וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצאות לרחוב: שלוש מסעדות שהחליטו לשים את האוכל בפיתה

18.2.2019 / 10:55

עם כל הכבוד להמבורגר או לפיצה, אין ספק שמלכת הרחוב הבלתי מעורערת היא הפיתה. 3 מסעדות, שטרנד הכל בפיתה לא חלף על ידן, החליטו לפתוח בצמוד למסעדה דוכן רחוב שמציע את האוכל המוכר והאהוב ב - פיתה, כמובן

פילי צ'יז סטייק בפיתה. עלאא זעאתרה,
פילי צ'יז סטייק בפיתה/עלאא זעאתרה

כבר דובר רבות בתופעת הפיתות שהשתלטה עלינו, החל מאייל שני שאי אפשר שלא להזכיר אותו לצד המילה פיתה, ועד תפריטי גורמה שהשפים היו חייבים להכניס אליהם גם פיתה. השנה הקודמת הביאה איתה למשל את כרמל, דוכן הפיתות של האחים קיצ'ס, למרות שלא הפסקנו לרצות לאכול בג'סמינו, יקירת חובבי הז'אנר, ופיתה פנדה שהצליחו לחדש ולרגש בנושא הטחון הזה. ובכן זה לא נעצר כאן, לאחרונה שלוש מסעדות פתחו לעצמן דוכן פיתה צמוד בו יוכלו "לרדת אל העם" ולהגיש את האוכל שלהם בזריזות ובזול. אז איפה תוכלו להתלכלך מטחינה?

מטבח בפיתה, ת"א

מטבח בפיתה. יעל לאור, יעל לאור
מטבח בפיתה/יעל לאור, יעל לאור

הבוטקה הקטן שהוקם ברחוב לילנבלום בסמוך למסעדת מטבח לילה, מצליח עם ארבע מנות בלבד לקיים את הז'אנר על פי כל כללי הטקס. אפשר גם בצלחת, אבל אם כבר הגעתם עד לכאן אז לכו על פיתה ובה "קבב חביבי" (34 שקלים), או "מן הלול"- עוף מעושן ומפורק (36 שקלים), "בבישול ארוך"- נתח אונטריב מפורק (37 שקלים), או פיתה צמחונית עם קציצת עיג'ה (32 שקלים). לכל הפיתות האלה אפשר להוסיף סלט ירקות, או פלפלים חריפים, ויש גם כמה סוגי טחינה למי שרוצה לגוון. במטבח בפיתה אפילו מצליחים קצת להרים עם קרטושקה - פרוסת תפוח אדמה ענקית, מטוגנת בבלילה, שדוחפים לתוך הפיתה. המקום פתוח כרגע רק בשעות הצהריים בימים א'-ה' בשעות 12:00-16:00.

מטבח בפיתה, לילנבלום 43 תל אביב

עוד באותו נושא

הזהב הלבן: 5 הפיתות הטובות בת"א

לכתבה המלאה

סנדר בפיתה, ת"א

המסעדה המזרח אירופאית הוותיקה סנדר, המתמחה באוכל יהודי, עשתה לאחרונה מהלך מפתיע כשפתחה את "סנדר בפיתה", דוכן קטן בסמוך למסעדה. תמצאו כאן את האוכל של זמי שרייבר, שאביו הקים את המסעדה, אבל בגרסת אוכל רחוב מפתיעה כמו למשל קציצות בקר לצד סלטים של כרוב אדום או כרוב לבן, עגבניות, חומוס ביתי וחריף; או - תודו שזה מפתיע - פיתה עם גפילטעפיש, חזרת וסלטים, יש גם את השניצל האהוב של סנדר, או פרגיות ובצל מטוגן, ולצמחונים יש את הגרסה של סנדר לסביח עם פרוסות חציל מטוגנות, ביצים קשות ותפוח אדמה (18־28 שקלים). המקום פתוח בימים ב'-ה' רק בשעות הצהריים בין 11:00-16:30.

סנדר בפיתה, לוינסקי 54 תל אביב

אפטר דארק סטריט פוד, חיפה

מוסקה בפיתה. עלאא זעאתרה,
מוסקה בפיתה/עלאא זעאתרה

בסמוך לבר האפטר דארק שבבעלותו, פתח נתי טולוצ'ינסקי דוכן פיתות קטן, שמשתלב נהדר בסגנון האוכל של העיר התחתית בחיפה. בתפריט תמצאו שווארמה דג לבן- נתחי בקלה צעירה מוקפצים בתבלין שווארמה ושמן זית עם בצל ועגבנייה קלויים, יוגורט ורוטב לימון כבוש ביתי; מוסקה - פיתה במילוי בשר טחון, חציל, עגבנייה ובצל קלויים, רוטב עגבניות טחינה וחריף; פילי צ'יז סטייק - מינוט סטייק אנטריקוט מהמעשנה, בצל, פלפל קלויים וצ'דר; פילה עוף קיסר עסיסי עם חסה פריכה, רוטב קיסר ופרמזן; מעורב ירושלמי של כבד, לבבות וחזה עוף עם המון בצל קלוי ועוד (30 שקלים לפיתה), כל זאת לצד בירה קרה.
המקום נמצא כרגע בהרצה ופתוח בימים א'-ה' בשעות 11:00-16:00, ובימי ה'-ו' גם החל מ-23:00 ועד לפנות בוקר.

אפטר דארק סטריט פוד, יפו 30 חיפה, 053-5216076

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully