וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיק שאק שוק: מסעדה חדשה בתל אביב

18.2.2018 / 10:32

מקום חדש בתל אביב מחבר את ז'אנר מסעדות השוק השמחות לסגנון הפותחים שולחן. כל מה שצריך לדעת על מסעדת שיק שאק שוק החדשה

מנות במסעדת שיק שאק שוק. דרור עינב
מסאחן בשיק שאק שוק/דרור עינב

במקומו של הבר-מסעדה זוביזו, נפתחה השבוע שיק שאק שוק, מסעדה חדשה שמתכתבת עם מסעדות השוק ומסעדות הדגים בו זמנית. יש בה גם אווירה צוהלת וגם מנות ראשונות למרכז השולחן כמו גם דגש על שרינג. המסעדה הוקמה על ידי גיא בר לב ואשתו שימרית (בעלי הקפיטן בשוק הכרמל) ביחד עם אוהד וונצבסקי, תהל חליוי ויאיר קינדלר (ויקי כריסטינה, בוסתן).

במקום 170 מקומות ישיבה, העיצוב במקום צבעוני ומלא בצמחייה ויש בה גם כמה שולחנות גדולים במיוחד לארוחות משותפות. את האווירה משלימות אימרות הניו אייג' המתנוססות בכניסה - "ילדים זה שמחה, במיוחד כשהאוכל שלהם מגיע מהר", "כשנלמד לחייך בלי סיבה, תגיע הסיבה לחייך", ו"תהיה אדיב בכל פעם שזה אפשרי, זה תמיד אפשרי".

מנות במסע'ת שיק שאק שוק. דרור עינב
שיפוד בשיק שאק שוק/דרור עינב

המיזם ברוח פותחים שולחן מציע שלל סלטים למרכז השולחן על גבי מגש עץ צבעוני, נתחי בשר על גבי גריל פחמים וג'וספר, מנות דג והמון סלטים ומנות לצמחוניים וטבעוניים. לפתיח מוצע מגש פותחים שולחן הכולל לחם; טחינה לבנה; סלט ביצים; סלט קישואים; בורגול קיצי; כרוב עם מלא שום; מסבחה; ציזיקי; לאבנה זעתר; סלסה חריפה על שמן זית עם קונפי שום (17 שקלים ליחידה או המגש כולו ב-98 שקלים).

עוד בתפריט: סלט ישראלי ים תיכוני עם גבינת חלומי צלויה על הפלאנצ'ה (42 שקלים), סביצ'ה דג ים לימוני מוגש על לאבנה (36 שקלים), מסאחן - פיצה פרגית על בצל מקורמל (47 שקלים), בורגול הפתעות מוגש על מחבת לוהטת (38 שקלים), שיקשאקשוקה עם גבינות (38/44 שקלים), ושלל מנות בגריל פחמים: סופלקי (54 שקלים), מוסר ים ברוטב חריף אש (64 שקלים), ושלל קינוחים כמו קרם ברולה מוסקט (42 שקלים), קרם מסקרפונה סלק (39 שקלים) ועוד. על הבר מוגשים קוקטיילים במחיר אחיד של 42 שקלים ומדי יום בין השעות 17:00-19:00 יש האפי האוור.

שיק שאק שוק. בן יהודה 186 תל אביב. 03-9655594. ג'-שבת 12:00- אחרון הלקוחות (א'-ב' המקום סגור לאירועים פרטיים).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מסעדת שיק שאק שוק. דרור עינב
חלל המסעדה/דרור עינב
מנות במסעדת שיק שאק שוק. דרור עינב
סלטים לפתיחה/דרור עינב
מסעדת שיק שאק שוק. דרור עינב
עיצוב צבעוני/דרור עינב
מסעדת שיק שאק שוק. דרור עינב
שולחנות גדולים/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully