וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשכחו מכל מה שחשבתם על מתחמי אוכל - זה המקום שתרצו להיות בו

וואלה! NEWS בשיתוף קניוני עזריאלי

22.10.2018 / 10:10

תשכחו מכל מה שחשבתם על מתחמי אוכל בקניונים ותתכוננו להתאהב ב"מרקדו" של קניון עזריאלי ראשונים. מתחם אוכל מעוצב ומגניב שיש בו הכל: מגשי סושי ענקיים, המבורגרים מושחתים וגלידות שיצטלמו מעולה לאינסטוש

צילום: עמית טרפוצ'ניק

מתחמי אוכל בקניונים תמיד הומים באנשים, בסוף יום קניות מוצלח אך מתיש או ביציאה מסרט עם הילדים, דוכני המזון המהיר הם האופציה המועדפת לשבת רגע ולאכול משהו בטווח הקרוב והזמין ביותר.

מרקדו, קניון עזריאלי ראשונים. אלון מסיקה,
ואי אפשר בלי המבורגר, אבל לא סתם המבורגר. המבורגר עם חזה אווז ומזרק מייפל של ג'ק/אלון מסיקה

בקניון עזריאלי ראשונים, בראשון לציון, לקחו את עניין מתחמי האוכל צעד אחד קדימה, שם הם מבקשים לפנות לא רק לקהל שמבלה בקניון, אלא גם לפודיז חובבי שווקי האוכל של העידן הנוכחי. מרקדו, מתחם האוכל החדש שפתחו, הוא קודם כל חלל נעים ומזמין לשבת בו לארוחה. קיר זכוכית ענק שצופה למרחב שבחוץ מכניס שפע של אור במהלך היום ואווירה לילית בשעות הערב. גרפיטי מסוגנן מקשט קיר נוסף, שולחנות עץ נעימים ומעוצבים ובר מרכזי, כולם יוצרים סביבה נעימה ואווירה כיפית בכל שעה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מרקדו, קניון עזריאלי ראשונים. אלון מסיקה,
יוגורט עם הר של תוספות בג'לטו פקטורי/אלון מסיקה

מה אוכלים כאן?

את השינוי שיצרו המתכננים של מרקדו ניתן להרגיש גם בתמהיל הדוכנים והמסעדות המוקפד שבמקום. לצד מקום כמו בר דגים המגיש מנות של פיש אנד צ'יפס, סלט מרענן עם שווארמה טונה טריה ובצל מקורמל או פילה מוסר על הפלנצ'ה תמצאו גם דוכנים המגישים פיצה והמבורגר, אבל גם כאן הקפידו לבחור את אלו המגישים ללקוח חוויה שונה.

בפורטו האיטלקיה שהגיעה מנמל תל אביב, תמצאו פיצה שנעשית במקום לעיני הסועדים עם בצק טוב והרבה גבינת מוצרלה טריה . קרוון ההמבורגר המעוצב של ג'ק השייך לרשת בלאק של צחי בוקששתר, מגיש המבורגרים במשקל של 120- 320 גרם עם המון תוספות מפנקות כמו חזה אווז, ביצת עין, מזרק מייפל, קריספי בטטה ועוד, אתם מחליטים מתי לעצור.

מרקדו, קניון עזריאלי ראשונים. אלון מסיקה,
סלט ירוק עם שווארמה טונה טרייה ובצל מקורמל על הבר הנעים של בר דגים/אלון מסיקה

בסניף המקומי של חומוס אליהו נראה שיודעים את העבודה. החומוס נטחן טרי בכל פעם שמנה יוצאת וחוץ מהתוספות המוכרות של פול, משאוושה, ביצה וטחינה תוכלו להתפנק גם עם חמשוקה (חומוס עם שקשוקה) או עם חומוס שבמרכזו מנת שווארמה. הבונוס האמיתי הן הפיתות הנפלאות והטריות שיוצאות עם המנה.

מרקדו, קניון עזריאלי ראשונים. אלון מסיקה,
גם פיצה צריך לדעת לעשות נכון. פיצה של פורטו/אלון מסיקה

אוהבי האוכל האסייתי יוכלו למצוא בבר הסושי סאנסה מגשי סושי ענקיים ושלל קומבינציות ששווה להזמין למרכז השולחן ואת הקינוח והקפה תהיו חייבים לקחת בג'לטו פקטורי, שחוץ ממבחר גלידות גדול וגביעי יוגרט עמוסי תוספות מציע וופל בלגי על השיפוד.

בילוי בקניון מעולם לא היה אטרקטיבי יותר.

עזריאלי ראשונים

מרקדו, קניון עזריאלי ראשונים. אלון מסיקה,
חומוס טרי שנטחן על המקום. הסניף של חומוס אליהו במרקדו/אלון מסיקה
מרקדו, קניון עזריאלי ראשונים. אלון מסיקה,
ואיך אפשר לי קומבינציית סושי מפנקת? סושי בסאנסה/אלון מסיקה
סושי במרקדו. אלון מסיקה,
ויש גם מגש סושי ענק!/אלון מסיקה
  • עוד באותו נושא:
  • שוק אוכל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully