וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפסנו את רונה-לי רגע לפני הביס: טקסי האוכל הסודיים של כוכבי הרשת

וואלה! NEWS בשיתוף קוקה קולה, וואלה! NEWS בשיתוף קוקה קולה

25.7.2018 / 7:00

איך רונה-לי שמעון מתחילה כל ארוחה? ובאיזה סדר שי מיקה טורפת מנת המבורגר עם צ'יפס? כל אחד מאיתנו אוכל מאכלים מסוימים בסדר שאהוב עליו, ואושיות הרשת חשפו בפנינו את הדרך המיוחדת שבה האוכל נעלם להם מהצלחת

בראד פיט אוכל פיצה לצד אנג'לינה ג'ולי, לוס אנג'לס 2014. AP
ברור לנו איך הוא אוהב את הפיצה שלו. בראד פיט/AP

לכל אחד ואחת מאיתנו יש מנות אהובות במיוחד, כאלה שאנחנו תמיד נעדיף לאכול. זה יכול להיות מנה מיוחדת של אימא בארוחת שישי, מנה במסעדה שתמיד נצביע עליה בתפריט או משהו שאנחנו מכינים בעצמנו. ולא רק שיש מנות מועדפות, יש לנו גם דרך מועדפת לאכול אותן. לדוגמה, תמיד נעדיף עוד שפריץ קצר של טחינה כדי שנקבל את הטעם שלה בביס הראשון בפלאפל או בשווארמה, או שתמיד נתחיל לאכול את משולש הפיצה מהקצה הצר שלו. בדקנו עם אושיות הרשת של ישראל מהם טקסי האוכל הסודיים שלהם - הדרך שבה תמיד יעדיפו לאכול מנה מסוימת.

"אני אוהבת לאכול את ההמבורגר שלי עם הרבה הרבה טחינה! אני פותחת את הלחמניה ומורחת בתוכו הרבה טחינה. ואז אני חותכת את ההמבורגר באמצע, כי אני לא יכולה לאכול אותו כשהוא שלם. זה לא יפתיע אתכם, אבל אני אוכלת אותו עם סלט בצד".

sheen-shitof

עוד באותו נושא

טקסים והרגלי אוכל מיוחדים ומפתיעים מכל העולם

קוקה קולה

שי מיקה

שי מיקה, פרויקט קוקה קולה. באדיבות המצולמים
שי מיקה, פרויקט קוקה קולה/באדיבות המצולמים

"כשאני אוכלת המבורגר יש לי סדר אכילה מאוד ברור - קודם כל אני אוכלת צ'יפס עם קטשופ ומיונז ואז חזרה להמבורגר ואז שוב צ'יפס וככה עד הסוף".

"כשאני אוכל המבורגר יש לי טקס קבוע אבל אני בטוח שהוא לא רק שלי ואחרים גם עושים אותו - חייב לשים גם צ'יפס בתוך הלחמניה. שילוב מנצח".

"כשאני אוכלת שקשוקה יש לי טקס קטן, מן סדר מסוים של אכילה - תמיד אוכלת את החלבון (הלבן של הביצה) ומשאירה את החלמונים לסוף".

"טוב, אז ככה - אני תמיד מתחילה מהסוף! כן, אצלי הארוחה מתחילה בקינוח. אני אוהבת מתוק וזאת הדרך שלי להתחיל לאכול".

וואלה! NEWS בשיתוף קוקה קולה, וואלה! NEWS בשיתוף קוקה קולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully