וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום זה קורה: חגיגת יום המתים המקסיקני בתל אביב

וואלה! NEWS בשיתוף שרונה מרקט, וואלה! NEWS בשיתוף שרונה מרקט

1.11.2018 / 8:16

מסעדת מקסיקנה שבשרונה מרקט הופכת בין התאריכים 30.10 ל-1.11 למתחם מיוחד שמשלב אוכל ותרבות לכבוד החג המקסיקני עם ספיישלים בתפריט, איפור חג מיוחד, המון טקילות וסדנאות קולינריות

חגיגת יום המתים המקסיקני בשרונה מרקט.
יהיה טעים, שמח וצבעוני. חגיגות יום המתים המקסיקני בשרונה מרקט

סצנת הפתיחה של "ספקטר", האחרון בסדרת סרטי ג'יימס בונד, הייתה מרהיבה. היא צולמה בחגיגות "יום המתים" המקסיקני במקסיקו סיטי ומאות אלפי האנשים המאופרים כשלדים ורוחות היוו תפאורה יוצאת דופן למרדפים המסחררים. בין התאריכים 30.10 ל-1.11 (ג'-ה') תפאורה ייחודית זו תלווה את חגיגות יום המתים המקסיקני במסעדת מקסיקנה שבשרונה מרקט - שלושה ימים של פיאסטה קולינרית ותרבותית הכוללת ספיישלים בתפריט, איפור חג מיוחד והמון טקילות.

יום המתים הוא חג מקסיקני בו חוגגים לאבות המשפחה שהלכו לעולמם. החג נחגג בין ה-31/10 ל-2/11 ולמרות שמו המפחיד זהו חג שכולו מסיבה גדולה ושמחה בה מתחפשים ומתאפרים כשלדים, אוכלים מאכלי חג מיוחדים, מקשטים את קברי האבות ונותנים מתנות מיוחדות.

חגיגת יום המתים המקסיקני בשרונה מרקט.
חגיגות יום המתים המקסיקני בשרונה מרקט

החג, שמקורו בתרבות האצטקית העתיקה, נחוג בעיקר במקסיקו ובאזורים בהם קיימת קהילה מקסיקנית גדולה. לכבוד החגיגה יוצע לחוגגים תפריט ספיישל הכולל את המנה העיקרית מולוטס קון קרנה - "קובה" מקסיקנית פריכה מקמח תירס ממולא בבשר טחון, פטריות ובצל מטוגן עם סלסת אבוקדו וקינוח פלאן קלאסי - קרם קרמל מקסיקני נימוח. המסעדה תציע גם מגוון נוסף של 10 סוגי טקילות מיוחדות שיהיו זמינות רק לשלושת הימים הללו במחירים מיוחדים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
בוריטו ברבקואה. אנטולי מיכאלו,
בוריטו ברבקואה/אנטולי מיכאלו

ביום רביעי, 31.10, יערוך מיכאל סיידוב, השף הראשי של רשת מקסיקנה, סדנה להכנת טורטיות תירס וסלסות מקסיקניות כגון גוואקמולה, פיקו דה גאיו, פריחולס וסלסה צ'ילפיניו. כל אלה יוגשו לצד מבחר תבשילים מהמטבח המקסיקני דוגמת ברבוקאה בסגנון אסאדו מקסיקני, פרגית טינגה בעגבניות שרופות בגריל וצ'יפוטלה, צ'ילי קון קרנה ואונגוס (פטריות ובצל על הפלאנצ'ה).

למחרת, ביום חמישי 1.11, תיערך במקסיקנה סדנת טקילות בהנחיית הברמן הראשי של כספי משקאות. שתי הסדנאות הן ללא תשלום ופתוחות לקהל הרחב.

בנוסף, כל הבאים יוכלו לקבל איפור יום המתים בחינם על ידי מאפרות מקצועיות והסניף ורחבת הישיבה יעוצבו במיוחד לחג באופי יום המתים.

לאירוע יום המתים המקסיקני הקליקו כאן

מרגריטות בטעמים. אנטולי מיכאלו,
מרגריטות בטעמים/אנטולי מיכאלו
וואלה! NEWS בשיתוף שרונה מרקט, וואלה! NEWS בשיתוף שרונה מרקט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully