וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחווה או גניבה? עומר מילר מגיש סנדוויץ' איציק ורותי

10.10.2018 / 10:55

השף עומר מילר החל לאחרונה להגיש בסניף סוסו באלנבי את סנדוויץ' סלט הביצים המיתולוגי של איציק ורותי, ואפילו קרא לו על שמם. אלא שהמקום של איציק ורותי חי וקיים 700 מטר מהמקום של מילר, והדבר נעשה ללא שיתוף פעולה מצדם. גניבה או מחווה?

View this post on Instagram

מוקדם בבוקר. איציק ורותי.

A post shared by Omer Miller (@omermiller) on

קל לדעת איפה עומר מילר אוהב לאכול. כל מה שצריך לעשות זה לעקוב אחרי חשבון האינסטגרם שלו. אחד המקומות שמככבים אצל מילר לעיתים קרובות הוא דוכן הסנדוויצ'ים מרחוב שינקין - הסנדוויץ' של איציק ורותי. והוא לא היחיד. מוסד הסנדוויצ'ים התל אביבי שקיים מאז 1957 הוא אחד המקומות הוותיקים והאהובים בת"א. ב-2007 הלך איציק לעולמו ואת דרכו ממשיכים בנו וכלתו - דודי ושולי, אשר שמרו על המתכונים המקוריים ועל הקסם של המקום.

לפני כחודש פתח מילר את הסניף התשיעי של רשת ההמבורגרים שלו ושל דוד טור "סוסו אנד סאנס" באלנבי 62, (לוקיישן אסטרטגי על הפינה של נחלת בנימין שאכלס במשך שנים את סניף הדגל של בורגר קינג, שבהמשך הפך לבורגר ראנץ'), והחל להגיש שם מנה שנקראת "סוסו איציק ורותי". השם לא ניתן רק כמחווה לאחת המנות המיתולוגיות של מוסד הסנדוויצ'ים, מדובר בכריך עצמו - סנדוויץ' סלט ביצים הזהה לחלוטין לזה שמכינים במשך שנים רבות, יום-יום, בדוכן של איציק ורותי, הנמצא בסך הכל מרחק של 700 מטר מהסניף של סוסו.

סוסו אנד סאנס. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
השלט בסוסו אנד סאנס, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

מילר לא מסתיר את המנה החדשה, נהפוך הוא. שלט ענק וזוהר מתנוסס מעל המטבח במקום, וכתוב בו "סוסו איציק ורותי - לחמנייה עם שומשום, סלט ביצים, בצלים מקורמלים בשמאלצ, ירקות טריים וסחוג - 28 שקלים". אגב, מחיר אותו כריך בדיוק אצל איציק ורותי - 15 שקלים בלבד.

סועדים במקום או אפילו עוברי אורח שראו את השלט מהרחוב, אולי טעו לחשוב שמדובר בשיתוף פעולה של מילר עם מוסד הסנדוויצ'ים המיתולוגי, אבל בירור קצר העלה שזה אינו הסנדוויץ' המקורי, ומילר פשוט יצר מנה זהה לחלוטין וקרא לה על שמם.

דודי ושולי, בעלי המקום הנוכחיים, מצאו עצמם קצת המומים וכועסים אל מול המהלך של מילר. השניים מכירים את השף היטב כלקוח קבוע, נאמן ואהוב, והופתעו מאוד כאשר מילר בא לבקש את רשותם רק בדיעבד. כאשר הבינו שמדובר באותו כריך בדיוק, ולא במנת המבורגר כמחווה, הם ביקשו ממילר להוריד את המנה מהתפריט, והוא הבטיח להם שיעשה זאת. אולם עד לרגע כתיבת האייטם, המנה עדיין מוגשת במקום, וכתובה בגאון בתפריט ובשלט.

עוד באותו נושא

המונה טועם: הכריך הכי טעים בתל אביב

לכתבה המלאה
סנדוויץ' אצל איציק ורותי. רונית אבידן, מערכת וואלה! NEWS
סנדוויץ' אצל איציק ורותי, היזהרו מחיקויים/מערכת וואלה! NEWS, רונית אבידן

יש לציין כי מזנון הכריכים של איציק ורותי פועל מספר שעות מצומצם ביממה - בין השעות 04:30 בבוקר ועד שנגמרים הכריכים (בד"כ עד 11:30) ומילר ככל הנראה רצה לאפשר לקהל הסועדים ליהנות מהכריך הטעים גם בשאר שעות היממה. אך המהלך, כאמור, לא התקבל ברוח טובה על ידי השניים.

זאת לא הפעם הראשונה ששמו של מילר נקשר בשערוריות מסוג זה, ביוני 2017 האשימה אותו השחקנית עדי הימלבלוי כי המילקשייקים שהוא מגיש בסניפי סוסו אנד סאנס מועתקים מהמסעדה של בעלה, גורדוס בחולון. ב-2013 חשפה התכנית צינור לילה כי מילר נוהג להעלות בחשבון האינסטגרם שלו תמונות אוכל הגנובות מבלוגים שונים בחו"ל.

תגובתו של עומר מילר לא התקבלה עד עליית הכתבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully