וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה צופים בגמר המונדיאל?

15.7.2018 / 13:27

למי שרוצה לשלב בילוי וכדורגל, ולעודד את הנבחרת שלו בפה מלא, מציעים המסעדות והברים דילים שווים לגמר הגדול של המונדיאל. אז מה אוכלים איפה ואיזה מקומות אוהדים את צרפת ואיזה את קרואטיה?

מסעדת רובינשטיין בנתניה (צילום: נמרוד סונדרס)

פלטת בשר במסעדת רובינשטיין בנתניה. נמרוד סונדרס
פלטת בשר במסעדת רובינשטיין בנתניה/נמרוד סונדרס

מסעדת רובינשטיין פולג

מסעדת הבשרים הממוקמת באזור תעשייה פולג מקרינה את גמר המוניאל בליווי מבצעים על בירות במהלך המשחק. לצד בירות מהחבית תוכלו להינות כאן מבורגרים שאוהדים את נבחרת צרפת כמו גם בעלי המקום, ביניהם: בורגר אמילי - בשר בקר וכבד אווז, מוגש על לחמנייה קלויה, עלי חסה, עגבנייה, מלפפון חמוץ וטבעות בצל סגול או בורגר צרפתי - בשר בקר בליווי פטה כבד עוף, קונפיטורת בצלצלי שלוט ובצל מטוגן, מוגש על לחמנייה קלויה.

מסעדת רובינשטיין, גיבורי ישראל 17, נתניה. 09-7888838

כל חדשות האוכל

הירו ראמן, תל אביב

באן בהירו של אהרוני. שי אוחיון,
באן בהירו/שי אוחיון

מסעדת הירו ראמן לבונטין של השף ישראל אהרוני בתל אביב, מקרינה את גמר המונדיאל ומציעה מגוון מנות אסייתיות. בין המנות - מגוון באנים, גיוזות, סלטים מרעננים, סוגים שונים של יאקיטורי, מנות נודלס, מרקי הראמן הקלאסיים ועוד.

הירו, לבונטין 19, תל אביב. טלפון: *3721

עוד באותו נושא

צרפת מול קרואטיה: קרם ברולה או בורקס ממולא גבינות?

לכתבה המלאה

בראון, תל אביב

תפריט טעימות זוגי בבראון. אנטולי מיכאלו,
מנה במסעדת בראון/אנטולי מיכאלו

במסעדת בראון במגדלי G יגישו ספיישלים, קוקטיילים שווים ומנות כמו קוביות סלמון, עשבי תבלין ועגבניות בתיבול לימון וסויה מוגש בקונכיית חסה אייסברג (74 שקלים), קרפצ'יו ומלונים עם עלי בזיליקום (62 שקלים), שרימפס במאפה שמרים ומנגולד עם שום קונפי (68 שקלים) ועוד.

בראון. ניסים אלוני 10, מתחם G, תל אביב. 03-5444024

AMAMA תל אביב

סלמון בטריאקי. דרור עינב
מנה במסעדת אממה/דרור עינב

במסעדת אממה ברמת החייל יוקרן המשחק ויוגשו מנות אסיאתיות כמו פאד תאי טופו - על בסיס תמרינדי, ירקות, עשבי תיבול טריים ובוטנים (52 שקלים), פאד תאי קון - על בסיס תמרינדי, שרימפס, ירקות, עשבי תיבול טריים ובוטנים (58 שקלים), קאנג קיו קאי - תאי קארי ירוק עם חלב קוקוס, עוף, במבוק שוט, קפיר ליים, על אורז (58 שקלים).

AMAMA הברזל 34 רמת החייל, תל אביב. 03-7781101.

ק-פה האנוי, תל אביב

ק-פה אנוי. נמרוד סונדרס
קליגר,
ק-פה האנוי/נמרוד סונדרס קליגר

בוויטנאמית -צרפתית ק-פה האנוי בכיכר רבין, יעודדו את נבחרת צרפת יחד עם הקהל שבמסעדת האחות בפריז. על מסך ענק בחוץ ומסך קטן יותר בחדר ה-vip יוקרן הגמר ומציעים 1 + 1 על הבירות מהחבית ועל הצ'ייסרים. בנוסף יוגש תפריט ספיישלים עם מנות כמו באן מי (59 שקלים), באו בון עוף (39 שקלים), באו בון בקר (42 שקלים) ועוד. בנוסף לרגל עלייתה של צרפת לגמר תציע ק-פה האנוי תל אביב מנת ספיישל מק-פה האנוי פריז- גיוזה ממולאת בביף בורגיניון.

ק-פה האנוי. כיכר מלכי ישראל 3, תל אביב. 03-6771184

Leyla, תל אביב

קינוח שוקולד במסעדת לילה. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
קינוח בלילה/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

הבר הקולינרי לילה מבית ביסטרו הכובשים ישדר את משחק הגמר על גבי מסך ענק. במהלך השידורים מפנקים במבצע אלכוהול של שליש בירה + צ'ייסר (גלן מורנג'י) ב-30 שקלים בלבד, ויין הבית ב-15 שקלים לכוס. לצד האלכוהול יוצעו מנות מנצ'יז מנצחות וספיישלים מיוחדים שהשף שי טנא ירקח כמחווה לקבוצות המתחרות. בין המנות: בורק קרואטי ממולא בבשר בקר (39 שקלים), המנה הצרפתית - בגט ניסואז - טונה, ביצה רכה, צלפים, אנשובי, חסה, זיתים שחורים, שעועית ירוקה ווינגרט צרפתי קלאסי (44שקלים).


Leyla - רחוב הכובשים 55, תל אביב. 03-5108555

ראיסה, תל אביב

מסעדת ראיסה שבשוק הפשפשים, מציעה להגיע ולראות את הגמר על מסך ענק בחלל הפנימי ובטלווזיית ענק לצד בריזה מהים בחוץ. לרגל הגמר יוגשו מנות ספיישל ברוח הנבחרות המתחרות- מנות מהמטבח הצרפתי לצד מנות מהמטבח הבלקני-קרואטי.

ראיסה. יהודה מרגוזה 10, יפו. 03-6202262

החוג הצפוני, תל אביב

מסעדת החוג הצפוני. יח"צ,
מסעדת החוג הצפוני/יח"צ

הבר שצמוד לאוניברסיטת תל אביב, יהפוך את המדשאה הענקית שלו למתחם צפייה קייצי ובו מסך ענק עם הצללה עבור המשחק המתקיים בשעות האור, ריהוט אלטרנטיבי, פופים ועוד. מלבד לתפריט עשיר, הלקוחות ייהנו ממחירי האפי האוור משעות הבוקר ועד 20:30, כאשר לאחר מכן ייהנו ממסלולי שתייה ללא הגבלה.

החוג הצפוני. חיים לבנון 63, תל אביב. 03-6544870

דאבל סטנדרט והספייסהאוס

ברי הקוקטיילים דאבל סטנדרט והספייסהאוס של המיקסולוג יותם שילה, יקרינו את גמר המונדיאל על מסכי ענק ויתגברו את התפריט בקוקטיילים המייצגים את צרפת והבלקן (שני קוקטיילים ב-60 שקלים).

דאבל סטנדרט- דיזנגוף 247 תל אביב (פינת נורדאו). 03-5550966. ספייסהאוס. דיזנגוף 117, תל אביב. 03-967-4400

JAVA, תל אביב

ג'אבה. יח"צ,
ג'אבה/יח"צ

בבית הקפה השכונתי ישדרו את גמר המונדיאל בחדר פרטי ייעודי שיציע מבצעים אטרקטיביים ותפריט אלכוהול מוזל. בנוסף, המקום אימץ את נבחרת ספרד במהלך הטורניר ויגיש מאכלי טאפאס וסנגריות. מומלץ להזמין מקומות מראש.

ג'אבה. בן יהודה 196, תל אביב. 03-744-0466.

המזג וביגי זי, תל אביב

הבר הוותיק שהוביל את שיטת המסלולים בתל אביב, ישדר על מסך אחד מרכזי את המשחק. בנוסף למסלולי השתייה הרגילים יש מסלול מיוחד לגמר המונדיאל- בעלות של 5 שקלים בוחרים קבוצה ועל כל גול שתבקיע תקבל צ'ייסר.

המזג. רחוב אבן גבירול 151, תל אביב. 052-3974760

גם בבר ה- Biggy z יציעו את אותו דיל של מסלולי שתייה וצ'ייסר.

Biggy z, בוגרשוב 18, תל אביב. 03-5369582

גורדוס, חולון

מנת ימבה במסעדת גורדוס. אפיק רזגור,
מנת ימבה במסעדת גורדוס/אפיק רזגור

מסעדת גורדוס תקרין על גבי הטלוויזיות במסעדה את משחק הגמר ותציע מבצע של מנת ימבה (שניצלונים, צ'יפס, טבעות בצל, חטיפי נקניקיות ,חזה אווז וכנפיים) וחצאי בירה מהחבית לבחירה ב-120 שקלים.

גורדוס, פארק פרס חולון. 03-7733366

סוהו, ראשון לציון

מסעדת סוהו. איציק בראל,
סושי בסוהו/איציק בראל

במסעדה יקרינו את הגמר לצד התפריט הרגיל.

סוהו. משה בקר 15 אזור התעשייה הישן ראשון לציון. 03-9658395

רק בשר, רחבי הארץ

המבורגר במסעדת רק בשר. ערן מרמר,
המבורגר במסעדת רק בשר/ערן מרמר

מסעדות רק בשר, יקרינו את המשחק בכל סניפי הרשת. בסניף סלמה תל אביב בלבד יוצע גם מבצע משתלם על המבורגר + צ'יפס + שליש בירה ב-49 שקלים.

בסניפי הרשת

קרפצ'יו סלק. אנטולי מיכאלו,
מנות בפרש קיטשן/אנטולי מיכאלו

פרש קיטשן, חיפה

בפרש קיטשן נירוונה בחיפה, ישדרו את גמר המונדיאל על מסך ענק לצד תפריט המציע מטבח צבעוני וישראלי.

פרש קיטשן. טיילת זמיר, חוף נירוונה, חיפה. 04-850-1444

קפה קפה. בן יוסטר,
קפה קפה/בן יוסטר

קפה קפה

ברשת בתי הקפה ישדרו את גמר המונדיאל במספר סניפים נבחרים. הלקוחות יוכלו להנות מתפריט עשיר לצד קולקציית שייקים קיציים מרעננים במיוחד לימים החמים.

בסניפי הרשת

ביר גארדן

נקניקיות ופרעצל. אנטולי מיכאלו,
נקניקיות ופרעצל/אנטולי מיכאלו

קבוצת ביר גארדן נערכת למשחקי מונדיאל 2018 עם מסך ענק, סאונד ומבצעי אוכל ושתייה. לאורחים יוצע תפריט מיוחד למונדיאל, אשר יוגש בזמן המשחקים ויציע הנחות מיוחדות על תפריט האלכוהול ועל הנשנושים עם הבירה. בין המנות פיצה פונגי (48 שקלים), נקניקייה גרמנית בלחמנייה (38 שקלים), ועוד. כמו כן, יוצע "קנקן החברים" - קנקן ענקי של 3 ליטר בירה כדי להבטיח שאף אחד בשולחן לא ישאר צמא.לאורך כל תקופת המונדיאל ימשיך להיות מוצע תפריט ה-Happy Hour.

בסניפי הרשת

אגאדיר, ת"א

המבורגר של אגאדיר למונדיאל. מאיה מרום,
המבורגר/מאיה מרום

רשת אגאדיר מציעה תפריט ספיישל שהכין שף הרשת רוברט קלוגר. התפריט יכלול 3 מנות ספיישל שיוגשו בלחמניה מעוצבת בצורת כדורגל שיוצרה במיוחד עבור המונדיאל בתוספת צ'יפס ו-1/3 בירה, חמוצי אגאדיר או ספייסי צ'יקן חלפיניו נאגטס לפתיחה, לונגדראפטים (ברזי בירה) הכוללים -2 או 3 ליטר של בירה. הזמנת בירה בכמות של 1 ליטר לשולחן, תזכה את היושבים בכרטיסי גירוד, כאשר כל כרטיס זוכה.

בסניפי הרשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully