וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחם משנה חיים של מייגן מרקל

18.10.2018 / 15:00

עוגת הבננות שאפתה השבוע הדוכסית מייגן מרקל בביקורה באוסטרליה, הזכיר לנו שחוץ מאושיית אופנה, היא גם פודית לא קטנה. את המתכון לעוגת הבננות עוד לא השגנו אבל יש לנו מתכון אחר, שווה לא פחות - לחם משנה חיים. במקרה שלה זה לגמרי עבד

מייגן מרקל. GettyImages
קודם כל פודי. מרקל עוזרת להכין אוכל באירוע אחר שנערך בבריטניה/GettyImages

בביקור האחרון שלה בדובו שבאוסטרליה, חשפה הדוכסית מייגן מרקל לא רק את דבר ההריון המלכותי שלה עם הנסיך הארי אלא גם הזכירה לכולנו שמעבר להיותה אושיית אופנה ואם לעתיד היא קודם כל פודית לא קטנה. לביקור היא לא הרשתה לעצמה להגיע לביקור בידיים ריקות והביאה עמה עוגת בננות מעשה ידיה.

העוגה, שתמונתה התפרסמה בדיילי מייל, גרפה מהנוכחים באירוע מחמאות רבות. לפי העיתון הבריטי, שני המרכיבים הסודיים שהוסיפה מרקל לעוגה והפכו אותה להצלחת האירוע הם שוקלד צ'יפס ותבלין ג'ינג'ר. ניסיונתנו במערכת וואלה! אוכל להשיג את המתכון המקורי לעוגה המדוברת, עדיין לא צלחו, אבל בינתיים החלטנו לפנק אתכם לסוף השבוע הקרוב במתכון אחר של מרקל עם השם המאוד מחייב- 'לחם משנה חיים'.

את המתכון ללחם הביתי הזה שעמוס בכל טוב פרסמה מרקל בבלוג שלה, עוד בימים שתחזקה בלוג לייף סטייל אישי. מאז נישואיה לנסיך הארי הבלוג נסגר אבל המתכון נמצא בידינו.

למתכונים נוספים באותו נושא:
לחם כפרי עם אגוזים ללא התפחה של ארז קומרובסקי
עוגת בננות מקמח מלא עם צ'אנקים של שוקולד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully