וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם החומוסיה הזאת שווה את הסיבוב? אלף פעמים כן

16.10.2018 / 7:10

המונה חותך מהדרך בשביל החומוס של אחמד סעיד ולא מתחרט לרגע - חומוס פול ופלאפל במילוי חוזר, מעולה לצעירים שלא שבעים אף פעם ולמשפחות בדרך לצפון, לא כואב בכיס ומשביע עד למחרת בבוקר

חומוס אחמד סעיד תנובות. קובי רובין, מערכת וואלה! NEWS
יש עוד חומוס שמתחבא למטה!/מערכת וואלה! NEWS, קובי רובין

הגעתי אל חומוס פול אחמד סעיד במהלך יום עבודה קשה מדי, פתאום מצאתי את עצמי בכפר יונה והחלטתי לא לחזור למרכז על כביש 4, אלא דווקא בדרך עוקפת, זכרתי שיש חומוסייה על הדרך. פניתי, עצרתי ונכנסתי למקום. במהלך ימות השבוע פחות עמוס ולחוץ כאן, לקראת סוף השבוע תושבי האזור מראים סימני התמכרות ונאמנות עיוורת, אך מוצדקת, לחומוס של אחמד סעיד, המקום מתמלא, עולה על גדותיו ומחוצה לו.

הייתי הלקוח השני של אותו יום, אני לא אוהב להיות הלקוח השני או הראשון, בעיקר במקומות גדולים, יותר מדי תשומת לב מופנית לכיווני. הלקוח שלפניי כבר הספיק לסיים את המנה שלו, אמר שלום בנימוס ונשארתי לבד במקום, המלצרית הגיעה אליי, נתנה לי תחושה של לקוח מועדף, הזמנתי את המנה הקבועה שלי - חומוס פול עם ביצה (30 שקלים) בלי טחינה כמובן, תמיד צריך להזכיר פעמיים.

חומוס אחמד סעיד תנובות. קובי רובין, מערכת וואלה! NEWS
סלטים - סלטים/מערכת וואלה! NEWS, קובי רובין

המנה הגיעה לשביעות רצוני המורעב. בעודי יושב החלו להיכנס למקום עוד ועוד לקוחות שכבר יודעים מי המציא את הגלגל שאני רק עכשיו גיליתי, כבר לא הייתי לבד. צלחת של פלאפל נחתה לידי, סימנתי למלצרית הזריזה שלא ביקשתי, היא הודיעה לי שלא צריך, כולם מקבלים פלאפל על חשבון הבית, כבר לא הרגשתי כל כך מיוחד, זה טוב לפעמים לקבל מכה בכנף, לנחות לקרקע.

אחרי סבב תמונות זריז, הטעימה החלה. מדובר בחומוס מתקתק קלות בקצה הלשון, בהמשך מרגישים את התבלינים מלווים ברקע, חומוס חלק ונהדר, הכי ידידותי שיש, את הגרגירים שביקשתי מעל החומוס, קיבלתי בצד בקערה לא קטנה בכלל. הפול של אחמד סעיד יכול להיות יותר טוב, הוא לא מספיק מתובל , צריך לתבל אותו יותר, להכניס לו אופי בלי בושה. אך אני הייתי נלהב עדיין מהחומוס שליקטתי מסביב, כשלפתע הופתעתי לגלות שיש עוד הרבה חומוס מתחת לפול, הרחקתי את הפיתות והמשכתי לחפש את החומוס בעזרת המזלג. עצה שלי - תבקשו את הפול על הסלטים ותתרכזו בחומוס המעולה, אתם הולכים לסמן את המקום הזה בזיכרון.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
חומוס אחמד סעיד תנובות. קובי רובין, מערכת וואלה! NEWS
לאט לאט המקום התמלא/מערכת וואלה! NEWS, קובי רובין

הצלחתי לסיים רק חלק מהצלחת, עצרתי את עצמי, עוד קערית של כדורי פלאפל הגיעה בשוונג של המלצרית, היא עוד חשבה שאמשיך לאכול, יש מילוי חוזר לצעירים שאף פעם לא שבעים, לא צעיר אנוכי ושובע בזריזות בהתאם לגיל.

אחמד סעיד, חומוסיה על הדרך לכל המשפחה בסופי השבוע, ואנחנו, האנשים שעובדים בדרכים, נמשיך להצדיק את קיומה במהלך שבוע העבודה. עכשיו לשאלה החשובה - האם שווה לחתוך לצומת תנובות במיוחד בשביל ללכת לאכול בחומוס אחמד סעיד? כן ועוד איך כן, זה אולי המקום היחיד בדרך לצפון שלא יכאיב בכיס וישביע עד הערב לפחות.

חומוס פול אחמד סעיד, עצמון 65 תנובות, 09-8944898. שעות פעילות: שבת - ראשון: 09:00-21:00, שישי: 09:00-16:00

  • עוד באותו נושא:
  • חומוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully