רעננים, ירקות טריים ורטבים מיוחדים שמכינים מדי יום מתוצרת טרייה.

מחירים: 38 שקלים - 130 שקלים (לארוחת עוף שלמה).

משלוחים: יש.

לכל הפרטים

מושיק רוט: שמונה

צנצנת סניקרס בשמונה. בועז לביא,
סניקרס של מושיק רוט ברשת שמונה/בועז לביא

השף מושיק רוט, שלו שני כוכבי מישלן אותם קיבל על המסעדה שלו בהולנד, הצטרף לרשת ההמבורגרים שמונה לפני כשנה. מאז הוא שינה מעט את התפריט, ופניו מעטרות את לוגו הרשת, שלה סניפים רבים בפריסה ארצית. גאוות המקום היא על מנות בעלות יוצאת הדופן של 8 שקלים בלבד. בין המנות שרובן מגיעות בלחמניית המבורגר יש המבורגר טלה, מרגז, עוף בקארי, שניצל, כריך אנטרקוט עם ביצת עין ועוד.

מחירים: 8 שקלים.

משלוחים: אין.

לכל הפרטים

ישראל אהרוני: הירו

מרק ראמן בהירו של אהרוני. שי אוחיון, מערכת וואלה! NEWS
מרק ראמן של אהרוני/מערכת וואלה! NEWS, שי אוחיון

אהרוני, השף הוותיק ביותר ברשימה, עבר גלגולים רבים בדרכו המקצועית עד זה הנוכחי. בשנה האחרונה הוא עסוק מאד בלכהן בצוות השופטים של מאסטר שף, לצלם תכניות נוספות של אהרוני וגידי עם גידי גוב, והוא גם פתח את הסניף השני של הירו ראמן שלו, שמתמחה במרקי ראמן, גיוזה, באנז ועוד אליו הוא מנקז את הידע הרב שלו במטבחי המזרח.

מחירים: מנות הראמן נעות בין 48-62 שקלים, מנות הבאן 21-24 שקלים והגיוזה 28-34.

משלוחים: יש.

לכל הפרטים

רועי סופר: באנז

לחמניה מאודה של באנז של רועי סופר. אנטולי מיכאלו,
לחמניה מאודה של באנז של רועי סופר/אנטולי מיכאלו

השף רועי סופר עבר כברת דרך עם מסעדות רבות בשנים האחרונות (סרדיניה, בינדלה), עד שפצח בסיפור אהבה חדש עם אוכל הרחוב. במקום שפתח השנה, באנז, מציעים לחמניות מאודות ואווריריות בשלל מילויים, כשגם כאן המטרה היא להפוך בסופו של דבר לרשת. בתפריט שמונה סוגי באן (בהמשך כנראה יתווספו עוד), מבאן צמחוני, דרך באן מקמח מלא ועד מילויים שונים כמו דגים ובשר, הכל באוריינטציה פאן אסייתית מאינדונזיה ועד יפן.

מחירים: 25-54 שקלים.

משלוחים: אין.

באנז. הרצל 17, תל אביב. 03-9297075

דייויד פרנקל: פרונטו קיוסקו

פרונטו קיוסקו. אנטולי מיכאלו,
דייוויד פרנקל בפרונטו קיוסקו/אנטולי מיכאלו

לכל מי שתמיד רצה לטעום ממעשה ידיו של השף המוכשר דייויד פרנקל, אבל התבאס להוציא מאות שקלים על ארוחה בפרונטו, האחות הצעירה של פרונטו היא הפתרון האידיאלי. בפרונטו קיוסקו בשוק צפון ברמת החייל מגישים פיצות, פסטות, ועוד מנות איטלקיות מבית מדרשו של פרנקל, ויש אפילו אופציה לקנות פסטה טרייה הביתה.

מחירים: 25-62 שקלים.

משלוחים: יש.

לכל הפרטים

יובל בן נריה: מיאזאקי

מיאזאקי. צילום: יעל לאור,
מיאזאקי/צילום: יעל לאור

יובל בן נריה לא משאיר דבר ביד המקרה. הוא מהשפים שתראו בכל ערב במסעדות שלו, טאיזו ויא פאן, והשליטה שלו בפרטים הקטנים יוצאת דופן. החוויה הזאת עוברת במלואה גם למיאזאקי שלו, בה התפריט המצומצם מתמקד במרקי ראמן מושקעים עם שיפוד, ארוחת שיפודים, שטעמם הוא גורמה של ממש.

משלוחים: יש.

מחירים: 56-62 שקלים.

לכל הפרטים

עומר מילר: סוסו אנד סאנס

סוסו אנד סאנס. דרור עינב, מערכת וואלה! NEWS
המבורגר של סוסו/מערכת וואלה! NEWS, דרור עינב

עיקר המניות על שגעון ההמבורגרים ששטף את המדינה שייכות לעומר מילר. מי שהיה השף של המסעדות שולחן וחדר אוכל, בחר להתמקד בהמבורגרים מושקעים ופוטוגניים במילויים מוגזמים, שהפכו בין לילה ללהיט ולא רק באינסטגרם. בתוך שנה רשת סוסו אנד סאנס שלו ושל איש חיי הלילה דוד טור התפשטה לכדי שלושה סניפים בתל אביב והיא צפויה להתפשט עוד ועוד ברחבי הארץ. מילר ממשיך לפלרטט עם אוכל הרחוב כשפתח לאחרונה גם את אבו-סוסו, דוכן שווארמה ביפו, ובקרוב הוא פותח פיצרייה סמוך לסניף סוסו ברוטשילד.

מחירים: 34-72 שקלים.

משלוחים: אין.

סוסו אנד סאנס. הרצל 6, תל אביב. דיזנגוף 166, תל אביב. גינדי TLV, תל אביב. אבו סוסו, רחוב יפת 9, יפו.

ירון קסטנבאום ויהונתן בורוביץ': דוכן M25

מסעדת 25 מטר. דרור עינב
מסעדת 25 מטר/דרור עינב

כשהשף ירון קסטנבוים פתח את מסעדת 25 מטר ביחד עם יונתן בורוביץ', התדהמה הייתה רבה. הבשרים המשובחים במחירים נגישים ועם הברקות כמו עראייס, הפכו את המסעדה בשוק הכרמל ליעד מבוקש. בשלב הבא הם פתחו את הסניף ברמת אביב, שבו מגישים את הבשר בתוך פיתה, בליווי ממרחים, חמוצים וירקות. התפריט כמובן, כמו זה שבשוק הכרמל, מתמקד בבשר שהוא 100% בקר פרות (ויש גם טלאים) מגידול ישראלי מקומי.

מחירים: 34-58 שקלים.

משלוחים: אין.

25 מטר. סמטת הכרמל 30, תל אביב. ברודצקי 15, תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully