וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפתוח או לא לפתוח? טעמנו את הסנאי של פררו רושה

20.11.2018 / 14:00

חנוכה בפתח ואת דמי החנוכה הקלאסיים של פעם מחליפים מוצרים כמו סנאי זהב של פררו רושה או סוכריות גומי בצורת סביבון, טעמנו אותם ועוד כמה דברים חדשים שעלו על המדפים

הסנאי של פררו

סנאי פררו רושה. יח"צ,
הסנאי של פררו רושה/יח"צ

על המוצר: לכבוד חנוכה חברת פררו רושה, משיקה בימים אלה סנאי שוקולדי על מנת להנגיש את הפרלין האהוב גם לקהל הצעיר. הסנאי עשוי משוקולד חלב ואגוזי לוז קצוצים בדומה לפררו רושה המקורי. המוצר קיים במהדורה מוגבלת לכבוד החג.

שולפים מזלגות: התרגשות רבה אחזה בנו כאשר הסנאי של פררו רושה הגיע אל ידינו. מעבר לנראות המרגשת, מדובר במוצר שלא זוכה לעיתים קרובות לטייק-אופים ובד"כ שומר על צורתו המקורית, מקסימום זוכה לגרסה חגיגית של עיגול ענק. אבל בסנאי בהחלט יש משהו מרגש. בלב כבד, אחרי שסקר שעשינו בסטורי קבע ברוב קולות שהעם רוצה שנפתח ונאכל את הסנאי - פתחנו אותו. ובכן, מדובר בשוקולד מושלם, השוקולד של פררו בשיא טריותו, איכותי עם אגוזים לוז כיפיים וטעימים. הבעיה היא שהמילוי נורא חסר, אוכלים ואוכלים ומצפים שמילוי השוקולד הכה האהוב יתפרץ באיזה שהוא שלב וזה פשוט לא קורה. הסנאי חלול לחלוטין. מאכזב. עם זאת, אין ספק שמדובר בגימיק חביב וטעים (!) לחנוכה. מחירו 12 שקלים וזה בהחלט מחיר סביר למוצר שכזה.

לוטוס רולס: כדורי לוטוס מצופים שוקולד בלגי

כדורי לוטוס. יח"צ,
כדורי לוטוס/יח"צ

על המוצר: מותג העוגיות לוטוס משיק את לוטוס רולס, חטיף כדורים המשלב את טעמי העוגייה המוכרת - קרמל ונגיעות קינמון עם שוקולד בלגי 47% מוצקי קקאו.

שולפים מזלגות: החטיף החדש של לוטוס מוצלח מאוד, תחת תנאי אחד הכרחי - אתם חייבים לאהוב את עוגיית הלוטוס המקורית. השוקולד אמנם מטשטש במעט את טעם הלוטוס החזק של העוגייה, אבל עדיין מי שמתקשה עם הטעם הקרמל-קינמון של העוגייה לא יתחבר לטעם. החטיף מזכיר מאוד את חטיף ה-maltesers האהוב, גם מבחינת האריזה, גם בצורתו וגם בטעם, רק כאמור עם טעמי לוטוס. פריך בפנים, שוקולד מבחוץ ואפשר לנשש ממנו בהנאה מרובה. אחלה מוצר.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

ספלנדיד Clusters

ספלנדיד. יח"צ,
החטיפים החדשים של ספלנדיד/יח"צ

על המוצר: ספלנדיד, מותג השוקולד פרימיום של עלית, משיק את ספלנדיד Clusters: תוספות מפנקות עטופות בשוקולד ספלנדיד: מריר אגוזי לוז עם קרמל ומלח, אגוזי לוז וקוקוס קלוי ואגוזי לוז וחמוציות.

שולפים מזלגות: המוצר החדש של ספלנדיד פשוט מעולה, השוקולד מריר בעל אחוזי קקאו גבוהים נותן תחושה איכותית, הצ'אנקים גדולים וכיפים, וזה מתפקד כיופי של קינוח לאחר ארוחה, או לצד הקפה. חיבבנו במיוחד את שילוב הקוקוס, והקרמל מלח (סוף סוף שילוב עם קרמל שלא יוצא מתוק מדי, בזכות השוקולד המריר). את החמוציות אהבנו מעט פחות, אבל רק כי אנחנו לא אנשים של חמוציות בשוקולד שלנו. בכל מקרה, בכוונתנו לשוב ולקנות את המוצר. מחיר: 10.90 לחבילה, לא נורא ביחס לתמורה האיכותית.

אבקת שוקולטה של מקס ברנר

אבקת שוקולטה. יח"צ,
אבקת השוקולוטה של מקס ברנר/יח"צ

על המוצר: רשת מקס ברנר משיקה אבקת שוקולטה שעשויה מאבקת שוקולד מריר וקקאו להכנת משקה שוקולד טהור וחמים..

שולפים מזלגות: משקה השוקולטה המתקבל, גם אם לא הוכן לפי ההוראות המדויקות שעל האריזה (זייפנו קצת בטמפרטורה שהחלב אמור להיות בה), הוא סמיך ובעל טעם שוקולדי מתקתק, שמשתלב עם כל חלב או תחליף חלב שתבחרו. אין ספק שהסמיכות של המשקה, שמתקבלת אמנם מכמות גדולה של אבקה בכוס היא זו שהופכת את השוקולטה הזו למצוינת. השוקולד עצמו מרגיש איכותי, אבל אפשר לוותר קצת על הסוכר, בעיקר כדי שנוכל להרגיש קצת יותר טוב עם עצמנו כי בא לנו לשתות מזה עוד ועוד. המחיר - לא זול - 39 שקלים.

סוכריות ג'לי לחנוכה

סוכריות ג'לי. יח"צ,
סוכריות לחנוכה/יח"צ

על המוצר: חברת המזון 'מיה' משיקה לרגל חג החנוכה, סוכריות ג'לי בצורות של חנוכייה, נר וסביבון. הסוכריות הן ללא צבעי מאכל מלאכותיים, ללא גלוטן, ללא ג'לטין ונמכרות באריזות מאגדת חגיגיות. בכל מאגדת ישנן 8 יחידות במשקל 25 גרם וסביבון מאיר.

שולפים מזלגות: לסוכריות הגומי החדשות, אין את אותו מרקם רק ומוכר של גומי קלאסי, אלא מרקם שמזכיר יותר גומי יין מעט קשיח, מה שגורם להן קצת להידבק לשיניים. טעמן מתוק וטעים והצורות לחנוכה מקוריות וחמודות. לעובדה שהסוכריות ללא כל הדברים הרעים שיש בד"כ בגומי מסוג זה, בהחלט יש כמה נקודות זכות. מחיר: 10-12 שקלים.

מתכונים לחנוכה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully