וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Coal Office: המסעדה החדשה של אסף גרניט בלונדון עומדת להיפתח

18.7.2018 / 14:41

בזמן שלמסעדות פאלומר וברברי של קבוצת מחניודה בלונדון קשה מאוד להשיג מקום, משלימים אסף גרניט וחבריו את כיבושה של הבירה הבריטית ופותחים בחודש הקרוב מסעדה נוספת בשם Coal Office

coal office המסעדה החדשה של אסף גרניט בלונדון. אסף גרניט,
מסעדת Coal Office/אסף גרניט

כוכב משחקי השף אסף גרניט וקבוצת מחניודה בדרך להשלים את כיבוש לונדון עם מסעדה שלישית. לאחר ההצלחה האדירה של פאלומר וברברי, מסעדות שקיבלו מיד שפע של אהבה מהקהל הלונדוני, אסף גרניט ושותפו אורי נבון חוברים למעצב המפורסם טום דיקסון, ויחד הם הולכים לפתוח בקרוב מסעדה חדשה ומסקרנת באיזור קינגס קרוס. "זהו ללא ספק שיתוף הפעולה המגניב ביותר שעשיתי עד היום", אומר גרניט. המסעדה תיפתח בבניין ישן ששימש בעבר כחלל של כל הפקידים בלונדון שעסקו בסחר בפחם, אנקדוטה שגם העניקה למסעדה החדשה את השם Coal Office, בתרגום חופשי בית הפחם. ה-Coal Office ב-King's Cross הוא מגרש המשחקים החדש של המעצב האגדי דיקסון שרכש את כל המתחם בספטמבר של השנה שעברה והעביר לשם את כל הפעילות של החברה שלו כולל משרדי ההנהלה, השואורום, חדרי הסטודיו, חנות הדגל שלו וכמובן המסעדה חדשה.

coal office המסעדה החדשה של אסף גרניט בלונדון. אסף גרניט,
אסף גרניט עובד על המקום החדש/אסף גרניט

דיקסון, אחד המעצבים המפורסמים בעולם, סעד במסעדותיו של גרניט בלונדון, התפעל מהתוצאה ופנה אליו לשיתוף פעולה. "זה היה חיזור ארוך", משתף גרניט, "בסופו טום והמנכ"ל שלו הגיעו לישראל, ביקרו במסעדות שלנו והכירו את הדי.אן.איי שלנו".

המעורבות של אסף גרניט במסעדה שתוקם במתחם שלו היא חדשות לוהטות גם בלונדון. על פי מגזין London Eater משרות שפורסמו לקראת הפתיחה של המסעדה החדשה מתארות "חוויה קולינרית חדשה ומרגשת" במסעדה עם כ-160מקומות ישיבה שמתפרשת על שלוש קומות, עם טרסה על גג הבניין וגם שולחנות באוויר הפתוח המשקיפים על כיכר גרנרי ועל המזרקות המפורסמות שלה.

עוד באותו נושא

מהפכה בתמונות: כך נראה יום בחיי השף אסף גרניט

לכתבה המלאה

כיאה למסעדה חדשה הממוקמת בתוך מרכז עיצוב ענק, הכלים והטקסטיל של המסעדה יהיו זמינים כולם למכירה, כמו גם המתכונים של המנות, מעשה סנסציוני. בחשבון האינסטגרם של טום דיקסון כבר אפשר לראות חלק מההכנות שלו לגבי עיצוב המקום שצפוי להיפתח בסוף החודש. אפשר להניח שגופי התאורה האייקונים של המותג הנושא את שמו יקשטו את המסעדה. "ברגעים אלו ממש פורקים את כל הארגזים עם כל הצלחות והכלים", אומר גרניט, "בפנטזיה של טום אפשר יהיה לקנות ולהזמין כל דבר במסעדה מישיבה בשולחן".

coal office המסעדה החדשה של אסף גרניט בלונדון. אסף גרניט,
המטבח במסעדה החדשה/אסף גרניט

בנוגע לתפריט גרניט אומר ש"הבסיס של אוכל ירושלמי וישראלי יישמר, יש תהליך אבולוציוני של האוכל שאנחנו מגישים בכל המסעדות שלנו, ממחניודה ועד פאלומר, ברברי ובלגן, אלה שינוייים טבעיים שאנחנו עוברים כשפים וכבני אדם שמתורגמים בסופו של דבר לתפריט". השף התפעולי של המסעדה יהיה ניתאי שבח והיום מתחילים הבישולים במטבח של Coal Office שם יבדקו את המנות שיוגשו כמו ג'חנון עם בשר סרטנים עם קרם פרש, קובנה, סלט שומר, סשימי של אורי, זוקיני ממולא, טיבון טלה, שקשוקה, פולנטה, קובנייה טרטר דג, גספצ'ו, עראייס ים עם שריפס, פריקי ריזוטו, מעורב ים ירושלמי, שישברק ועוד.

Coal Office תיפתח להרצה לקהל הרחב ב-1 באוגוסט.

coal office המסעדה החדשה של אסף גרניט בלונדון. אסף גרניט,
עובדים על התפריט החל מהיום/אסף גרניט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully