וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סעדו לבכם: בדרך לכנרת עוצרים לאכול בגט של צדיקים

25.9.2018 / 6:55

אם מסתכלים לפעמים על שלטים בדרכים אפשר למצוא מקומות מופלאים, כך מגלה המונה את בגט הבשר המושלם של סעדו לבכם ביבניאל, לו הוא מדביק את השם - בגט של צדיקים

סעדו לבכם. קובי רובין, מערכת וואלה! NEWS
הפתעות באמצע הדרך/מערכת וואלה! NEWS, קובי רובין

יש אנשים שהתרגלו לצרוך את כל המידע לו הם זקוקים דרך מכשיר הטלפון הנייד, כל מידע אחר סביבם פחות רלוונטי, שמים ווייז ונוסעים ליעד, בלי להרים את הראש. אבל השלטים בדרכים עדיין קיימים ופעמים רבות הם מקור מידע משביע. לאורך השנים פקדתי מאות מקומות של אוכל רחוב, המקומות המבודדים תמיד משכו אותי יותר, אני מאמין שגם הקוראים שלי מבינים את הערך המוסף במקומות מבודדים יחסית, אם זה מזנון בקצה שכונה נידחת, או פונדק דרכים שכוח אל.

ברור שבמהלך השנים נפלתי פה ושם על שלט שהצליח להטעות אותי, יש מזנוני דרכים המנצלים את חוסר התחרות באיזור שלהם ולא נותנים את כל הלב, עליהם לא אכתוב אף פעם, הם יודעים בעצמם שהם לא ישרים. סעדו לבכם הוא ממש לא אחד מאלה, כריך הצדיקים של סעדו לבכם הוא מעולה ואף יותר, ויכול להשביע שניים כמוני, ואני לא אדם קטן.

סעדו לבכם. קובי רובין, מערכת וואלה! NEWS
זה רק הולך ומשתפר/מערכת וואלה! NEWS, קובי רובין

לא בכל יום מגיעים ליבניאל, אבל בכל פעם שאני צריך להגיע לחלקה הדרומי של הכנרת, אעדיף לנסוע דרך כפר תבור ולא דרך טבריה. הסיבה היחידה לעבור בטבריה, היא כדי לבקר בשיפודודו ולאכול את הקבב הכי טעים בארץ. בכל מקרה, הכביש לכיוון חלקה הדרומי של פוריה הוא מהיפים בארץ, נופים ירוקים מכל כיוון, חולפים על כפר קמא וממשיכים הלאה לכיכר של יבניאל. הפעם סטיתי מדרכי הרגילה בתוך יבניאל, שלט הדרכים עם צירוף המילים "סעדו לבכם" צד את עיני, היה בו משהו אמין בעיניי. הילדים שלי היו איתי והם כבר רגילים לאבא עם שיגעונות ועבודה משנית לא שגרתית.

הגעתי לאזור תעשייה קטנטן, סופר אחד, שניים-שלושה בתי מלאכה ו"סעדו לבכם" אחד. אם לא תסתכלו מספיק טוב ימינה, תפספסו את המקום הכל כך מעולה הזה. המקום שייך לברסלבים מקומיים שכבר מספר שנים מתחזקים אותו בהצלחה מרובה, ברוך השם על הפתעות נעימות בדרכים.

בשבוע שעבר

כמה רחוק ייסע המונה בשביל עגלת פלאפל?

לכתבה המלאה
סעדו לבכם. קובי רובין, מערכת וואלה! NEWS
טוב זה מושלם/מערכת וואלה! NEWS, קובי רובין

במרכז התפריט של סעדו לבכם זיהיתי מנה שנקראת חזוקי (35 שקלים), התעניינתי מה זה אומר. אסף, אחד הטבחים במקום הסביר לי שמנה זו מחזקת את הנפש והגוף, אז הודעתי לו בחגיגיות "אחד כזה בדיוק". אבל מה זה חזוקי? אז ככה, לוקחים חצי בגט, פותחים אותו בקצה ומרוקנים את המילוי שלו. על הפלאנצ'ה מניחים מערום של בשר קבב מפורק, את הבשר מתבלים היטב ומוסיפים עוד תוספות של ירקות מהדלפק. לחם ריק מתוכן שממלאים בכל טוב, מנת פועלים אמיתית - בשלב הזה התחלתי לחייך מאוזן לאוזן, הבחורים במקום ראו את החיוך וחייכו בחזרה. המשכתי לחייך בעוד הבשר התחיל להתבשל לו לאיטו על הפלאנצ'ה. לאחר הצלייה הבשר הוכנס בדחיסה קלה אל תוך הבגט, כל כך הרבה בשר, אל דאגה, הכל נכנס פנימה, אסף לקח את הפקק שנקטם מהבגט וסתם את הקצה. סבלנות עכשיו, זה עוד לא הסתיים, את בגט הצדיקים הזה הניחו על הפלאנצ'ה, לתוספת צלייה מבחוץ של הבגט.

סעדו לבכם. קובי רובין, מערכת וואלה! NEWS
פעם הבאה שאתם עוברים ביבניאל/מערכת וואלה! NEWS, קובי רובין

הירקות שהוספתי לבשר מעולים גם כן, כל ההגשה הייתה במקום, יכולתי להמשיך להסתכל על הבגט שעות. הילדים סימנו לי שהם באים לעזרתי, אחרי רבע שעה שלושתנו התפוצצנו. גם אם הייתי אוכל חצי מזה הייתי מסופק. מנה מעולה ושווה שנעשתה בידי אומנים עם פאות, בעזרת השם כמובן, אז לפני שאתם חולפים על פני יבניאל, לכו לאכול בגט של צדיקים.

סעדו לבכם, אזור התעשייה יבניאל, 052-5305071 שעות פעילות: ראשון - חמישי: 09:00-23:00.

סעדו לבכם. קובי רובין, מערכת וואלה! NEWS
סעדו לבכם/מערכת וואלה! NEWS, קובי רובין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully