וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העולם השתגע: דגני בוקר בטעם צ'יקן אנד וואפל כבר טעמתם?

חובבים דגני בוקר? מוכרחים לנסות כל מהדורה מוגבלת? אתם מוזמנים לחגוג את יום הדגנים הקרוב עם טעם מפתיע במיוחד, מהרו, כי המהדורה מוגבלת

עוף על וופל. בן יוסטר, מערכת וואלה! NEWS
עוף על וופל במסעדה אמריקה שנסגרה/מערכת וואלה! NEWS, בן יוסטר

אם אתם חובבים של אוכל אמריקאי מושחת, אתם בוודאי מכירים את מנת הבראנץ' האמריקאית האולטימטבית - צ'יקן אנד וואפל. מנת עוף מטוגן, שנח על וופל בלגי חם וטרי, עם סירופ מייפל. לא רק באמריקה, גם בארץ אפשר למצוא כמה מסעדות מהז'אנר שמגישות אותה. אלא שבאמריקה כמו באמריקה, החליטו לקחת את האהבה שלהם למנה צעד אחד קדימה. לכבוד יום דגני הבוקר הלאומי (כן, יש גם יום כזה), שיחול ב- 7 במרץ, משיקה חברת דגני הבוקר המובילה Honey Brunches דגני בוקר בטעם צ'יקן אנד וואפל.

דגני בוקר צ'יקן אנד וואפל. אתר רשמי, אתר רשמי
גרסת הדגנים/אתר רשמי, אתר רשמי

כפי שדווח באתר the Daily Meal, הדגנים אשר יימכרו באופן בלעדי ברשת וולמארט, ינחתו על המדפים ב-7 במרץ. אפשר להרגע, הדגנים לא באמת כוללים עוף, אלא מדובר בתערובת של דגני בוקר קטנים בצורת וופל, חתיכות כהות יותר שמזכירות בצורתן ובטעמן עוף מטוגן, ודגנים עגולים קלאסיים בטעם שיבולת שועל. איך שהוא ההכלאה של שלושתם ביחד אמורה לדמות את טעמה של מנת הבראנץ' האיקונית.

רעיון ההכלאות של מאכל אחד בטעם של מאכל אחר, הוא ללא ספק גימיק מוזר ולפעמים פשוט צריך להשאיר דברים טובים כמו שהם. עם זאת, חייבים להודות שלדגני בוקר בטעם עוף מטוגן עם וופל יש פוטנציאל מעניין.

עוד באותו נושא

שישה בראנצ'ים חדשים שכדאי להכיר

לכתבה המלאה

ככה זה נראה מבפנים:

אגב, זה לא הטעם המוזר היחיד שיושק במועד החגיגי, לצד דגני הצ'יקן אנד וואפל, צפוי להיות מושק טעם נוסף של דגנים בטעם דונאט מייפל ובייקון. אז האם דגני בוקר בטעמי בשר זה הדבר הבא? מסתמן שכן, אבל לא לזמן רב. שתי הקופסאות יימכרו לזמן מוגבל, אז ברגע שהן ייגמרו על המדפים - הן ייגמרו לתמיד. אספנים וחובבי דגני בוקר - זאת ההזדמנות שלכם לקנות אותן כל עוד הם שם, במחיר של 2.98 דולרים. אוי, אמריקה אמריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully