וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה תאכלו את הטרנד החם (קר) של הקיץ?

הן קרירות, הן פוטוגניות והן גם בריאות. כך הפכו קערות הסופר פוד (סופר-בולס) לטרנד החם - קר של הקיץ התל אביבי. איפה תוכלו לאכול ולצלם? כל הפרטים

צילום: עידו שחם

בווידאו: דוכן הקערות והמיצים של ק-פה האנוי

כמו הרבה טרנדים אחרים, גם טרנד קערות הסופר-פוד (סופר בולס) הגיע אלינו מעט באיחור. פה ושם ניתן היה למצוא קערות אסאי חביבות, אבל אין ספק שהקיץ הנוכחי הוא זה שמביא את הטרנד במלואו לקדמת הבמה. בניו יורק, וערי בירה אחרות בעולם כמו לונדון וברלין כבר מזמן יכולתם לפתוח את הבוקר עם קערה קרירה ומזינה, מלאת כל טוב, וחשוב מכך בעידן הנוכחי, להעלות לאינסטגרם. נדמה שבחודשים האחרונים נחת עלינו גשם של קערות, אספנו כאן כמה מהבולטות שבהן.

אגב, כרגע הטרנד שולט בעיקר בת"א, אבל יש לנו תחושה (או לפחות משאלה) שבקרוב הוא יתפשט לחלקים נוספים ברחבי הארץ (לחום האילתי זה יתאים בול, אילתים מוזמנים להרים את הכפפה).

עוד טרנדים לקיץ ששוה לכם לבדוק:
- מגנום סמיפרדו תוצרת בית בג'לטריה
- שלוש גלידריות חדשות בתל אביב

בול אנד ג'וס מבית ק-פה האנוי

בול אנד ג'וס קפה האנוי. יח"צ קפה האנוי,
קערה של כל טוב בבול אנד ג'וס/יח"צ קפה האנוי

ק-פה האנוי הוויאטנמית, שנפתחה לפני כשנה, השיקה לאחרונה את הדוכן הבריאותי שלה הכולל מנות טבעוניות ונטולות גלוטן בקערות קוקוס לצד מיצים בכבישה קרה. אז תמצאו כאן גם קערות ארוחת צהרים המכילות את כל אבות המזון, אבל אנחנו כאן בשביל קערות הסופר פוד הקרות והמתוקות. הללו מוגשות בקערות העשויות מאגוז קוקוס, וביניהן תמצאו את הגרין דרים, עם מלון, בננה, תמר ורוקט, את הפרפל ריין - קערת פירות יער, קערת הלוואין - קערת מנגו ודלעת, שורש כורכום, בננה, דלעת וגראם מסאלה. מחיר כל קערה 45 שקלים.

בול אנד ג'וס, פרישמן 77 ת"א, שעות פעילות: ראשון - חמישי: 08:30-17:00

מעירים את שכונת בזל: קפה חמנייה

קפה חמנייה. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
קערת סופר פוד סגולה בקפה חמנייה/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

קפה חמנייה, מבית קפה בוקה, הוא התוספת החדשה של שכונת בזל המנומנמת. הקפה, שנראה שיבוט של אחיו ההיפסטרים מעבר לים, עם צמחי הקקטוס הטרנדים, והאוכל הבריא והאורגני, בהחלט עושה חשק לרדת על קערת סמוד'י. כרגע יש כאן שתי אופציות בלבד - באלי טרופי עם פפאיה, אננס, מנגו חלב קוקוס, פרוסת לימון, שורש כורכום, תמר וזרעי שומר עם טופינגז של פירות, קוקוס, גרנולה ועוד, או אפרודזיאק - עם פטל שחור, אוכמניות כחולות, בננה, אגוזי ברזיל וקשיו, שורש ג'ינג'ר, צ'יה, מאקה ועוד הרבה דברים בריאים. בהמשך אמורות להצטרף לתפריט קערות נוספות. מחיר כל קערה 45 שקלים.

קפה חמנייה, בזל 37, תל אביב, 03-9463990

בית הקפה סיטיזן במונטיפיורי, הפך בחודשים מאז שהוא נפתח לאטרקציה אינסטגרמית לוהטת. בזכות חצר פוטוגנית במיוחד, ומנות אינסטגרמיות וטעימות להפליא. מעבר לקפה לאטה סלק ורוד ומהמם שהתחדשו בו כאן לאחרונה, או לאטה פחם שחור, תמצאו פה גם כמובן את הקערות השוות. כרגע יש בתפריט שתי קערות, מבוססת על יוגורט - טרופיקאלי הכוללת יוגוקט טרופי, גרנולה, אבטיח, קוקוס, זרעי דלעת ובננה צ'יפס, או את הגאיה בול, הכוללת יוגורט דבש וטחינה גולמית, גרנולה, בננה, שוקולד מריר, שקדים וזרעי צ'יה. מחיר כל קערה 32 שקלים.

סיטיזן, מונטיפיורי 15 ת"א

את הפופ-אפ של אורבאן שאמאן בנחלת בנימין פתח אודי סהר בספטמבר האחרון לארבעה חודשים בלבד. הקערות הכחולות והיפות מאצת הספירולינה עשו את שלהן, הקהל נהר בהמוניו וסהר החליט למצוא מקום קבע למכור את הקערות שלו, ושאר דברים בריאים. בסוף החודש הקרוב הוא יפתח את המקום בגלגולו החדש, ברחוב דיזינגוף בתל אביב. החנות תהיה חלק ממתחם הוליסטי של שתי קומות, אשר יציע בין היתר תפריט אוכל ושתייה המבוסס על יסודות הבישול הטבעוני והאורגאני, מיצים ותמציות בסחיטה קרה, חללי יוגה, מיינדפולנס ומדיטציה, יעוץ נטורופטי, עיסויים, ספא אינפרא אדום ראשון מסוגו בארץ, ועוד. אנחנו נבוא בשביל הקערות כמובן, פרטים נוספים בהמשך.

אורבן שמאן, דיזינגוף 210. הפתיחה בסוף החודש

את הדוסה בר, דוכן אוכל רחוב הודי טבעוני, פתחה חן ויינשטיין בדיוק לפני שנתיים. ההצלחה הגדולה של המקום, היוותה עבור ויינשטיין הוכחה כי הקהל צמא לאוכל טבעוני איכותי" ובימים הקרובים היא פותחת בצמוד לדוסה בר את הלאסי בר, עם מתוקים הודים טבעוניים. חוץ מכל מיני ממתקים בריאים, תגיש במקום ויינשטיין גם את הגרסה שלה לקערות הסופר פוד - לאסי על בסיס יוגורט קשיו, עם תוספות של מנגו, בננה, אסאי ופירות טריים וכן קערות מוזלי מיוגורט פרוביוטי מקשיו עם פירות טריים וגרנולה.

לאסי בר, בן יהודה 188 ת"א

ואם אתם בעניין של קלאסיקה, הנה עוד שלושה מקומות שמגישים קערות אסאי:

השלוחה הצפון תל אביבית של קפה דלאל המגישה בעיקר מנות מושחתות מארוחת הבוקר של סניף דלאל המקורי, מציעה גם לאלו שמעדיפים לשמור על הגזרה קערת אסאי עם פירות העונה.

קפה דלאל, ז'בוטינסקי 108 ת"א

גם בסופר פוד בוטיק של דושי לייטרסדורף (הבעלים של אותה רשת דלאל) תמצאו כראוי למקום שכזה קערת אסאי עם מגוון תוספות סופר פוד.

סופרפוד בוטיק, מרמורק 10, ת"א

חנות המיצים בכבישה קרה ג'וסה, מציעה קערת אסאי שמכינים במקום עם פירות העונה, בגודל קטן או גדול.

ג'וסה, אבן גבירול 151 ת"א

  • עוד באותו נושא:
  • סופרפוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully