וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין קודש לחול: מאפה שקשוקה בכפר חב"ד

22.1.2019 / 6:35

אם תמיד שאלתם את עצמכם מה יש לאכול בכפר חב"ד, תסמכו על המונה שבדק את הנושא עבורכם. בזלמנ'ס הוא מצא מאפה שקשוקה מתוקה, שכמותו עוד לא יצא לו לאכול

זלמנ'ס. קובי רובין, קובי רובין
שקשוקה מתוקה בזלמנ'ס/קובי רובין, קובי רובין

רק נהג מונית יכול להיקלע סתם כך במקרה לכפר חב"ד. מדהים כמה שהמקום הזה קרוב למרכז הארץ, אבל עדיין רחוק כ"כ מהרבה בחינות אחרות. אז חשבתי שאם כבר הגעתי עד כאן, מישהו צריך לבדוק מה קורה שם, לא? הייתי חייב להבין מי נגד מי בכפר חב''ד.

אז כמו בכל מקום יש מרכז עם מכולת וסופרמרקט, מסעדה אחת פשוטה ולידה מקום בשם זלמנ'ס. אי אפשר לפספס את זלמנ'ס במרכז הכפר, במבנה משופץ, שרואים שהייתה בו השקעה רצינית. אין ספק שכפר חב''ד היה צריך מקום כזה, מעוצב למופת, מתוקתק. עם כל הכבוד לקדושה של המקום, צריך גם לפחות מקום אחד שנותן גם אוכל ברמה קצת יותר גבוהה מהרגיל.

נכנסתי אל המקום עם מעט חשש, הייתי הלקוח היחיד בלי כיפה, מה שהפך אותי לדי בולט בשטח, לא שזה שינה למישהו חוץ מלי, והצטרפתי לתור ליד הקופה.

זלמנ'ס. קובי רובין, קובי רובין
זלמנ'ס/קובי רובין, קובי רובין

יש כאן הכל מכל, כל כיוון אפשרי שקיים באוכל רחוב, אין מצב לקבל תפריט מבלי להתבלבל. עצה ממני לבעלי המקום - תצמצמו את התפריט, זהו מה אוכלים פחות ותורידו מהתפריט, כך יהיה יותר קל לכולם, גם ללקוחות שמתבלבלים מכל הטוב הזה.

החלטתי ללכת על בטוח, ראיתי מאפים ליד התנור מעבר לדלפק, מאפה השקשוקה (20 שקלים) היה יפה למראה וביקשתי לחמם לי אותו. יש היגיון במאפה שקשוקה, במיוחד איך שעושים אותו בזלמנ'ס, מנה תחומה ומדויקת, שקשוקה מוכרת לכולנו, במיוחד לי, טעמתי כבר הרבה שקשוקות, אבל עוד לא יצא לי לטעום שקשוקה בתוך מאפה כל כך יפה.

בשבוע שעבר

רק אל תקראו לה קציצה: כיפתה טריפוליטאית בבגט

לכתבה המלאה
זלמנ'ס. קובי רובין, קובי רובין
זלמנ'ס בכפר חב"ד/קובי רובין, קובי רובין

המאפה עצמו מעולה, בצק מעולה, למרות שהרוטב מעט נוזלי, המאפה מחזיק אותו בצורה טובה, אבל מה שבתוכו יותר מעניין. רוטב השקשוקה היה הכי מתוק בארץ, לא יעזור אם תוסיפו חריף, זה עדיין יהיה מתוק מידי. הביצה הייתה רכה במידה הנכונה, אין דבר יותר מעצבן משקשוקה עם ביצים שהתקשו. המאפה באופן כללי אמנם קצת מתוק מידי לטעמי, אבל עדיין טעים מאוד, והכי חשוב - נשאר קריספי, שזו מלאכת מחשבת אמיתית.

אז אם אתם על הכביש בין תל אביב לרמלה ומחפשים מקום כשר לאכול בו על הדרך, אל תחששו וכנסו לתוך כפר חב"ד, סוף סוף פתחו מקום ראוי שמגיש מאפה של שקשוקה בדרכו המיוחדת והמתוקה.

זלמנ'ס, כפר חב"ד, 03-9607092, שעות פעילות: ראשון - חמישי: 09:00-22:00. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully