וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה קונים עוגות כשרות לפסח?

21.3.2018 / 11:30

קינוח כשר לפסח לא חייב להיות משימה מסובכת. טעמנו עבורכם את המבחר של המאפיות והינה המנצחים שלנו

הנשנוש המושלם: אקלרים של בוטיק סנטרל

קינוחים לליל הסדר של בוטיק סנטרל. טל סיון-ציפורין,
קולקציית פסח של בוטיק סנטרל/טל סיון-ציפורין

מה בקולקציה: פחזניות קרמבל - פחזניות במילוי קרם פטיסייר עדין בטעמי וניל בולטים, בציפוי קרמבל פריך (6 שקלים ליחידה), אקלרים במילוי קרם פטיסייר, בציפוי שוקולד, וניל, פטל, מוקה ופיסטוק (9 שקלים ליחידה), פאריס ברס - מאפה בצורת חישוק במילוי קרם פטיסייר בטעם קרמל מלוח או בטעם פרלינה אגוזי לוז (16 שקלים), עוגות, קישים ועוד.

חביבי המערכת: אקלרים טובים בלי תחושה של פשרה. הבצק עדין ומופלא, אחלה הפתעה לשלוף לאורחים בימי חול המועד.

להשיג ב: סניפי הרשת

הגבינתית: עוגה של ביסקוטי

עוגת גבינה אפויה של ביסקוטי. בועז לביא,
עוגה של ביסקוטי/בועז לביא

מה בקולקציה: עוגת שוויצריה- תחתית עוגיית מרנג אגוזים, קרם מסקרפונה עם שוקולד מריר ומעל נטיפי שוקולד לבן (64 שקלים לפס, 178 שקלים לקוטר 26), עוגת גבינה פירורים כשרה לפסח (64 שקלים לפס, 178 שקלים לקוטר 26), עוגת גבינה אפויה ניו-יורקית (מ-64 שקלים לפס ועד ל-178 שקלים לקוטר 26) ועוד מבחר קינוחים ומאפים מלוחים.

בחירת המערכת: עוגת הגבינה שקוצרת מחמאות בשבועות עובדת גם כאן. גבינתית, איכותית ועשירה, ולמרות המראה הפשוט שלה מספקת את הסחורה. מה שכן, לשומרי הכשרות היא תתאים פחות בארוחת החג עצמה.

להשיג ב: ביסקוטי, הירקון 67 א.ת. בני ברק; העצמאות 104 נווה עוז, פתח-תקווה, 03-5704015/8.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

הכוכבת של קינוחי ארוחת החג: שוקולד פריזייה, רולדין

עוגת שוקולד של רולדין. רונן מנגן,
עוגת שוקולד של רולדין/רונן מנגן

מה בקולקציה: שוקולד פרזייה- שטרוייזל אגוזי לוז, ביסקוויט שקדים, ג'לה תות ומוס שוקולד (קוטר 21/פס - 65/139 שקלים), דקוואז קפה - מרנג קפה אגוזי לוז, ביסקוויט שוקולד קרמו קפה ומוס שוקולד (65/139 שקלים), שוקולד אגסים- ביסקוויט שקדים, ג'לה אגסים, מוס ושונטי שוקולד (75 שקלים) ועוד מבחר מתוקים ומלוחים.

בחירת המערכת: שוקולד פרזייה - עוגה יפה ומיוחדת בהגשה שתסחוט וואו מכל יושבי השולחן. לא מרגישים בכלל שהיא פרווה, מאד שוקולדית, עשירה ומיוחדת.

להשיג ב: סניפי הרשת

עוגת וואו: דייטונה שוקולד, מיקי שמו

עוגת דייטונה שוקולד של מיקי שמו. דניאל לילה,
דייטונה שוקולד/דניאל לילה

מה בקולקציה: עוגיות כשרות לפסח כמו נוגטין במילוי פרלינה, מקרנים ועוד (35-38 שקלים לקופסה), עוגות מוס ועוגות טורט כמו ג'פונז - ריבת חלב בשילוב שוקולד לבן ומרנג אגוזים; דייטונה חלב/לבן- פאדג' שוקולד עם מוס שוקולד לבן; נשיקה צרפתית- פאדג' שוקולד לבן, מוס קפה וקרם אגוזי לוז ועוד (55-160 שקלים), עוגות פאי, בחושות, קישים ועוד.

בחירת המערכת: דייטונה שוקולד לבן- עוגה יפהפייה שהוציאה מכולם קריאות התפעלות. בצק רק ומתקתק, קרם נעים, עדין ולא מתוק מדי, השוקולד הלבן טעים מאד. קונצנזוס. מומלץ רק להצטייד בסכין חדה במעמד החיתוך כי קשה לבצוע אותה בגלל פרח השוקולד הלבן.

להשיג ב: סניפי הרשת

ליד הקפה: בראוניז, ארקפה

בראוניז של ארקפה. אלון מסיקה,
בראוניז ואגוזים/אלון מסיקה

מה בקולקציה: מאפים מלוחים; מאפינס פננסייר פטל / פננסייר שוקו-צ'יפס (18 שקלים), עוגיות בראוניז שוקולד ועוד (39 שקלים), עוגות שלמות (135 שקלים) עוגות בחושות (43 שקלים) ועוד.

בחירת המערכת: הבראוניז שוקולד אמנם מעט יבשים אבל השוקולד איכותי מאד, והן באות בול ליד הקפה של חול המועד. בימים שבהם אין גישה לגלוטן, נשנוש שוקולד איכותי יספק את המענה המדוייק לחשק שמתעורר למשהו קטן וטוב.

להשיג ב: סניפי הרשת.

השוקולדית: עוגת שוקולד, דלאל

דלאל. מאיר כהן,
עוגת שוקולד/מאיר כהן

מה בקולקציה: נשיקות מרנג (28 שקלים), פיננסייר קוקוס (36שקלים), עוגת שוקולד (44 שקלים) עוגת מוס פטל (89 שקלים) ועוד.

בחירת המערכת: עוגת השוקולד של דלאל היא שילוב מדהים של פשטות ושלמות. עשירה, פאדג'ית ומפנקת. היא די קטנה אבל יכולה להתאים גם כקינוח בארוחת חג בפורמט מצומצם.

להשיג ב: דלאל הקונדיטוריה: א'-ה' 7:00-20:30, ו' 7:00-17:00. קפה דלאל: א'-ה' 7:30-20:00 , ו' 7:30-17:00

למרכז השולחן: עוגת פריזייה, בייקרי

עוגת פריזייה כשרה לפסח במאפיית בייקרי. עידית בן עוליאל,
עוגת פריזייה/עידית בן עוליאל

מה בקולקציה: פריזייה בגביע זכוכית - עוגה צרפתית קלאסית עם תותים טריים, קרם מוסלין וברנדי. מותאמת לפסח ומגיעה בגביע זכוכית (140 שקלים), עוגת פולנטה, קרם פרש ולימון - עוגה בחושה ללא גלוטן עשויה קמח תירס, לימון, שמן זית וצנוברים (72 שקלים), רייס פודינג עם חלב קוקוס, וניל, תותים ואוכמניות (158 שקלים) ועוד שפע עוגיות וקינוחים.

בחירת המערכת: פריזייה - עוגה מעולה כיפית, מאוד יפה ומרשימה, התותים עם הקרם הם שילוב מנצח. מה שכיף בה שכולם אוכלים ביחד בכפות למרכז השולחן (אבל זה לא מתאים למי שהקונספט לא בא לו טוב אסתטית).

להשיג ב: סניפי הרשת

הגלידתית: עוגת יערה, עוגות דה לה פה

עוגת יערה בעוגות דה לה פה. יקי אפטר,
עוגת יערה/יקי אפטר

מה בקולקציה: יערה- בסיס שוקולד אפוי מוס פירות יער ומוס שוקולד לבן (169 שקלים), ליילה (פרווה)- תחתית שוקולד אפוי, מרנג אגוזים ומוס שוקולד פרלין (169 שקלים), פאי אגוזים- אגוזים אפוייים בקרמל (22 שקלים למנה אישית).

בחירת המערכת: יערה - אף שהגיעה קרה מדי, לא יכולנו להתאפק. עוגה יפהפייה, מרשימה מאד, שבמרכזה לב ורוד-סגלגל. פירות היער רעננים ומוסיפים את החמצמצות הנדרשת למתיקות. בגלל הטמפרטורה הקרה שבה הגיעה היה לה טעם של עוגת גלידה מושלמת.

להשיג ב: עוגות דה לה פה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully