וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אינסטגרם חיסלה את ביקורת המסעדות של טריפ אדוויזור?

13.8.2018 / 15:20

איך הפכה אינסטגרם מרשת חברתית להעלאת תמונות לכלי העיקרי של הגולשים לבחירת מסעדה ואיזה מחיר משלמת על כך אפליקציית טריפ אדוויזור?

בעבר הלא רחוק, היה אתר טריפ אדוויזור אחד המקורות העיקריים לחיפוש המלצות על מסעדות, בעיקר עבור תיירים שמגיעים לבקר בערים ובמדינות שאינם מכירים. כבר כמה שנים נשמעות טענות כי טריפ אדוויזור הוא כלי שאינו רלוונטי עוד, ושמהימנות הביקורות בו מוטלת בספק. אז מי צמח על חשבונו? על פי כתבה שפורסמה בימים האחרונים באתר טלגרף הבריטי, הרשת החברתית הפופולרית אינסטגרם, היא זאת שגונבת את מירב הכוח של טריפ אדוויזור כמקור לביקורת מסעדות, כיוון שלקוחות מעדיפים כיום להסתכל בתמונות, מאשר לקרוא טקסט, כך על פי שפים ומובילי דעה.

גולשים רבים טוענים כי הם אינם סומכים על אתר ביקורת המסעדות כיוון שהם חוששים מהבולטות שמקבלות שם ביקורות מזויפות, והם יעדיפו לקבל מעין "הצצה מבפנים" למסעדה במו עיניהם.

פליסטי ספקטור, אושיית אינסטגרם בעלת למעלה מ-60,000 עוקבים סיפרה בראיון לטלגרף כי היא משתמשת בפונקציית המיקום, (Geo Tag) על מנת לאפשר לעוקבים לראות את שאר התמונות אשר הועלו מאותה מסעדה. "אני בעצמי משתמשת בפונקציה הזאת כל הזמן" היא מספרת "זה עוזר להבין איזה אוכל מוגש במסעדה מסוימת. זה מצד אחד יכול להעלות את הציפיות ממקום מסוים, ומצד שני לדעת שעדיף לא לטרוח, אני בן אדם שרוצה לדעת מה הוא עומד לקבל".

על ההמלצות שלנו אתם יכולים לסמוך:
איפה כדאי לחגוג יום הולדת?
איפה כדאי לאכול בירושלים?

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully