וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרענן הרשמי של הקיץ: זה מה שחשבנו על הקולה זירו לימון

16.7.2018 / 15:47

בדקנו את המוצרים החדשים והמרגשים ביותר לקיץ הקרוב - פיצה וקולה כמובן. האם שווה לכם להשקיע בקולה לימון ופיצה צ'יזי קראסט של דומינו'ס?

זירו לימון, קוקה קולה

קולה זירו לימון. יח"צ,
קולה זירו לימון/יח"צ

למרות שמדובר באחד המותגים החזקים ביותר בעולם, בקוקה קולה לא קופאים אף פעם על השמרים וכל הזמן ממציאים עוד ועוד חידושים. אז נכון, שבעוד שביפן חוגגים כבר את הקולה השקופה החדשה, אנחנו תמיד מסתפקים במוצרים מעט פחות מלהיבים כמו קולה זירו לימון, אבל לא תשמעו אותנו מתלוננים.

בקוקה קולה השיקו בימים אלו בישראל את הקולה זירו לימון. אם המוצר נשמע לכם קצת מוכר, זה לא סתם. בעבר השיקה החברה את הדיאט קולה לימון, שנמכר בעיקר בבקבוקי ליטר וחצי, והפך למוצר שתמיד תמצאו על השולחן בארוחה משפחתית אצל הדודים או סבתא.

לעוד חדש על המדף
במבה במילוי אייס קפה
החופש כבר כאן - טעמנו את הטילונים החדשים

קוקה קולה קליר בקבוק שקוף קוקה קולה יפן. צילום מסך, צילום מסך
קולה שקופה ביפן/צילום מסך, צילום מסך

המוצר החדש דווקא נמכר גם בפחיות, מה שכמובן מקנה לו נקודת זכות ראשונה, כי ידוע שטעם הקולה נשמר טוב יותר בפחית מאשר בקבוק פלסטיק (כשבמורד סולם הדרגות נמצאת כמובן קולה בזכוכית, לה שמור מקום של כבוד). הפחית קיבלה את עיצוב הפחיות החדש של קוקה קולה, אשר הכי מזכיר את הקולה הרגילה.

כבר כשקירבנו את הכוס אל הפה, ריח הדרים הציף את אפנו. טעם הקולה גם הוא הדרי ומרענן. אין לזה אותו אימפקט של פלח לימון בכוס קולה, אבל אפקט הרעננות בהחלט נוצר. כשהמשקה קר מדובר בתענוג קיצי מפנק, מוצלח בהרבה מקודמו הדיאט קולה לימון (ואת זה אומרים אנשים שמעדיפים דיאט על זירו). סביר להניח שבסופו של דבר כמו חובבי קולה אמיתיים כל אחד מאיתנו יחזור לקולת הבסיס שלו - קלאסית, זירו או דיאט, אבל יתכן שמפעם לפעם כשיתחשק לנו להתרענן נגוון עם הטעם החדש. ואם לא, בשביל זה תמיד יש ארוחות צהריים בשבת אצל סבתא.

עוד באותו נושא

מחמש יוצאת אחת: איזו מהפיצות החדשות של דומינו'ס הכי טעימה?

לכתבה המלאה

פיצה צ'יזי קראסט, דומינו'ס

פיצה דומינוס צ'יזי קראסט. דן פרץ,
פיצה דומינוס צ'יזי קראסט/דן פרץ

דומינו'ס פיצה שלא מפסיקה לחדש מרחיבה את ליין הפיצות צ'יזי קראסט עם פיצה משפחתית צ'יזי קראסט מוצרלה שהמיוחד בה הוא שוליים מלאים בגבינת מוצרלה או לחילופין, משפחתית צ'יזי קראסט שמנת שום - בשוליים מלאים בגבינת שמנת שום.

הפיצות החדשות מגיעות עם מגוון התוספות הרגיל כשהמיוחד הוא השוליים. יחד עם זאת יש לציין שהצ'יזי קראסט הוא קונספט שהיה כאן בעבר. שני סוגי הפיצה היו בסדר, אבל לא מעבר, לא נרשמה התרגשות. הקראסט לא מספק סיבה מספקת לבחור דווקא בפיצה הזאת, זה בסך הכל גבינה עם בצק, וחסר שם אלמנט נוסף שירטיב אותו מעט. היו רק שני טועמים שאמרו שכן יכול להיות נחמד לגוון מדי פעם עם הפיצה הזאת.

מחיר: לרגל ההשקה משפחתית צ'יזי קראסט במילוי מוצרלה או שמנת שום + תוספת לבחירה + משפחתית 100% מוצרלה ב- 59.90 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully