וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעמנו את השווארמה החדשה של מאיר אדוני

14.2.2018 / 11:11

השבוע נפתח להרצה הסניף הראשון של דוניא, רשת האוכל המהיר החדשה של השף מאיר אדוני. אז איך האוכל?

צילום: עידו שחם, עריכה: מאיה בן ניסן

בווידיאו: ראיון עם מאיר אדוני

סלט טאבולה עוף. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
סלט טאבולה עוף/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

ביום ההרצה השני של דוניא, מסעדת השווארמה החדשה של מאיר אדוני ברמת החייל, כבר משתרך תור ארוך של הייטקיסטים, למרות השלט בכניסה שמודיע שכרטיס "תן-ביס" אינו קביל בזמן ההרצה. מאיר אדוני, שרק לפני רגע עמל על הכנת מנות גורמה במסעדת נור שלו בניו יורק, כבר נמצא במטבח מתקין את המנות באותה מידה של רצינות גם כאן. צ'ייסרים של עראק חולקו לממתינים שבחנו את התפריט של דוניא בכובד ראש, כי בכל זאת צהריים אוכלים רק פעם אחת. ביום.

עוד באותו נושא

מה חשבו בניו יורק טיימס על נור של מאיר אדוני?

לכתבה המלאה
סופלקי פילה בורי. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
סופלקי פילה בורי/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

מאיר אדוני שהגיש בכתית מנות מורכבות על גבול המולקולריות, ואחר כך במזללה מנות קז'ואליות יותר. בהמשך נכנס אדוני לעידן הכשר עם המסעדות לומינה ובלו סקיי במלון קרלטון בתל אביב. מאז הוא כבר הספיק לככב בתוכניות אוכל בטלוויזיה, לסגור את כתית ואת המזללה ולפתוח את נור, לקבל ביקורות מהוללות ולמלא את המקום בכל סרביס. דווקא עכשיו ממרומי כסאו ניגש אדוני לפתוח רשת שווארמה עממית, כשהסניף הראשון כאמור נפתח השבוע ברמת החייל.

מאיר אדוני במטבח של דוניא. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
מאיר אדוני במטבח של דוניא/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

בראש התפריט של דוניא תמצאו שווארמה פרגיות בפיתה או בלחם פרנה עם שומן אווז, סלסת ירקות בגריל ולימון כבוש (39-47 שקלים) או קבב טלה מבשר צוואר עם עשבים, שום ובהרט (39-47 שקלים). יש גם שפונדרה עגל על גריל פחמים בפרנה (55 שקלים) או מעורב חלקי פנים בפיתה תימנית (47 שקלים) או חריימה בספינג' (47 שקלים).

שוווארמה פרגיות. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
שווארמה פרגיות/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

מלבד המנות האלה שיוצאות מהדלפק שנמצא במרכז המסעדה, מהמטבח יוצאות מנות יותר מורכבות. יש עראייס טלה ועגל (39 שקלים), סלט טאבולה שאפשר להוסיף לו נתחי עוף בסומק (39-47 שקלים), מחבת ממולאים טבעוני שאפשר להוסיף לו קבב טלה (45-54 שקלים), מנה של סופלקי פילה בורי עם חומוס, שעועית לימה וביצה רכה (47 שקלים), קדירת פריקי עם סלרי ולימונים, בשר טלה טחון, רסק עגבניות טריות, טחינה, סומק, וביצה עלומה (45 שקלים). התפריט ממשיך ומציג עוד כמה מנות ואפשר כבר בקריאה ראשונה להבחין בטביעת האצבע של אדוני בתפריט כמו איולי בצלים, טבחה ירקות בגריל, שומן שקדי לב, צ'יפס מאובק בלימון פרסי, ויניגרט צ'יפוטלה ועוד.

מעורב חלקי פנים בפיתה תימנית. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
מעורב חלקי פנים/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

ב-12 בצהריים כאשר נפתחו דלתות המסעדה המקום התמלא בזריזות, ההזמנות בדלפק, את הפיתות מכינים בבר הפתוח, ומהטבח קוראים בשמות של מי שההזמנה שלו מוכנה. יש גם עמדת חמוצים חמודה וחופשית עם סלט כרוב, סלט קולורבי מופלא מהגריל, צ'רשי חריף, חמוצים בסגנון טרשי, גרגירי חומוס ופול מתובלים, טחינה וממרח חצילים נהדר.

קדרת פריקי טלה. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
קדרה של פריקי וטלה טחון/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

כחלק מהמיתוג של דוניא הוצגה גם שקית טייק אוויי ממותגת, כך שהיה אך טבעי שניקח שתי מנות לטעימה במשרד. מנת השווארמה נבנית מול עיני הלקוח ולפי העדפותיו אבל ניכר שמי שהכינו לנו את הפיתה לא היו מקצוענים. המרכיבים לא היו מסודרים בתוך הפיתה כמו שצריך, ולמרות שבשר הפרגיות היה טעים הוא היה מרוכז כמו גוש בתחתית הפיתה והסלט פשוט "ישב" מעליו, חלוקת הביסים לא היתה מוצלחת.

טעמנו גם קדרת פריקי שהיתה קצת נוזלית מדי ומתובלת בכבדות, בעיקר בהרבה כמון ולימון שהפך את הטעם לחמוץ מדי. זאת הייתה מנה פחות מוצלחת. המנה הגיעה לצד לחם פרנה פשוט נהדר. יתכן ואכילה במקום משנה את החוויה. תוכנית התפרסות הסניפים של דוניא נמתחת מצפון ועד דרום והיא צפויה לעבוד בשיטת הזכיינות, הסניף הבא צפוי להיפתח בקרוב בירושלים.

דוניא, הברזל 4 רמת החייל תל אביב, שעות הפתיחה בזמן תקופת ההרצה 12:00-16:00. כשר

מאיר אדוני במטבח של דוניא. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
מאיר אדוני בפעולה במטבח של דוניא/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר
הלוגו של רשת דוניא של מאיר אדוני. יח"צ,
השקית הממותגת של דוניא/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully