וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דכאון יום ראשון? שישה מקומות לחגוג בהם Happy Hour

19.8.2018 / 14:00

מסורת ההפי אוור שוטפת את ת"א, לא מעט מסעדות מציעות דילים על תפריטי האוכל והאלכוהול, כך שאפשר לאכול במחירים נוחים במיוחד ולהשתכר עוד לפני תשע בערב, אז אם בא לכם לזרום ישר אחרי העבודה, הנה שש מסעדות עם הפי אואר שווה במיוחד

מטבח יפואי. אנטולי מיכאלו,
שעות שמחות בבית קנדינוף ביפו/אנטולי מיכאלו

כמו בכל הערים הגדולות בעולם, גם בתל אביב החלו בשנים האחרונות ליישר קו ולהתייחס יותר ברצינות למסורת ה- Happy Hour, או בעברית שעות שמחות. שורשי המנהג בארה"ב שם היו אירועי ה-Happy Hour אירועים מחתרתיים אשר התרחשו לפני הסעידה במסעדות (שבהן הייתה השתייה אסורה). המונח עצמו נכנס לשימוש בשנות ה-60 והפך למסורת עבור פועלים רבים, בזמן בין סיום עבודתם לחזרה לביתם לארוחת הערב.

בעידן הנוכחי, מדובר בדרך כלל על שעות אחר הצהריים המאוחרות, בין חמש לשבע/שמונה. המסעדות והברים אימצו בחיבה את המסורת, בעיקר מכיוון שמדובר בשעות חלשות יותר עבור בתי עסק רבים, ובאמצעות דילים משתלמים מנסים למשוך קהל להגיע לאכול ולשתות, מיד אחרי העבודה. לא מעט מסעדות מציעות דילים על תפריטי האוכל והאלכוהול, כך שאפשר לאכול במחירים נוחים במיוחד, לטעום הרבה יותר דברים מהתפריט, ולהשתכר עוד לפני 9 בערב. אז אם גם אתם עייפים מדי ועניים מדי לצאת לאכול בערב, ובא לכם לזרום ישר אחרי העבודה, הנה שש מסעדות עם הפי אואר שמח במיוחד.

ואם לא אחר הצהריים אז בצהריים- עסקיות ששווה לכם לבדוק:
דיל ארוחת הצריים החדש בקאב קם של בית תאילנדי
העסקית המשתלמת של סנטה קתרינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully