וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד שיודע: הטיפים של גורדון רמזי לאכילה נכונה במסעדות

10.1.2018 / 0:21

אחד מהשפים המפורסמים בעולם שיתף בחלק מההרגלים שלו כשהוא יוצא לארוחות ערב. בין היתר: אל תגזימו עם הלחם ואל תגיעו למסעדה כשאתם רעבים

יח"צ - חד פעמי

בסרטון - בניגוד לאיך שהוא משתקף בטלוויזיה, השף גורדון רמזי הוא דווקא איש טוב

אין הרבה דברים מהנים יותר מלאכול במסעדות, ואין הרבה אנשים שיודעים על לאכול במסעדות יותר מגורדון רמזי, אחד השפים המפורסמים בעולם. לרמזי, שמחזיק במספר מסעדות יוקרה ומגיש מספר תוכניות בישול וראליטי מהמצליחות בעולם, יש כמה טיפים לאכילה מחוץ לבית - כחלק ממדריך שפרסם לשמירה על כושר גופני מבלי לוותר על אכילה במסעדות.

רמזי ממליץ לא להיכנע ולהזמין תוספת צ'יפס, לאנשים הרוצים לשמור על משקל, ולדבוק בבחירה שלהם לכל אורך הארוחה. כמו כן, הוא ממליץ לא להתנפל על סלסלת הלחם שמגיעה לפני הארוחה (מאותה סיבה, כמובן). "כן, זה טעים, אבל למה לשלם כדי למלא את עצמך במשהו שאתה יכול לאכול בבית? אתה במסעדה כדי לטעום את המיטב של השף, אז תשמור על הקלוריות. מי כמוני יודע ששפים לא עוצרים את עצמם כשזה מגיע להוספת דברים משמינים, כמו חמאה, שמנת, גבינה, סוכר או שוקולד. כשאני יוצא החוצה אני קובע לעצמי כמה כללים, כדי שאוכל ליהנות כמו כולם מהארוחה".


עוד בנושא:

זו הסיבה המסוכנת בגללה אסור להפשיר בשר במיקרוגל
הטריקים לבישול מלפני 100 שנה עדיין שימושיים? נסו זאת בעצמכם

גיף גורדון רמזי. אתר רשמי
כדאי לכם להקשיב לו. גורדון רמזי/אתר רשמי

השף המפורסם, שכתב ספר חדש בשם Ultimate Fit Food, אף ממליץ להגיע למסעדה לא במצב של רעב טוטאלי. "לגווע מרעב כשאתה מגיע לשולחן בערב זה רעיון רע מאוד", אמר. "תוודאו שאתם אוכלים ארוחה מלאת חלבונים בצהריים וחטיף אחר הצהריים כדי שתהיו מפוקסים יותר".

ומה לגבי אלכוהול? בעולם של רמזי, קוקטיילים מסוכרים הם מחוץ לתחום. הוא מעדיף כוס אחת של משקה איכותי (יין או בירה), ובאשר לקינוחים - הוא בדרך כלל חולק אותם (ואת הקלוריות) עם אשתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully