וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגלים את אמריקה: אהרוני וגידי מגיעים למקדש הסטייקים של ניו יורק

13.12.2018 / 12:40

הצמד הכי אהוב בטלוויזיה, ישראל אהרוני וגידי גוב חוזרים הערב למסך עם עונה חדשה ומסעירה, במסע לגילוי אמריקה. קבלו הצצה לפרק הראשון בו מגיעים השניים למקדש הסטייקים של ניו יורק - פיטר לוגר

באדיבות רשת

צפו בהצצה לפרק שישודר הערב מתוך "המסע המולא של אהרוני וגידי"

ישראל אהרוני וגידי גוב חוזרים יחד עם כל הקסם שלהם בעונה השביעית של אחת מתכניות האוכל האהובות בישראל: המסע המופלא של אהרוני וגידי, שתעלה הערב ב-21:00 ברשת 13. הפעם נסעו הצמד לארצות הברית והם מביאים בדרכם החיננית את סיפורה של התרבות האמריקאית דרך הקולינריה.

המסע האמריקאי של אהרוני וגידי מתחיל למעשה מהעיר ניו-יורק במזרח, ועד סן פרנסיסקו במערב, דרך הנופים המרהיבים, האתרים המרכזיים, הפארקים האדירים, עיירות הספר הקטנות, החוות המבודדות והערים הגדולות. כל מהלך המסע - הנהיגה, עצירות הביניים, מלונות הדרכים והטרמפיסטים' הם כולם חלק מהסיפור ומרכיבים את הפסיפס המגוון והמרהיב שנקרא "ארצות הברית של אמריקה".

המסע המופלא סובב סביב כמה צירים, הראשון שבהם הוא הזווית התרבותית, קולינרית והיסטורית של המהגרים ובני הקהילות השונות. בהמשך מגיעים אהרוני וגידי לעסוק בבשר הבקר ששזור בהיסטוריה הקולינרית של האומה האמריקאית, סיפורם של הקאובויז של פעם ושל היום, ומסניפי המקדונלדס המרוחקים ביותר ועד הסטייקיות היוקרתיות ביותר ביניהן מסעדת פיטר לוגר בברוקלין שבניו יורק (אליה הם מגיעים בפרק שישודר הערב). אהרוני וגידי מגיעים לעסוק בסופו של דבר בתעשיית המזון האמריקאית ובכלכלה שלה, בלידתם של המזון המהיר והמזון המוכן, ולתנועת הנגד שהתעוררה לתעשייה הזו שמקדמת היום אוכל בריא ומזונות על.

המסע המופלא של אהרוני וגידי, כל תשודר ב"רשת 13" החל מהערב, מיום חמישי, 13 בדצמבר בשעה 21:00.

הפקה : טדי הפקות
מפיקה: ורד סמין עש
עורך ובמאי: זאביק גורדצקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully