וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב בפיד שלכם: בית הקפה הפוטוגני החדש של ת"א

15.10.2018 / 15:20

הבועה התל אביבית מקבלת חיזוק בדמות בית קפה צמחוני - טבעוני חדש עם ארוחות בוקר פוטוגניות, קערות סופר פוד, פרנץ' טוסט שעוד יככב הרבה בפיד שלכם, וכמובן קקטוסים בשביל האווירה

בית קפה צמחוני. ירין דבש,
ארוחת בוקר צמחונית או טבעונית/ירין דבש

הבועה התל אביבית מפורסמת בבתי הקפה העמוסים שלה, בכל יום ובכל שעות היום, מכונות הקפה לא מפסיקות לעבוד, הסיסמה ל-Wi Fi עוברת מפה לאוזן, ושולחנות לא נשארים יתומים לרגע אחד. התל אביבים ממלאים את בתי הקפה, ואם חשבתם שזו קלישאה, עוד לא הגענו לדבר על התל אביבים הטבעונים, שם, לצד תחזוקת הבועה, גם מחזיקים קונספט או אג'נדה.

בתי קפה תל אביביים ששוה לבדוק:
אדמונד, בית קפה שמתחבא בחצר אחורית באלנבי
עמליה, בית קפה שכונתי ומגניב בפאתי שוק הכרמל

בית קפה צמחוני. שי סליס,
מאפים טריים ועיצוב מזמין/שי סליס

בית הקפה הצמחוני-טבעוני החדש שמצטרף לבועה הוא זותי וג'וליה. היכן שעד לא מזמן שכן החומוס קונטיינר. בעלי המקום עיצבו את המקום מחדש והפכו אותו לבית קפה שכונתי ונעים, עם הרבה עץ ועציצים. זותי וג'וליה הן שתי כלבות שהבעלים שלהן, שי סליס ואלמוג שדה, חברו זה לזה והחליטו להפוך את החומוס (שהיה בבעלותו של אחד מהם) לבית קפה שכונתי וחביב. יחד הם הגו תפריט צמחוני ברובו וטבעוני בחלקו עם ארוחות בוקר פוטוגניות וסלטים מירקות אורגניים.

עוד באותו נושא

קפה עם שופינג או מאפה ויוגה: ארבעה בתי קפה יוצאי דופן בת"א

לכתבה המלאה
בית קפה צמחוני. ירין דבש,
הרבה מרכיבים אורגניים בתפריט/ירין דבש

יש בוקר טבעוני עם חביתת חומוס ועדשים, סלט ירוק, מטבלים, לאבנה וחמאה טבעוניים וירקות בתנור (49 שקלים),ויש גם פרנץ' טוסט מלחם בריוש וחמאה (38 שקלים) או סלט קייל טרי עם פטרוזיליה, אגוזים, אורז בר שחור וגבינת פטה (44 שקלים). כדי לשמר את זכרו של החומוס קונטיינר, בזותי וג'וליה מכינים גם חומוס טרי שנטחן ברגע ההזמנה, מוגש עם פיתות, בצל, חמוצים וסחוג ירוק, ויש גם מסבחה וגם פול (22-27 שקלים).

בית קפה צמחוני. ירין דבש,
אווירה שכונתית/ירין דבש

יש גם שש מנות עיקריות שנעות על הסקאלה שבין בריא למושחת, החל מבודהה בול אסיאתי עם סלט חם עם אטריות שעועית, טופו, גזר קלוי, פטריות, כוסברה ושומשום (44 שקלים) ועד מאק אנד צ'יז שהוא כמובן מקרנוני אפוי ברוטב בשמל, גאודה ופרמזן (48 שקלים). הרבה מרכיבים מהתפריט הם תוצרת בית ומוכנים במטבח של המקום, והרבה מהירקות אורגניים. ויש גם מאפים וסנדביצ'ים בויטרינה, ביניהם עוגיות טבעוניות נהדרות, ויש גם מיצים סחוטים וקערות smoothieבשביל להשלים את הפרופיל הבריא, ואת התמונה באינסטגרם.

זותי וג'וליה, אבן גבירול 37 תל אביב, 052-5663535, שעות פעילות בימים א'-ה' 7:00-22:00 וביום ו' 7:00-16:00.

בית קפה צמחוני. שי סליס,
עיצוב מגניב/שי סליס
בית קפה צמחוני. שי סליס,
ויש גם זולה של כריות/שי סליס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully