וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2018 הוויראלית: איזה מנות השתלטו לנו על הפיד?

16.12.2018 / 11:22

נדמה שבכל שנה, משחק האוכל הוויראלי עולה כיתה, והשנה הוא התעלה על עצמו במיוחד, אז מה היו המנות שאי אפשר היה לגלול את הפיד בלי לראות אותן צצות, ועל איזה טרנד פשוט אסור היה לפסוח? מצעד המנות הוויראליות של 2018

נונונו. גל זהבי,
נונונו/גל זהבי

2018 תעצרי אנחנו רוצים לרדת: מצעד המנות הויראליות של השנה מוגש לפניכם בחסות הרשתות החברתיות שהן תמיד קרקע פורייה לסנסציות בתחום הקולינריה. השנה הגיעו אלינו מטעמים מניו-יורק ודרום קוריאה, אבל היו גם לא מעט הפתעות המבוססות על כשרון ההמצאה הישראלי. כמו בהרבה תחומים, גם באוכל אנחנו רגילים לקבל את הכל אחרונים, אבל זה לא מונע מאיתנו את ההתלהבות. נותר לקוות ש-2019 תחזיר אל האופנה בישראל את הגלידה האמריקאית הצבעונית ותביא אלינו עוד חידושים מרגשים.

מושחתים לא נמאסתם: לחמניית חלב

נונונו. גל זהבי,
הלחמניה שאנחנו רוצים להתחתן איתה/גל זהבי

הלחמנייה הרכה והחמאתית של שף גיא גמזו, שתקופה ארוכה פילרטטה איתנו מהתפריט של אריא ובכמה פסטיבלי אוכל, החליטה למסד את היחסים והתיישבה במקום קבע ברחוב הרצל בתל אביב תחת השם נונונו, ממותגת ומדליקה, ועשתה היסטריה לא קטנה. הנדוניה שהביאה איתה כוללת מילויים נפלאים של שרימפס ברוטב לימוני, של מאק אנד צ'יז מושחת, בשר מפורק או הרינג מלוח. כל זה בעיצוב מאוד אינסטגרם-אוריינטד וככה חברים, עושים מנה ויראלית.

NUNUNU, הרצל 16 תל אביב

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

שמחים לבגוד בעקרונות: פלאפל בלגי

פלאפל בלגי. עידו שחם, מערכת וואלה! NEWS
שערוריה טעימה/מערכת וואלה! NEWS, עידו שחם

בוקר אחד התעוררנו וגילינו שאפשר להכין פלאפל במכונת וופל בלגי. ההכרה הזאת הביאה אותנו לראשון לציון, שם במקום קטן עם תור גדול, מכינים פלאפל בלגי, בלי פיתה, רק כיס גדול של פלאפל שמתבשל במכונות וופל ואז ממלאים אותו בטחינה וסלטים. יש מי שקראו לזה בגידה בעקרונות, יש מי שהתלוננו על כאב בטן, אבל את השערוריה הקולינרית הזו אי אפשר היה לעצור ואנשים עמדו בתור בשביל הפלא הזה, שלמרבה ההפתעה, מטפטף פחות מפיתה.

פלאפל בלגי, רוטשילד 119 ראשון לציון

הופה גנגאם סטייל: סו בינג

קינוח שלג ושוקולד. רעות סהר,
שלג משוקולד/רעות סהר

דרום קוריאה שלחה את זרועותיה הארוכות והנחיתה אצלנו, במדינה הלבנטינית החמה, את סו-בינג, קינוח שלג קוריאני סנסציוני ומוגזם, שבמדינת המקור נקרא בינג-סו דווקא. גילופי הקרח מגיעים בטעמים וניל, שוקולד ומאצ'ה, ומוגשים בקערות ענקיות עמוסות בתוספות מושחתות החל משוקולד ועוגיות ועד פירות ורטבים מתוקים, וכמובן כדורי גלידה ענקיים ומפתים. כמו גנגאם סטייל, הלהיט הקוריאני הקודם, גם הבינג-סו השתלט לנו על החיים עד שלרגע היה נדמה שיורד שלג בתל אביב.

סו-בינג, בוגרשוב 106 תל אביב

לפעמים חלומות מתגשמים: וופל בועות

וופל ביצים באגזיט חולון. רעות סהר,
שאט אפ אנד טייק מיי מאני/רעות סהר

במשך כל 2017 צפינו באינסטגרם באנשים מארצות רחוקות שזכו לאכול את וופל הבועות הפוטוגני הזה, ולקראת סיומה של 2017 ותחילתה של 2018 סוף סוף הגשמנו חלום. הפעם הקסם הזה מתרחש בחולון עם אגזיט, פינה קטנה ומתוקה שמגישה וופל בועות עם גלידה בטעמים וקישוטים מפתים כשמעל הכל זוהר באור יקרות וופל החד-קרן היפהפה הזה שכבש את הפיד בדהירה קלה. וופל הבועות הגיע מאז לעוד הרבה מקומות ברחבי הארץ, אבל את היוניקורן הזה לא הצלחנו לשכוח.

EggZit, סוקולוב 62 חולון

מניו יורק לפרדס-חנה: הקרונאט

קרואנט. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
דומיניק אנזל אנחנו אוהבים אותך/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

עם כמה שאנחנו אוהבים את דומיניק אנזל הוא יכול לרשום פטנטים עד מחר, שום דבר לא יעצור אותנו בדרך לקרונאט שלנו. תושבי ישראל שאינם מתכננים לפקוד את ניו יורק יכולים לנסוע להם לפרדס-חנה כרכור, שם במקום קטן ומתוק שנקרא המזווה תוכלו לאכול דונאטס מקושטים או קרואסונים רכים, אבל גולת הכותרת היא הקרונאט, דונאסט עשויים מבצק קרואסון, במילויים נשפכים ועם קישוטים יפים שמנציחים את הקביעה שקודם מצלמים ורק אחר כך אוכלים.

המזווה בולונז'רי, מתחם אלון עין שמר

וחתיכת שמיים: הגלידה הכחולה של בוזה

הגלידה הכחולה של בוזה הדיחה מהפסגה את הגלידה השחורה וצבעה את הפיד שלנו בכחול. בעזרת הספרולינה הגיעו בבוזה לגוון כחול יפהפה, שהתיישב עוד יותר יפה בגביע השוקולד תוצרת בית, אבל אל דאגה, לא באמת מרגישים את טעמי הספירולינה אלא גלידת שמנת רגילה, פשוט יפה במיוחד. בניגוד לרחשי הקהל הורידה מאז בוזה את הגלידה הכחולה מהתפריט אבל אנחנו ממשיכים לפקוד את המקום בשביל כל הטעמים האחרים הנהדרים שיש שם.

בוזה, קיבוץ סאסא, תרשיחא, צומת הגומא, ושני סניפים בתל אביב

מה שהדוקטור רשם: הקערות של קפה חמניה

קפה חמנייה. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
מי הקערה הכי יפה בעיר?/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

הייתה תקופה כזאת השנהף שלא הפסקנו לראות קערות בכל מקום שהסתכלנו, אבל נשמה שאלו שהכי נצרבו בתודעת הפיד שלנו היו של קפה חמנייה. אולי זה כי אנחנו סאקרים של ורוד וסגול ואולי כי הן באמת יפהפיות, מנוקדות בגוגי' ברי, שבבי קקאו, פירות אקזוטיים וגרעינים מזינים. זה לא רק טעים, אומרים שזה בריא, והכי חשוב, זה נראה נהדר בפיד.

קפה חמניה, בזל 37 תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully