וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמן בחישות:3 עוגות בחושות נהדרות לסופ"ש

מזג אוויר חורפי הוא בדיוק הזמן לעוגה בחושה מפנקת, כזאת שעושים בקלות רבה וכל הבית מתמלא בניחוחות של אפייה, לפניכם 3 אופציות נפלאות לעוגות בחושות: גזר - שוקולד צ'יפס, מייפל ותפוזים. בחישה מהנה

עוגת גזר ושוקלד צ'יפס. נמרוד סונדרס
בבקה גזר ושוקולד צ'יפס/נמרוד סונדרס

בבקה גזר ושוקולד צ'יפס

עוגת גזר היא אחת העוגות הכי מפתיעות וטעימות שיש. על פניו גזר לא מקושר אצלנו רוב הזמן כמשהו מתוק, אבל כשהוא נכנס פנימה אל בלילת העוגה - קורה דבר נפלא. במתכון של מירב שיינר דנצ'נקו נכנסים גם שוקולד צ'יפס לתמונה, ואז בכלל מדובר בחגיגה. תבנית הבבקה הופכת אותה אוטומטית לחגיגית ויפה, להגשה לכל המשפחה.

מתכון לבבקה גזר ושוקולד צ'יפס

עוגת מייפל. אלון מסיקה
עוגת מייפל/אלון מסיקה

עוגת מייפל

עוגת מייפל היא אחת העוגות האהובות ביותר, מילדים ועד מבוגרים לכולם יש חולשה אליה. ובצדק, מייפל הוא סירופ אלוהי, וכשהוא משתדך לעוגה בחושה מוצלחת מתקבל תענוג סתווי/חורפי שאין שני לו. המתכון הזה כיפי במיוחד, גם כי הוא לא דורש מרכיבים רבים, וגם כי המייפל נכנס גם בבלילה עצמה, מה שיוצר חגיגה כפולה.

הכנסו למתכון לעוגת מייפל בחושה

עוד באותו נושא

עוגת יום הולדת לגדולים

לכתבה המלאה
עוגת תפוזיפ בחושה של רות אופק. דרור עינב
עוגת תפוזים בחושה של רות אופק/דרור עינב

עוגת תפוזים ללא גלוטן

האחת והיחידה, קלאסיקה של כל הזמנים, העוגה ה(כמעוט) יחידה שבה פרווה היא לא מילה גסה - עוגת התפוזים כמובן. טעם ישראלי, במובן הטוב והנוסטלגי של המילה. התפוזים כרגע בשיאם וזה בדיוק הזמן ליהנות מעוגת תפוזים מושלמת. הגרסה הזאת של רות אופק עשויה מ-5 רכיבים בלבד, ואפילו אין בה גלוטן.

מתכון לעוגת תפוזים ללא גלוטן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully