וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאלת השאלות: איפה חוגגים יום הולדת?

17.7.2018 / 11:48

ארוחה זוגית רומנטית, עם המשפחה הבעייתית, קבוצה של חברות או חגיגה כשרה. אתם ביקשתם, אנחנו ביצענו: 8 מסעדות מומלצות לכל סוגי חגיגות ימי ההולדת. שיהיה במזל

עוגת יום הולדת. ShutterStock
אין חגיגה בלי עוגה, אבל גם מסעדה טובה תספיק/ShutterStock

בשבוע האחרון השתעשענו בפיצ'ר החדש של אינסטגרם, אשר מאפשר לגולשים לשאול אותנו שאלות בסטורי. השאלה שחזרה הכי הרבה פעמים הייתה על מקומות מומלצים בת"א לחגיגות יום הולדת. עם משפחה, בזוג, עם קבוצת חברים, והמלצות על חגיגות במסעדות כשרות. החלטנו להרים את הכפפה, עם שמונה מסעדות מעולות לחגיגות יום הולדת, לכל מיני סוגים של חגיגות. אז שיהיה בתאבון ומזל טוב!

עוד המלצות:
מקומות לאכול בחופש
מסעדות עם נוף לים

חגיגת יום הולדת משפחתית 1: ג'מה

ג'מה. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
חגיגה איטלקית בג'מה/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

ג'מה האיטלקית החביבה במתחם נגה ביפו, היא מסעדה מעולה לחגיגת יום הולדת משפחתית. אוכל איטלקי תמיד עובד לכולם - מעוללי המשפחה ועד הסבים והסבתות. בג'מה במיוחד, תפריט הפסטות רחב, גם אגף הפיצות מציע לא מעט אופציות והכל טעים מאוד ובמחירים נוחים. בהחלט יופי של בחירה לחגיגה.

מה מומלץ: פולנטה טרייה (48 שקלים), פיצה פפרוני (62 שקלים), רביולי ארטישוק (64 שקלים), ולקינוח - קנולי (24/38שקלים), ותמיד כדאי להציץ על תפריט המיוחדים של המקום.

ג'מה, תרצה 14 יפו, 03-6058276. לא כשר

עוד באותו נושא

11 המקומות הכי שווים בחיפה

לכתבה המלאה

חגיגות יום הולדת עם המשפחה 2: האחים

האחים. אנטולי מיכאלו, מערכת וואלה! NEWS
המבורגר במסעדת האחים/מערכת וואלה! NEWS, אנטולי מיכאלו

מסעדת האחים של האחים אסף ויותם דוקטור באבן גבירול בת"א היא אמנם מסעדה בווייב צעיר ועדכני, אבל ללא ספק יכולה לספק את הסחורה לארוחת יום הולדת משפחתית. כי אין משהו שמשפחה ישראלית יותר אוהבת מלפתוח שולחן של חומוס, סלטים ושיפודים רק עם הרבה סטייל ואלכוהול.

מה מומלץ: ספאייח טלה (38 שקלים), קולורבי אפוי בפחם (35 שקלים), קציצות בורי (61 שקלים) או המבורגר (59 שקלים).

האחים, אבן גבירול 12 ת"א, 03-6917171. לא כשר

בר המסעדה הרומנו של אייל שני הוא בילוי חברי כיפי ליום הולדת באווירה היפסטרית - משוחררת. האוכל של שני, בצירוף הרבה אלכוהול, מוזיקה ווייב מחשמל באוויר, הם כל מה שצריך לחגיגה לא מחייבת. נזהיר מעט, שהשירות כאן הוא לא הכי מוקפד, כמו עוד כמה מקומות של אייל שני (מי אמר פורט סעיד ולא קיבל?), אבל יש ז'אנר רחב של אנשים שזה עושה להם את זה, ואנחנו לא שופטים אף אחד.

מה מומלץ: פוקצ'ה עגבניות, צלחת נתחים אינטימיים, שקית שדה ירוק, שקית דגי זהב וצ'יפס כמובן.

רומנו, דרך יפו 9 בית רומנו, 03-5719622. לא כשר

מתחם השוק היווני ביפו, זה שנגלה לו לפתע בשנים האחרונות, בחלקו האחורי של שוק הפשפשים, הוא אחד המתחמים המגניבים והמהנים להיות בהם, בעיקר בערבי הקיץ החמים. אחד המקומות הבולטים בו הוא בר הרעמסס. המקום אמנם נפתח כבר לפני שנתיים, אבל הווייב התוסס של המקום מסרב לדעוך. ישיבה של חברים בשולחנות הארוכים, תחת תאורת הגרילנדות היפה, יוצרת מיד אווירה שמחה וחגיגית.

מה מומלץ: חצי בייגל ירושלמי טרי, קרם לאבנה, פרחי כרובית צלויים, צנוברים וחמאה חמה (32 שקלים), טרטר בקר ובורגול דק על קרם לאבנה עם בצלים מקורמלים (44 שקלים), קבב תורכי (44 שקלים).

רעמסס, הגימנסיה העברית פינת בן פרחיה 7, יפו, 03-6163885. לא כשר

חגיגת יום הולדת זוגית 1: הוטל מונטיפיורי

הוטל מונטיפיורי. עידית בן אוליאל, מערכת וואלה! NEWS
הוטל מונטיפיורי/מערכת וואלה! NEWS, עידית בן אוליאל

הוטל מונטיפיורי זו המסעדה המושלמת להרגיש לכמה שעות בחו"ל. ואם קרה המקרה המצער שיש לכם או לבן/בת זוגכם יום הולדת ואתם בארץ - אז זה המקום הנכון לחגוג בו. המפות הלבנות, המוזיקה הנעימה ברקע, השירות המקצועי וכמובן האוכל, יגרמו לכם להתנתק לרגע מכל צרות היום-יום ופשוט להתמסר לחוויה, ומה צריך יותר מזה ביום הולדת?

מה מומלץ: נאמס קטנים (46 שקלים), קרם ברולה תירס, שימג'י מוחמץ, פקורינו, פורצ'יני (62 שקלים), קריספי צ'יקן (86 שקלים), או למיטיבי לכת - צלע חזיר, בייקון, מנצ'גו ונקטרינה (118 שקלים).

הוטל מונטיפיורי, מונטיפיורי 36 ת"א, 03-5646100. לא כשר

חגיגת יום הולדת זוגית 2: משייה

קינוח במסעדת משייה של יוסי שטרית. דן פרץ,
קינוח במשייה/דן פרץ

מסעדת משייה של יוסי שטרית הפכה בשלוש השנים שהיא פועלת לאחת המסעדות האהובות בארץ. לא זול כאן, וזה לא אוכל יום-יומי שמתחשק לאכול פעם בשבוע, אבל לחגיגת יום הולדת זוגית מושקעת, כשבא להתפנק ולפנק, ולאכול אוכל שגורם לכם להרגיש וואו - משייה היא בחלט התשובה.

מה מומלץ: סשימי טונה אדומה, סלט חיטה, כוסברה ופילה תפוז (62 שקלים), כופתאות מריקוטה טרייה עם דלעת מהטאבון, מנגולד ושמנת חמוצה (82/58 שקלים), חלמון מאודה, תרד תורכי חם, קרם תפוח אדמה וחמאה שרופה (48 שקלים) או טרין מזנב שור שבושל 6 שעות וראס אל חנות של משייה (98 שקלים).

משייה, מנדלי מוכרי ספרים 5, תל אביב, 03-7500999. לא כשר

חגיגה לשומרי כשרות 1: מלכה

קרפצ'יו סלק מפוחם. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
קרפצ'יו סלק מפוחם במלכה/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

שוב אייל שני, אבל הפעם בגרסה הכשרה. אחרי שכבש את העולם עם סניפי המזנון שלו, שני לא מקפח את הקהל הישראלי, וסוף סוף פונה לפלח אוכלוסיית שומרי הכשרות. מסעדת מלכה שלו, היא הדבר הכשר הכי חם כרגע. אז למי שתמיד רצה לאכול מידיו של המאסטר שף, האיש והפיתה, יש כעת הזדמנות מצוינת.

מה מומלץ: קרפצ'יו סלק מפוחם עטוף בשמן זית ושלג רך של חזרת לבנה (44 שקלים), שניצל זהוב ודק ממולא בפירה בוער המתפרץ ממנו ונמס (67 שקלים) או סלט ירוק בשקית (39 שקלים).

מלכה, דפנה 2 תל אביב, 03-6091331. כשר

חגיגה לשומרי כשרות 2: ק-פה האנוי

ק-פה אנוי. נמרוד סונדרס
קליגר,
ק-פה אנוי/נמרוד סונדרס קליגר

ק-פה האנוי, שלוחתה התל אביבית של המסעדה הוויאטנמית מפריז נפתחה לפני כשנה בכיכר רבין. למרות הקושי החליטו בק-פה האנוי לתרגם את המטבח הוויאטנמי לכדי תפריט כשר, כשאת התפריט בנתה השפית נופר זוהר (משחקי השף). המקום מעוצב בצבעוניות מרוממת רוח, האווירה במקום תוססת, וזה בהחלט לוקיישן מעולה לחגיגות יום הולדת גם לשומרי כשרות.

מה מומלץ: סאמר רול (24 שקלים), באן מי (58 שקלים), מרק פו-בו (68 שקלים) ולקינוח - קוקילידה מאצ'ה (39 שקלים).

ק-פה האנוי, מלכי ישראל 3 ת"א, 03-6771184. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully