וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבורג: אזעקת המבורגר חדש בתל אביב

14.6.2018 / 12:42

אחרי הפוגה קצרה בהמבורגריות חדשות נכנס עוד מקום לחיינו בסערה במיקום אסטרטגי במיוחד: הטיילת בתל אביב, במקום הסניף המיתולוגי של יטבתה בעיר

המבורגר. אלון גרפית,
קלאסי וחף מגימיקים/אלון גרפית

במשך יותר משני עשורים היתה מסעדת יטבתה בעיר אחד מסמלי הטיילת בתל אביב, המסעדה החלבית, שהציעה כביכול את תוצרת הקיבוץ הטרייה, נסגרה, ובמקומה נפתחה בימים האחרונים מסעדה לא חלבית בכלל. במקום אחר בארץ, ברחובות, נפתחה לפני עשור מסעדת המבורג, מסעדה בסגנון אמריקאי עם התמחות בהמבורגרים.

עוד המבורגרים חדשים ששווה לבדוק:
פורט 19 והסניף האורבני החדש שלהם
ההמבורגר של המיט בר הגיע להרצליה

קבב טלה. אלון גרפית,
לא רק המבורגר/אלון גרפית

לאחר שנים של פעילות מוצלחת ברחובות, המסעדה פרשה כנפיים ונחתה במיקום המיתולוגי של יטבתה בעיר, לא עוד שוקו עם קצפת וארוחת בוקר, אלא המבורגר, קבב וסטייקים. ההמבורגר של המבורג משתדל להיות קלאסי, חף מגימיקים. הוא מגיע בגדלים שונים אבל גם בהרכבים שונים של הבשר, כשהקציצה הראשונה בתפריט מורכבת מבשר בקר, עגל וכבש (45-61 שקלים). יש תוספות שונות שאפשר להוסיף אבל גם הן קלאסיות בלי נטייה למשחקים כמו גבינת סנט מור, אננס בצ'ילי, אווז מעושן, ביצת עין או גבינת צ'דר (5-13 שקלים). לצד ההמבורגר תוכלו להזמין תוספות כמו צ'יפס בטטה, טבעות בצל, הום פרייז ועוד (14-24 שקלים). למי שלא מגיע עם אג'נדה של המבורגר יש המון אלטרנטיבות אחרות בתפריט כמו מנות ראשונות של קלמרי בציפוי פריך (42 שקלים), קרפצ'יו מפילה בקר עם פרמזן (49 שקלים), ומנות גריל כמו חזה עוף במרינדת ברביקיו (58 שקלים) או כריך סינטה עם צ'דר ופלפלים מטוגנים (63 שקלים).

עוד באותו נושא

שנת הקציצה: 8 מסעדות ההמבורגר שחייבים להכיר

לכתבה המלאה
המבורגר. אלון גרפית,
הישר מרחובות/אלון גרפית

יש כמה סלטים למי שמתעקש, ורשימת קינוחים חמודה מאוד עם שמות שעושים חשק כמו קרמבו קדאיף או פירמידת ברולה. המסעדה המשקיפה אל הים, למרות הזיקה האמריקאית שלה, מעוצבת בהשראת עיר הנמל הגרמנית המבורג אבל הלהיט האמיתי הוא ברזי בירה הממוקמים על השולחנות כשהסועדים יכולים למזוג לעצמם בירה במהלך כל הארוחה. ברוכים הבאים לתל אביב.

המבורג, הרברט סמואל 76 תל אביב, שעות פעילות בתקופת ההרצה- 12:00-24:00, 1700-50-70-73

המבורגר. אלון גרפית,
משקיפה לים/אלון גרפית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully