וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות בסרט: האם האוכל בבופה ה-VIP שווה את ההשקעה?

מועדון ארוחת הצהריים קפץ השבוע למתחם ה-VIP של יס פלאנט בראשון לציון ובירר את הסוגייה: האם שווה להשקיע 139 שקלים על סרט ובופה בלי הגבלה?

בופה במתחם יס פלאנט. רעות סהר,
בופה ה-VIP של יס פלאנט/רעות סהר

שעה: 17:00.

מיקום: מתחם ה-VIP, יס פלאנט, ראשון לציון.

נעים להכיר: קרוב לעשור שרשת יס פלאנט מציעה 4 מתחמי VIP ברחבי הארץ. במחיר הכרטיס נכלל בופה עשיר, מזנון קולנוע ללא הגבלה וצפייה בסרט באולם קולנוע פרטי עם כורסאות צפייה מפנקות. ארוחת ה-VIP מוגשת במהלך 30 דקות לפני הקרנת הסרט. לקראת החורף הושק ברשת תפריט חדש.

מה הדיל: בופה הכולל סלטים, פיצות, פסטה, לחמים, קינוחים, פופקורן, גלידה ושתייה קלה, כמו גם קאווה, למברוסקו ויין
(139-143 שקלים). את הפופקורן, נאצ'וס, שתייה וגלידה מותר להכניס גם לסרט (בתנאי שמוזגים את השתייה לכוסות פלסטיק).

לעוד ביקורות
ביקורת צהריים בק-פה האנוי
בראנץ' נהדר בחצר הכי יפה בארץ

עיצוב, אווירה ושירות

האווירה ביס פלאנט מרגישה מאוד אמריקה, השלטים הדיגיטליים מקרינים אורות צבעוניים, החלל גרנדיוזי, הצבע השחור שולט וכוכבי קולנוע ניבטים מכל עבר. בשעה חמש בצהריים אולם ההסעדה רחב הממדים ריק לחלוטין, כנראה שהשעות היותר עמוסות שלו הן בערב.

השירות כאן מצוין. פינו לנו, סידרו אחרינו וחייכו אלינו. אחד היתרונות במקום כזה הוא חופש פעולה מוחלט, נחמד לפעמים לאכול בלי תלות במלצרים ובנותני שירות.

ממבט ראשון הבופה נראה טוב. צבעוני, נעים ונראה שמישהו השקיע מחשבה בעיצוב וצורת ההגשה. האוכל מסודר לפי אזורים - אזור סלטים, אזור מנות חמות, פינת לחם ומטבלים, אזור קינוחים ועוד. ניכר שהבופה מכוון למכנה המשותף הגדול ביותר: פיצות בלי תחכומים וסיר פסטה עם שתי אופציות בסיסיות לרטבים, מוקפץ עם חלב קוקוס, או סלטים להרכבה - כל אחד ימצא מה לאכול כאן. תחושת השפע והפינוק נוכחת בכל צעד ושעל, אותה תחושה שהישראלים כל כך אוהבים, זו שבזכותה בופה ארוחת הבוקר בבתי המלון בארץ לא דומה לזה של אף מלון בשום מקום אחר בעולם. יחד עם זאת, גם אם אתם עכברי בופה מקצוענים יש אלמנט מסוים של לחץ, גם אם הגעתם על הדקה - יש רק חצי שעה להעמיס ולאכול ולהעמיס שוב עד שהסרט מתחיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully