וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאת כנראה הדרך הכי מקורית להזמין מקום במסעדה

24.6.2018 / 14:01

עד כמה רחוק אתם מוכנים ללכת בשביל להשיג מקומות במסעדה מבוקשת? ציוץ אחד בטוויטר הוכיח שכשאנשים באמת רעבים, כל האמצעים כשרים

תור לקרונאט בניו יורק. GettyImages
תור למסעדה. יש דרכים לעקוף/GettyImages

2.5 מליוני אוהדים נמצאים כעת ברוסיה על מנת לצפות מקרוב במשחקי המונדיאל. פועל יוצא מכך הוא שיש בעיה אמיתית להשיג מקומות במסעדות רבות בעיר, בטח בטובות שבהן. משתמש טוויטר בשם @Ihab השוהה כעת ברוסיה עם משפחתו לרגל המונדיאל, צייץ כי הוא ואביו מאד רצו להשיג מקומות לסטייקהאוס הפופולרי "גודמן" (שלו מספר סניפים במוסקבה, כמו גם במקומות נוספים באירופה). כשאביו התקשר למסעדת הבשרים להשיג מקומות, הכל היה מלא כמובן עד אפס מקום. עשר דקות לאחר מכן הוא התקשר שוב והציג את עצמו כראש ממשלת מרוקו שנמצא בעיר בעקבות הטורניר. כמובן שהמקומות התפנו באורח פלא.

ראש הממשלה הנוכחי של מרוקו הוא סעד א-דין אל-עות'מאני, פוליטיקאי בן 61. אז נכון שמדובר בפוליטיקאי בכיר אבל גם כזה שקיים סיכוי סביר שהאדם מן היישוב לא ידע לזהות.

"קיבלנו את השולחן הכי טוב במסעדה", הוא מספר. השף אפילו ביקש ממנו לחתום על הצלחת ולהצטלם עמו. הבחור לא הסתפק בזה וגם העלה וידאו שבו רואים את אבא שלו כותב משהו שנראה כמו "ראש ממשלת מרוקו", לא לפני שלחץ ידיים עם כל צוות המטבח.

התגובות בטוויטר נעו בין מי שביקשו להכתיר את האבא כגאון לבין כאלו שקטלו את עצם הרעיון להתחזות לראש מדינה בשביל שולחן במסעדה בסך הכל. אחד המגיבים כתב שהיה צריך להשאיר את המקרה כזיכרון משפחתי ולא לרוץ לספר על זה ברשתות החברתיות.

אגב, יש גם זווית ישראלית בסיפור מכיוון שאת רשת הסטייקים הפופולרית הקים המסעדן והיועץ הקולינרי יענקל'ה שיין ז"ל.

ההימור שלנו? בקרוב נשיאים וראשי ממשלות ממדינות כמו ליטא ומקדוניה יחלו להפציע פתאום במסעדות פופולריות ברחבי רוסיה, רק שייזהרו מדאבל בוקינג.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

התגובה

הלעג לא איחר לבוא

  • עוד באותו נושא:
  • מסעדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully