וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הפרטים על עוגת החתונה של הנסיך הארי ומייגן מרקל

19.5.2018 / 18:40

הנסיך הארי ומייגן מרקל החליטו לוותר על עוגת הפירות המסורתית ובחרו בעוגה לימונית ואורגנית של קונדיטורית אנונימית יחסית. כמה זה עלה ואיך תוכלו להכין אותה בעצמכם אם ממש תרצו. כל הפרטים

עוגת חתונה. טוויטר ארמון קנזיגטון, אתר רשמי
עוגת החתונה/אתר רשמי, טוויטר ארמון קנזיגטון

מי שעקב בדריכות אחר הדיווחים מהממלכה הבריטית, מחתונתם המדוברת של הנסיך הארי ומייגן מרקל, בוודאי התקשה לפספס את עוגת החתונה שהוכנה במיוחד עבור אירוע קבלת הפנים, אשר כלל ארוחת צהרים עבור 600 אורחים ברי מזל. על פי ההערכות לא פחות מ-7500 פרטי מזון הוכנו לאירוע, על ידי 25 שפים. ביניהם מנות כמו שרימפסים סקוטים עטופים בסלמון מעושן עם קרם פרש מפירות הדר, או קרוקטים עם קונפי מכבשי וינזדור, ירקות צלויים עם ריבת שאלוט ועוד.

אלא שעם כל הכבוד לאוכל האמיתי, החולשה שלנו תמיד הייתה למתוקים, ולכן לא הצלחנו להישאר אדישים לעוגה המלכותית. מי שאחראית למאפה המושקע היא קונדיטורית בשם קלייר פיטאק, בעלת מאפייה קטנה, אך טרנדית, במזרח לונדון בשם violet cake. הזוג הארי את מייגן, החליטו לוותר על קינוח עוגת הפירות המסורתית שמוגש בדרך כלל בחתונות המלכותיות וביקשו מהקונדיטורית ללכת על משהו קצת אחר.

עוגת החתונה הורכבה משכבות של עוגת ספוג לימונית, ספוגות בסירופ של פרחי עץ האלדר (elder, בעברית מכונה גם סמבוק), עץ שנפוץ מאוד בבריטניה. בין השכבות נמרח קרם לימוני, עשוי מלימונים מיוחדים שהגיעו מאמאלפי שבאיטליה. מסביב, העוגה קושטה במרנג שוויצרי וכן בציפוי חמאה, גם היא בניחוח אותם פרחי אלדר מדוברים. כמו כן קושטה העוגה גם ב-150 פרחים אמיתיים הכוללים ורדים ואדמוניות. "בקשתם של הזוג הייתה לייצר עוגה עם טעמים עדינים של אביב" הסבירה האופה קלייר בסרטון שפורסם מוקדם יותר השבוע. העוגה אגב לא הוגשה כעוגה אחת מסורתית, אלא בשלושה חלקים שונים.

קלייר עבדה על העוגה עם צוות של שישה אופים במשך חמישה ימים, במהלכם הם אפו וציפו כל שכבה של העוגה בנפרד. הם עבדו על העוגה בארמון עצמו, וכל שכבה שונעה בנפרד מן הארמון אל הטירה בוינדזור, שם היא הורכבה הבוקר, ממש לפני קבלת הפנים. הפרחים הוספו ברגע האחרון על מנת שיישארו טריים. אם תהיתם איך בחר הזוג דווקא בקונדיטורית הזאת, מסתבר כי מייגן וקלייר מכירות עוד לפני שמייגן הפכה לבת זוגו של הארי, וכי בעבר ראיינה מייגן את קלייר לבלוג הלייף סטייל שהיה ברשותה, וכך הכירו השתיים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

אז כמה עלה התענוג? במשפחת המלוכה לא חושפים את הסכום כמובן, אבל מהערכות וחישובים גסים מדברים על סכום מופרך שנע בין 32,555 דולרים ומגיע עד ל-71,000 דולרים. כולל הוצאות השינוע המורכבות, חומרי הגלם היקרים והפרחים היוקרתיים.

אם בכל זאת חשקה נפשכם באיזו חתיכה, ולא הוזמנתם לחתונה המלכותית, בטוויטר של ארמון קנזינגטון פורסם כי העוגה מורכבת מ:
200 לימוני אמאלפי
500 ביצים אורגניות
20 קילו קמח
20 קילו חמאה
20 קילו סוכר
10 בקבוקים של סירופ מפרח האלדר

אתם מוזמנים לנסות את זה בבית ולספר לנו איך יצא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully