וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סליחה שאכלתם את השקרים שלנו

18.9.2018 / 7:59

גם אנחנו כמו כולם חוטאים לעיתים בכותרות מטעות, מוגזמות, חצאי אמיתות או בקיצור - פייק ניוז, הגיע הזמן הזה בשנה שאנחנו מבקשים סליחה על כך שאכלתם את השקרים שלנו

הכרזנו בדרמטיות על משבר שלא קיים בסצנת האוכל המקומית

אורנה ואלה. יעל לאור, יעל לאור
לביבות בטטה בארונה ואלה, סגירה מצערת אבל לא משבר/יעל לאור, יעל לאור

מסעדות שנסגרות זה מצער, אפילו מצער מאוד. אבל ההכרזה על "משבר בעולם הקולינרי" או הדיווח על כך ש"סצנת המסעדנות ממשיכה לדמם" אינם בהכרח נאמנים למציאות. בכל שנה נפתחות המון מסעדות, הרבה לא שורדות ולמרבה הצער נסגרות. זה לא בהכרח קשור למשבר בענף ולמרות שגם המסעדנים מפזרים נבואות זעם על כך שעוד רגע אין כאן סצנה קולינרית, אין כאן באמת, לפחות כרגע, משבר אמיתי, מסעדות ממשיכות להיפתח וייפתחו, ומסעדות ייסגרו, עולם כמנהגו נוהג.

גרמנו לכם להאמין שאתם מוכרחים לאכול גלידת המבורגר

גלידיום גלידרייה חדשה בחיפה. צילום: עידו שחם, עריכה: מיכאל ברגמן, מערכת וואלה! NEWS
סליחה, אתם לא באמת חייבים לאכול את זה/מערכת וואלה! NEWS, צילום: עידו שחם, עריכה: מיכאל ברגמן

האינסטגרם שיגע את כולנו, ללא ספק. הפוטוגניות והלייקים משבשים לעיתים את שיקול דעתנו. וכך הפכו מאכלים מופרכים ומוגזמים כמו גלידה בלחמניית המבורגר, או צ'ורוס על גלידה אמריקנית למנות שאתם מוכרחים לאכול, כי זה הדבר הכי חם כרגע. אז שיקרנו, אתם ממש לא מוכרחים לאכול את זה, זה מוגזם, זה מתוק מדי, ויש מצב שאחרי ביס אחד תישברו, ויודעים מה? זה ממש בסדר, אפילו באינסטגרם יסלחו לכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הבטחנו לכם מתכון בקלי קלות, למרות שזה לא בדיוק ככה

גיוזה כרוב ועוף של אורלי פלאי. נמרוד סונדרס
גיוזה בקלי קלות? תלוי למי/נמרוד סונדרס

עגבניות ממולאות ב-5 דקות, וגיוזת קסמים בקלי קלות? אנחנו יודעים שזה עובד עליכם, כי זה גם עובד עלינו. מי מאיתנו לא התפתה ללחוץ על מתכון שמבטיח עולם ומלואו ב-10 דקות? לצערנו אין קסמים. אולי לבשלנים מיומנים זה קל ומהיר אנחנו עדיין נצטרך להמשיך ולהיאבק בהוצאת המילוי של העגבנייה, ובקיפול סימטרי של הגיוזה. קלי קלות, זה עניין יחסי.

הבטחנו שזאת העסקית הטובה בעיר! אבל אולי בעצם זאת?

ג'מה. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
עסקית בג'מה, שווה! אבל הכי?/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

אז איפה נמצאת הארוחה העסקית הטובה בעיר? באוזריה? בסנטה קתרינה? ג'מה? בית תאילנדי או אולי בקאב קם? ומה עם האחים? פעם אחר פעם הכרזנו כי מצאנו את העסקית הטובה בעיר. רק ששבוע אח"כ מצאנו אחת אחרת.

נשבענו שמצאנו את המתכון למקושקשת המושלמת, הפעם באמת

ביצה מקושקשת בלי טיגון. צילום מסך
הביצה המקושקשת המושלמת, עכשיו באמת/צילום מסך

ביצים. בואו נדבר רגע על ביצים. פעם אחר פעם, נשבענו לכם שהפעם באמת, זהו, מצאנו את המתכון המושלם לביצה מקושקשת. אבל אז גורדון רמזי חשף את השיטה שלו, והיא חייבת להיות מושלמת. אולי בעצם את המקושקשת המושלמת לא מטגנים? אבל אז שף אמריקאי חשף את השיטה שלו, והיא אחרת לגמרי, וכמובן מושלמת. אל תכעסו הכוונות שלנו טובות, פשוט כל פעם אנחנו בטוחים שהפעם באמת עלינו על השיטה המנצחת האחת והיחידה. תסלחו לנו ונתראה בתשע"ט, אז בטוח נמצא מתכון טוב יותר לביצה המושלמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully