וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שש אפליקציות שכל חובב אוכל צריך להכיר

16.10.2018 / 15:00

הטלפון החכם הוא כבר מזמן חברו הטוב של האדם, ועוד יותר מכך של האדם הפודי. הנה שש אפליקציות שכדאי לכל חובב אוכל להכיר, מהאפליקציה שתעשה לכם סיור שווקים ללא מדריך, ועד זאת שתמצא לכם את הקפה הכי טוב בסביבה, ויש גם אחת טבעונית, ברור

לחובבי הקפה: Beanhunter

אישה שותה קפה. ShutterStock
לאנשים שאוהבים את הקפה שלהם/ShutterStock

אם גם אתם חובבי קפה מושבעים שתרים אחר כוס הקפה המושלמת, ואם גם אתם נחשבים אליטיסטים בקפה, חובבי תערובות משובחות או סינגל אוריג'ין, מכירים מכונות קפה בשמן ויודעים את הטמפרטורה המדויקת שאתם רוצים את הקפה שלכם, בין האנטר נוצרה בשבילכם. האפליקציה מאפשרת לכם למצוא את בתי הקפה הטובים ביותר שנמצאים סביבכם, היכן שלא תהיו. האפליקציה מבוססת מיקום, יש גם מפה שתוכלו לראות את הפריסה של המקומות סביבכם, והיא מאפשרת לכתוב ולקרוא דירוגים על כל מקום, להעלות תמונות משלכם ולכתוב מה בדיוק שתיתם ומה חשבתם על אלמנטים שונים בחוויה שלכם - מהטעם, דרך הלוקיישן, ועד המחיר. בישראל האפליקציה עוד לא ממש מקיפה אבל היא כן מציגה מעט בתי קפה מצוינים, בחו"ל זה עובד יותר טוב. לא עוד קפה בינוני.

Beanhunter

לחובבי הסיורים: Bitemojo

האפליקציה שהפכה את סיורי האוכל המסורתיים לחוויה מודרנית המשלבת עיר, אוכל, טכנולוגיה וחדשנות. כבר אין צורך להיגרר אחרי המדריך ולהצטופף כדי לשמוע את מה שהוא מספר, כבר אין צורך להדביק את הקצב של הקבוצה או בכלל להיצמד בסיור לאנשים זרים שאינכם מכירים. בבייטמוג'ו תוכלו לנהל בעצמכם את הסיור הקולינרי שלכם עם ליווי צמוד של האפליקציה שתיקח אתכם, כמו חבר מקומי, דרך המקומות הכי מגניבים בעיר ובמסלולים מעניינים. תוכלו לנווט בעצמכם בין היעדים שתציע לכם האפליקציה, לקרוא את הסיפורים על האוכל ועל האנשים, וגם לקבל התראות על מקומות תיירותיים או נקודות ציון נוספות במסלול שלכם. יש סיורי לילה ואלכוהול, סיורי שווקים וסיורים קולינריים אחרים, בתל אביב, ברצלונה, ברלין ועוד, במחירים שנעים בין 65-150 שקלים לסיור. צאו לדרך.

Bitemojo

עוד באותו נושא

קפה עם שופינג או מאפה ויוגה: ארבעה בתי קפה יוצאי דופן בת"א

לכתבה המלאה

לחובבי הטריות: Farmer

אננס משק לוי. נמרוד סונדרס
שדה אננס/נמרוד סונדרס

אפליקציה שמחברת בין צרכנים חובבי תוצרת חקלאית טרייה, ישירות לחקלאים עצמם ומעלימה את הצורך במתווכים ובמשווקים. על גבי המפה של Farmer תוכלו לראות את כל החקלאים שמציעים את מרכולתם ותוצרתם באזור שלכם, להגיע אליהם ולקנות ירקות, פירות, בשר, גבינות, דבש ועוד במחירים נוחים שנקבעו על ידי החקלאים. ככה גם הרווחתם מוצרים טריים ואיכותיים במחיר טוב, וגם עזרתם ישירות לחקלאים המקומיים שלכם. החיפוש בתוך האפליקציה לא מושלם, אין אפשרות לחפש מוצרים ספציפיים ואת המידע באפליקציה מזינים החקלאים, שלעיתים מחסירים הרבה מידע. אבל זו כן דרך לראות מה יש סביבכם ולהיתקל בדברים חדשים.

Farmer

לאנשים שיעשו הכל כדי לא לדבר בטלפון: Order chat

גבר אוכל ומחזיק את טלפון נייד. ShutterStock
מי מדבר בטלפון היום?/ShutterStock

הבוט שמאפשר לכם להזמין מקומות במסעדה דרך הצ'ט בפייסבוק או באינסטגרם, מבלי לדבר עם מארחות ומבלי לבזבז זמן בטלפון. פשוט נכנסים ל-order.chat בפייסבוק או באינסטגרם, אפשר גם דרך האתר שלהם, שולחים הודעה עם פרטי ההזמנה, לאיזה מסעדה, תאריך ושעה וכמה אנשים, ומקבלים תוך זמן קצר הודעת אישור על ההזמנה. במידה ואין מקומות בזמן שרציתם, הבוט יציע לכם תאריכים ושעות חלופיים. מכיוון שמדובר בבוט, לא תצטרכו להמתין לשעות הפתיחה של המקום כדי להתקשר ותוכלו פשוט לשגר הודעה בכל שעה ביום או בלילה. אם צץ איזה בלת"ם ואתם נאלצים לבטל- שילחו הודעה לבוט והוא יטפל בזה.

Order chat

לטבעונים: Happy Cow

טבעונות זה רצח. צילום מסך
טבעונים ונהנים/צילום מסך

כוח הצרכנות האדיר של הטבעונים בעולם מתפשט גם לעולמות הטכנולוגיה עם אחת האפליקציות הגדולות בתחום המסעדות שמתמקדת אך ורק במסעדות ובתי אוכל טבעוניים. הפרה השמחה תשמח להפנות אתכם למסעדות הטבעוניות הקרובות למיקום שלכם בכל עיר ובכל אזור בעולם, תחת קטגוריות שונות כמו טבעוני, צמחוני, ידידותי לטבעונים ועוד. ניתן אפילו לחפש אוכל טבעוני מז'אנר מסוים, למשל איטלקי או ויאטנמי, לחפש מסעדות טבעוניות לפי שעות פתיחה או פשוט להגדיר רדיוס לפי קילומטרים והפרה תראה לכם את כל מה שטבעוני סביבכם, משווקי איכרים, דרך מעדניות ועד גלידה. אפליקציה פשוט מעולה לטבעונים, למרות שתיאלצו להיפרד מ-13.90 שקלים בשביל להוריד אותה. אג'נדה עולה כסף.

Happy Cow

לתיירים: Cool Cousin

קול קאזן. ירדן רוקח, יח"צ קול קאזן, חד פעמי
כל אחד צריך בן דוד מגניב/חד פעמי, ירדן רוקח, יח"צ קול קאזן

נכון תמיד רציתם שיהיה לכם את הבן דוד המגניב הזה בעיר הרחוקה הזאת, שתיסעו אליו והוא ייקח אתכם לכל המקומות הכי שווים, יפגיש אתכם עם החברים המגניבים שלו, יראה לכם איפה אוכלים ושותים המקומיים, וייתן לכם טיפים ועצות לגבי השהייה בעיר? אז האפליקציה Cool Cousin, בפיתוח ישראלי, תאתר עבורכם, בכל עיר שתבחרו, את המקומיים האלה שמבינים במסעדות ובחיי לילה, שיודעים לאן צריך ללכת ומתי, מה אסור לפספס, ויענו על שאלות שוטפות. בהרשמה פשוטה תוכלו להיכנס למפה של ה"בן דוד" שלכם ולראות איפה אתם רוצים לאכול, לקנות או לבלות, הכל בליווי תמונות והסברים מפורטים. לעולם לא תהיו יותר לבד.

Cool Cousin

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully